Sivu 2/2
Lähetetty: 27.5.2006 20:06
Kirjoittaja Mikko_PKP
Riitti yksi 300 euron huoltolasku, en kytkenyt enää...
Lähetetty: 27.5.2006 21:58
Kirjoittaja larssi21074
eh.. Tarkoitan siis Bk-jotain muuta. Olisko ollu 23? Tuo 21 on tosiaan tuo kaasarimallin. Sellainenhan minulla itselläkin on ladassa..
Kuitenkin euro 4 malliin (tai euro 3) on omakin tietsikka..
Lähetetty: 28.5.2006 22:28
Kirjoittaja Lada-Jussi
mut joo tämän BK-10 pitäisi kyllä toimia euro-2 autossa.
rupattelin yhden foorumilaisen kanssa kokemuksista BK-10:stä Lada 110:ssä, auto oli Euro-2 8-venttiilinen, ei ollut mitään ongelmia. Auto tosin oli vuoden 2001 mallia ja oliko vialliset olleet kaikki 2000? Ruiskuun ei kai mitään muutoksia ole tehty sama ohjain pitäisi olla, kuten myös APS-4 ajonesto ihan sama ollut kai aina Ladassa. Onko sitten jossain johtosarjoissa eroa?
Lähetetty: 29.5.2006 18:30
Kirjoittaja Mikko_PKP
Oma ex-kultuni oli ainakin vm. 2000, ja ihan ensimmäisiä 16V-malleja, esittelyautoksi kun oli tilattu aikanaan.