Sivu 2/2
Lähetetty: 4.11.2004 17:49
Kirjoittaja LamaAjanElvis
iisalmessa on ollut noita putkettomia "sikaladoja" niin paljon aikanaan etten halua samaan kastiin joutua. eilen pyöritin tyhjäkäynnillä ja ääni oli traktorin ja dragsterin väliltä. ens viikolla vasta rahaa tulee ja pääsee putken ostoon, pitänee joku karahka saada viikonlopuks vaikka sivuputki yhdellä pöntöllä tai jotain...
Lähetetty: 10.11.2004 17:26
Kirjoittaja LamaAjanElvis
nytton putket taas kunnossa... laitoin uuden etuputken ja yhdellä pöntöllä olevan väliröörin, hävis sen vanhan putken räminä ja sen murisevan takapöntön ääni pääsi paremmin oikeuksiinsa.
perhana kun tuli tolla WRC:llä (1.6farkkufocus) ajettua useampi päivä ja sekun ei pidä mitään ääntä muutakun sähkömoottorimainen laturin ominausvingunta kantautuu korviin. hullushan sitä meinas tulla.
Lähetetty: 20.11.2004 21:10
Kirjoittaja 99
Silloinhan viritys on onnistunut kun teho putoo 30% ??!
Lähetetty: 22.11.2004 6:10
Kirjoittaja R-J
Perinteisestihän se on tosiaan ollut niin, että mikäli kulkuhalut eivät merkittävästi huonone, viritys on onnistunut.
Lähetetty: 22.11.2004 21:21
Kirjoittaja veli alexei
Nii ja tottakai kulutus nousee 100%:a.

Lähetetty: 22.11.2004 22:23
Kirjoittaja R-J
Ei kai sentään ihan niin paljoo. Tuntuvasti kylläkin.
Lähetetty: 30.6.2005 1:16
Kirjoittaja ^pena^
mul on combis:1700 kone n.300asteinen nokka ja säädettävä nokkapyörä, 40 sk racing tuplat, peltisatsi.....kulkee n. 4.44 perävälityksellä noin 200km/h... kone ottaa kierroksia noi 7500rp/m
Lähetetty: 30.6.2005 21:20
Kirjoittaja Team perseauki racing
kivasti toi lisä piristystä kannen muotoilu ja lasku, täysin mekaaninen kaasutin 290 asteinen nokka10.5 nostolla. vielä ku innostus tekemään putkiston pelti sarjalle ja homaamaan tuplat.... tai lähinnä jos rikastus
Lähetetty: 1.7.2005 1:05
Kirjoittaja Turbiini
Aika mieto on munkin viritys, 1600 kone porattuna 80.5 mm männälle. Kannesta palotiloja isonnettu mäntä jää 3.8mm lohkon tason alle joten aika pienet puristukset. poltoainetta annostelee weber dcoe45 sytkän hoitaa crane xr3000 megasquirtin säätäessä ennakot. Happea koneeseen työntää toyota ct20, jonka pienuudesta johtuen arvioitu mootori teho vain 177hp vääntö 293Nm (pyöriltä tuli 165hp) huippu nopeus noin 160 (edelleen pienestä turbosta johtuen kone ei jaksa ottaa kierroksia ja vaihteitakin vain 4)