99.999% varmuudella voin sanoa, että kyseinen vika johtuu siitä, että levy on jenkkiformaatissa eli NTSC
Ainakin oma 90-luvun alusta oleva 28" nokia tekee tuota samaa ntsc-levyillä, onneksi tietokoneen kautta voi noita katsella.
DVD-levy ei toimi kunnolla
- Lada-Jussi
mitä toi lukemani juttu noista standardeista oli? nyt olis tulossa joku uusi DVD standarti ja kun teollisuus ei päässy sopuun niin on sitten Sonyn joku ja Toshiban joku toinen, eli kohta ollaan sitten taas ihmeissää mitä voi missäkin pyörittää.
nytkin olen noita juttuja pohtinut kun on tuhat ja sata erillaista levyä on miinusta ja plussaa ja sit noi kaikki koodit, on tää vaikeeta.
onkohan tämä avausviestissä mainittu ongelma DVD juuri tämä K-18 mikä pyörii nykyisellään mun tietokoneen DVD asemassa ihan ok
nytkin olen noita juttuja pohtinut kun on tuhat ja sata erillaista levyä on miinusta ja plussaa ja sit noi kaikki koodit, on tää vaikeeta.
onkohan tämä avausviestissä mainittu ongelma DVD juuri tämä K-18 mikä pyörii nykyisellään mun tietokoneen DVD asemassa ihan ok

Jussi sepä seLada-Jussi kirjoitti:mitä toi lukemani juttu noista standardeista oli? nyt olis tulossa joku uusi DVD standarti ja kun teollisuus ei päässy sopuun niin on sitten Sonyn joku ja Toshiban joku toinen, eli kohta ollaan sitten taas ihmeissää mitä voi missäkin pyörittää.

Reippaina käymme rekkain alle