Kaksi Komentajaa ? !

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Saman arvonimen saa kirjoittamalla höpöhöpö juttuja ja asiajuttuja. Lukija voi sitten päätellä minkä arvoinen kenenkin arvonimi on.
Minä oon ainakin pojasta ylpeä. :D
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Kai se pitää sitten lopettaa kirjottelu jos kaikki on vaan höpöhöpöä. Vaikka kuka tässä on ketään arvosteleen tai asiasisältöä arvioimaan. :( Ja onko sitä aina oltava sitten niin kuolemanvakava?!? :?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Nivaismi

Viesti Kirjoittaja Nivaismi »

Kirjoita vaan. Tänäänkin on saanut hihitellä itsekseen julkisilla paikoilla, kun näitä juttuja miettii.

Muut on vain kateellisia. Sinulla on faneja. :shock:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

:lol: :lol: :lol:

Anteeks nyt vaan....

Eipä noilla tähdillä tosiaan Lada-tietämystä mitata, vaan nörttiytymisen tasoa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Nivaismi kirjoitti:Kompromissi: näytetään tähdet, mutta piilotetaan viestien lkm?
Vaiko palataanko entiseen eli poistetaan tähdet ja pidetään pelkät viestien lukumäärät....
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

mulle on ihan sama onko mulla kuinka monta tähteä tai viestiä...

tsingtsing! taas yks viesti! :lol:
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä olen kyllä jo alkanu vähän ryytyy koko touhuun, monta vuotta tätä aktiivisesti tahkonneena alkaa kysymykset jo toistumaan, usein jopa skippailen joitain aiheita lukematta ohitse, ennen luin joka jutun tarkkaan. Olisi kyllä autoille parasta jos olisi oikeesti niiden kanssa eikä aina täällä koneen ääressä.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
nanno

Viesti Kirjoittaja nanno »

mulla ainakin on ladan kanssa niin vähän murheita ja ongelmia että jää hyvin aikaa tälläiseen surffailuunkin :)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

nanno kirjoitti:mulla ainakin on ladan kanssa niin vähän murheita ja ongelmia että jää hyvin aikaa tälläiseen surffailuunkin :)
osta säkin useampia raatoja :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Odessa

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Ehdotan lisättäväksi tähtiä tommoonen puoli tusinaa ja sen määrän saavuttanut saa arvonimen POHJOISEN PALLONPUOLISKON PUNAPELTISEN KOTTEROARMAADAN YLIAMIRAALI.
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Nonnis kirjoitti::
En ole Lada-shamaana enkä tietokone-expertti, mutta silti elän tähtisateessa. 8)
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Mosse-Aksu kirjoitti:
Nonnis kirjoitti::
En ole Lada-shamaana enkä tietokone-expertti, mutta silti elän tähtisateessa. 8)
Olet siis kova puhumaan sitä itseään...

Aina kannattaa miettiä että onko tämä postaus nyt sen arvoinen, että sitä lähetä nappulaa kannattaa painaa. Ihan kaikkia ei kiinnosta ladata ja lukea jotain tyhjänpäiväisiä yhden sanan kommentteja asiapitoisien aiheiden yhteydessä. Kaikilla ei ole sitä sadan megan kiinteää yhteyttä, jolla parin turhan viestin lataaminen ei tunnu missään...
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Pyydän mitä nöyrimmösti anteeksi, jos olen kiusannut teitä. :oops: (Kahdeksan sanaa ja kaksi välimerkkiä ja hymiö hymiöön asti)
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Boris kirjoitti:Aina kannattaa miettiä että onko tämä postaus nyt sen arvoinen, että sitä lähetä nappulaa kannattaa painaa.
Hyvä pointti. On tullut tätä mietittyä ja varmaan useammin jätän painamatta lähetä.
Kertooko se nyt sitten huonosta itsetunnosta vai mistä, mutta usein niin täällä kuin ihmisten ilmoilla jätän oman mielipiteeni tuomatta julki, kun se tuntuu niin mitättömältä... :roll:

Onneksi joutavat puheet on täällä helppo jättää noteeraamatta, sivu kiinni jos ei kiinnosta. Naamatusten minulta taas menee usein hermo kun joku jauhaa paskaa tajuamatta ettei kiinnosta. Tulee sitten sanottua vähän turhan rumasti... :evil: :twisted: :oops:
Sitten kun näyttö tms leviää lattialle sen vuoksi ettei jaksa lukea näitä, niin täytyy hankkiutua hoitoon ja jättää käyttämättä tämäkin kontakti ulkomaailmaan... :shock:
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Kirjuutellaan mitä kirjuutellaan. Tuskin tässä kerhossa ollaan tittelinkipeitä. Itse en ainakaan osaa yhdistää Lada-kerhoilua kaikenlaisten nykyajan urapyrkyreitten tittelinkipeyteen.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin