110 lämmityslaitteen etuvastus?
Varaosien hintoja löytyy:
http://www.sparts.vaz2110.ru/
Täältä löytyy varaosaa ja kaikenlaista varustetta:
http://www.zapavto.ru/index.php
Täältä löytyy löytyy ruiskuasiat ja tiedot mitkä osat ovat parhaat:
http://www.chiptuner.ru/
Itselläni viimeinen linkki toimii vain Microsoftin selaimella?
Kaikki on vennäättä - ei muuta kuin työväen- tai kansalaisopistoon kielitaidon hankintaan!
http://www.sparts.vaz2110.ru/
Täältä löytyy varaosaa ja kaikenlaista varustetta:
http://www.zapavto.ru/index.php
Täältä löytyy löytyy ruiskuasiat ja tiedot mitkä osat ovat parhaat:
http://www.chiptuner.ru/
Itselläni viimeinen linkki toimii vain Microsoftin selaimella?
Kaikki on vennäättä - ei muuta kuin työväen- tai kansalaisopistoon kielitaidon hankintaan!
kiitos vaan hyvistä linkeistä. Kyllä mä silleen "todella auttavasti" venäjää osaan ja mulla on autovaraosasanakirja viro-venäjä ja viron sanaston mä hallitsen mielestäni kohtuullisen hyvin. Hinnoista puheenollen vertasin 110 puskurin ja konepellin hintoja Viron hintoihin, niin ei niillä hirveätä eroa mielestäni ollut. Se halvempi puskurimalli on se varmaan sama sellaisesta "lokari-muovista" tehty, mitä näin Virossa myynnissä. Siellä ei näillä myyjillä ole tietääkseni kuitenkaan kenelläkään nettisivulla hinnastoja.mam kirjoitti:Varaosien hintoja löytyy:
http://www.sparts.vaz2110.ru/
Täältä löytyy varaosaa ja kaikenlaista varustetta:
http://www.zapavto.ru/index.php
Täältä löytyy löytyy ruiskuasiat ja tiedot mitkä osat ovat parhaat:
http://www.chiptuner.ru/
Itselläni viimeinen linkki toimii vain Microsoftin selaimella?
Kaikki on vennäättä - ei muuta kuin työväen- tai kansalaisopistoon kielitaidon hankintaan!
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
huomasitko tämän tietoiskun- eikös se tossa ole selvästi sanottuesses kirjoitti:110:ssä on lämppärin puhaltajan etuvastus lämppärin kotelossa konetilassa jarrutehostajan puolella. Vähän ahdas paikka. Sinne pääsyä helpottaa, jos ottaa tehostimen pois. Itselläni oli joskus sellainen vika, että vastuksella liittimet olivat lämmenneet ja menneet löysiksi, mikä aiheutti katkoksia lämppärin toiminnassa.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Se on vastus lankaa. Kerran kuumana käytyään ei kestä juurikaan taivuttelua, ainakaan kaikki. Siihen ei tartu tina ja vaikka tarttuiskin niin paikallaan ollessa saattaa kuumua niin paljon että sulaa irti. Siinä on kaksi vastusta, joista koetaulun kytkimellä valitaan jompi kumpi tai molemmat osaksi virtapiiriä. Riippuen kytkennästä saattaa käydä niin, että pian korjaamisen jälkeen palaa se toinen vastus. Koska sen korjatun vastuksen vastusarvo on muuttunut. Mutta kannattaa toki yrittää. Varsinkin jos siinä on vikana vain joku lauennut lämpösuoja.peelo kirjoitti:Korjaus edelliseen viestiini. Se vastus ei olekaan sen katkaisinpaneelin yhteydessä, kuten joku tiesikin, mutta merkkiliike näköjään ei:-). Missähän se tarkalleen sijaitsee? Mitä täytyy purkaa?
Vastus on muuten vain metallilankaa, jousimaisesti mutkalle kierretty, lienee helppo korjata itsekin.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
No mielestäni ei ole! En nimittäin usko että jarrutehostin täytyy irrottaa vastuksen vaihdon vuoksi, on selkeästi kovempi urakka jos niin täytyy tehdä.samarai kirjoitti:huomasitko tämän tietoiskun- eikös se tossa ole selvästi sanottuesses kirjoitti:110:ssä on lämppärin puhaltajan etuvastus lämppärin kotelossa konetilassa jarrutehostajan puolella. Vähän ahdas paikka. Sinne pääsyä helpottaa, jos ottaa tehostimen pois. Itselläni oli joskus sellainen vika, että vastuksella liittimet olivat lämmenneet ja menneet löysiksi, mikä aiheutti katkoksia lämppärin toiminnassa.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Kyllähän nämä etuvastukset ovat yleensä ilmajäähdytettyjä, eli sijaitsevat ilmakanavassa.Jos vastus palaa hyvinkin nopeasti, on vika yleensä jossain muualla.Vikamahdollisuuksia:Vastus likainen ja lämpenee liikaa.Moottori ottaa liikaa virtaa, eli laakerit väljät tai jäykät tai siivet ottaa kiinni runkoon.Myös lumituiskun jälkeen on mahdollista, että siipiin on päässyt vettä, joka on jäätynyt ja puhallinta käytettäessä vastus palaa.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.