Ajotietokone BK-10 Euro-2 -autossa
Riitti yksi 300 euron huoltolasku, en kytkenyt enää...
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
eh.. Tarkoitan siis Bk-jotain muuta. Olisko ollu 23? Tuo 21 on tosiaan tuo kaasarimallin. Sellainenhan minulla itselläkin on ladassa..
Kuitenkin euro 4 malliin (tai euro 3) on omakin tietsikka..
Kuitenkin euro 4 malliin (tai euro 3) on omakin tietsikka..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mut joo tämän BK-10 pitäisi kyllä toimia euro-2 autossa.
rupattelin yhden foorumilaisen kanssa kokemuksista BK-10:stä Lada 110:ssä, auto oli Euro-2 8-venttiilinen, ei ollut mitään ongelmia. Auto tosin oli vuoden 2001 mallia ja oliko vialliset olleet kaikki 2000? Ruiskuun ei kai mitään muutoksia ole tehty sama ohjain pitäisi olla, kuten myös APS-4 ajonesto ihan sama ollut kai aina Ladassa. Onko sitten jossain johtosarjoissa eroa?
rupattelin yhden foorumilaisen kanssa kokemuksista BK-10:stä Lada 110:ssä, auto oli Euro-2 8-venttiilinen, ei ollut mitään ongelmia. Auto tosin oli vuoden 2001 mallia ja oliko vialliset olleet kaikki 2000? Ruiskuun ei kai mitään muutoksia ole tehty sama ohjain pitäisi olla, kuten myös APS-4 ajonesto ihan sama ollut kai aina Ladassa. Onko sitten jossain johtosarjoissa eroa?

Oma ex-kultuni oli ainakin vm. 2000, ja ihan ensimmäisiä 16V-malleja, esittelyautoksi kun oli tilattu aikanaan.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.