Sivu 2/2

Re: hyvä

Lähetetty: 5.5.2005 1:16
Kirjoittaja samarai
Lada-Jussi kirjoitti:
auto kävi deltassa, keksivät siellä että jakohihna on löysällä (jakohihna taannoin vaihdettu myös samaisessa Hyvinkään Delta-autossa) sitten auto on kuulemma kunnossa. En tiedä kuinka pitkälle velipoika oli deltasta päässy kunnes kärähti taas ja käyntihyytyi. Hinausautolla takaisin, mitähän seuraavaksi keksiivät korjata :lol: :evil:
tulipa tosta Hyvinkään Delta-autosta mieleen monta vuotta vanha juttu, kun yksi samara vaati nelipyörämittausta katsastukseen, kun etupää oli saanut vähän osumaa. Näillä kulmilla ei moista hommaa silloin tehty, joten vietiin auto Hyvinkäälle.

Deltan kaveri sääteli etupyöriä asemaan kun sitten hakiessa ilmoitti, että hän ei voi kirjoittaa "puhdasta lausumaa" kun on toi "taka-akseli kiero". Vähän aikaa ihmeteltyäni, että miten se voi kiero olla, eihän siihen mikään ole osunut, voiko se muka olla jo tehtaalta asti ollut. Kaveri sanoi, että kyllä se on hyvin mahdollista, näähän on nyt vähän jne.. ja ei löydy talosta, pitää tilata Venäjältä..

Jostain syystä alkoi pyörittää takapyörää ja huomasi että mittarin näytöt heittää joka suuntaan.. noh sitten, että "kato kautta profeetan parran, tää vannehan on ihan solmussa.. Taka-akseli oli kuin olikin täysin virheetön, heh 8) Kaveri joutui suttaamaan omat "heittolukemansa".

paineensäädin vaihdettu

Lähetetty: 12.5.2005 21:32
Kirjoittaja jone35
taisin olla viimeksi kirjoitellessani aika jurrissa, kun en muista moista kirjoittaneeni. paineensäädin vaihdettu, vika koodi 171 ilmestyi taas näytölle ja kone rupesi puutumaan. nyt siis säädin on asennettu letkuineen päivineen toimimaan ja koodi ilmestyy nyt harvoin mutta kumminkin. edellinenhän oli naulattu siten että se piti paineen täysillä koko ajan. vika ilmestyy aina korkeilla kierroksilla, joten epäilen että tämä polttoainekaasujen kierrätysvehje on myös rikki. sehän lisää pensahöyryjä imusarjaan korkeilla kierroksilla käsittääkseni. ja siten sotkee järjestelmää. älkää vaan sanoko että joudun viemään autoni delttaan. keksikää jotain please!!!!! kaikki ehdotukset käsitellään luottamuksella.
ps. vaihdoin muuten hotellin pihalla jakopään hihnan, paariporukan katsellessa. hitsi että kaikki meni ihan nappiin, ei yhtään ylimäärästä häsläysliikettä. kysyivät myöhemmin mitä ladalleni tein. kun kerroin vaihtaneeni jakopään remmin. valehtelijaksi haukkuivat ensin, kunnes uskoivat näytettyäni vanhaa remmiä. sen illan jälkeen varmaan moni niistä mietti, miten miten paljon saisi omasta autosta vaihdossa ladaan.

Lähetetty: 12.5.2005 21:56
Kirjoittaja Lada-Jussi
velipojan autossa vian aiheuttajaksi keksitiin nyt hajonnut tulpan johto. tietääkseni se korjasi sitten tilanteen lopullisesti.

Lähetetty: 12.5.2005 22:11
Kirjoittaja pressa
yhdessä parivuotiaassa mersussa oli juuri moottorissa vikaa eli ei käynyt kaikilla kierrosalueilla kunnolla ja merkkihuolto arvioi aluksi kaikkea ruiskun ohjauksesta ilmamassa anturiin eli vähintään 600e huoltoa
yksi yleis mies vain sanoi että elektronisesti ohjatut moottorithan vertaa syttytietoja ja käski vaihtaa tulpan johdot
haimme johtosarjan 55e ja auto oli täydellisessä kunnossa
johdoissa ei ollut päällepäin minkäänlaisia kulumisen eikä murtumisen jälkiä eli ei uusista erottanut mutta joku sisäinen murtuma tai muu resistanssi muutos
ja eihän se huononekkaan vaikka johdot välillä vaihtaisikin

tulpanjohdot vaihdettu

Lähetetty: 12.5.2005 22:38
Kirjoittaja jone35
joo vaihdettu on

Lähetetty: 13.5.2005 17:32
Kirjoittaja Lada-Jussi
vaikka noi uudet autot onkin hienosti varustettu kaikella vikadiaknostiikalla ei ne silti vielä osaa paljastaa tuollaisia perusosien rikkoutumisia. Jos tietää että seoksessa on vikaa, voi vikaa lähteä etsimään hyvinkin monesta paikkaa.

ottaa pattiin.ottaa pattiin.

Lähetetty: 13.5.2005 21:10
Kirjoittaja jone35
juu.juu.juuuu. perkeleen kautta profeetan parran. nää tekniikan ihmeet hitsit kun ei pysty lookisesti vikaa paikantamaan. nyt tää on jo haaste, kyllä ihmisen pitää pystyä insinöörin suunnittelema kone korjaamaan. eikö