Pinkin uusi elämä...

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Nonnis kirjoitti::shock:

En se minä oo ollut...
toihan on jo "WANHA" :wink:

kuten douppareitten takuuvarma selitys: " mitään en oo ottanu" :lol:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
J.J. Laakso

Viesti Kirjoittaja J.J. Laakso »

Nonnis kirjoitti::shock:

En se minä oo ollut...
Juu en minä sitä sanokkaan, ei sen v*tun pa$kan mattojenkaan alla ole katsottu, joten kandee tsekata mitä sieltä löytyy...!

Ei vaan paljoa mieltä lämmittänyt kun lumiharja meni sen enempiä painamatta lattiasta läpi. Lehtien vuotta en siinä sitten huomannut katsoa, mutta näki että on ne siellä hetken maantuneet ja lattian ruostumista auttaneet... :roll: :roll:
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Jahans, no nehän tietty laitettu sinne kun on vesihana alkanu vuotaan ja pissiny jäähdytinnesteet jalkatilaan.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Pinkissä on kuulemma alumiinivanteet? Mun ukko näki sen tossa keskustassa joku tunti sitten ja kuulemma näytti paljon pirteemmältä alujen kanssa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
J.J. Laakso

Nonnis kirjoitti:Pinkissä on kuulemma alumiinivanteet? Mun ukko näki sen tossa keskustassa joku tunti sitten ja kuulemma näytti paljon pirteemmältä alujen kanssa.
Jeps, Ladan alut alla ja nyt on pinnassa "kameleontti maalaus" eli kohta on kaikki ruostepilkut hiottu auki ja maalattu ruostesuojaväri päälle. Se pirteä onkin sitten makuasia :wink:

Vielä kun jaksais muotoila nuo kylkiin "heitetyt" kittikasat oikeisiin muotoihinsa, suoristaa kaikki kolhut ja paikkailla/paikkauttaa tuhannet isot ja pienet reiät mitä autossa on sekä hioa sen jälkeen koko auto... PuuuuuH!! Uudet helmat olis kans erittäin tarpeelliset, mutta se jää tehtäväksi joku toinen kerta.

Ylihuomenna pitäisi hakea väri maalikaupasta, eikä tällä kertaa mitään pinkkiä talomaalia :roll:

Ja sitten kun tuo kaikki on tehty niin katsastukseen :( :shock: :? :cry: ja jos ei "paalaa se" tuomiota tule niin voi ruveta miettimään koneen vaihtoa isompaan :wink: :lol:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

No jopas on yritystä :shock:

Ei saa pilkata mun kittikasoja :cry:

Pinkkiä maalia olis kyllä melkein litra... (korostan edelleen että mä en sitä alunperin oo pinkiksi maalannu mutta piti ostaa niitten kittikasojen maalaamiseen :wink: )

Älä ny paalaa, anna mielummin vaikka mulle takasin niin saa mädäntyä rauhassa Lada-farmilla ;).
J.J. Laakso

Joo-o. Taas on yksi ilta tapeltu ruostekohtien parissa ja vois kyllä jo loppua pikku hiljaa niiden löytyminen. Etuhelma/etuspoikka ja kuskin puolen helma täytyis vielä käydä läpi ennen ympärihionnan aloittamista...

Sorry nyt vaan :roll: , mutta ne takakylkien kittaukset on kyllä "aivan omaa luokkaansa" :P: Ei oikein huvittais ruveta uudelleen niitä muotoilleen, mutta kai se on pakko kun ei uskalla niitä kittejä poistaakaan, kun ei tiedä mitä sieltä löytyy ja sellaiseksi niitä EI voi jättää...
J.J. Laakso

Voi voi! Nyt täytyy myöntää, että puhti loppui tuon maalaushomman (tai siis siihen liittyvien pohjatöiden) osalta. Ei meikäläisen rahoilla, kiinnostuksella ja taidolla tuosta enää ryhdikästä saa sitten niin mitenkään.

Helmat on joku tehnyt jostain 0,5mm tinapaperista, osa peltipaikoista oli kyljessä kiinni pelkästään kitin avulla ym. "hauskaa". No pahimmat paikat on hitsattu tyylikkäillä päälle hitseillä ja pakoputki paikattu. Sen verran paljon koppaan pohjia on kuitenkin jo tehty, että uuden värin se saa päällensä joka tapauksessa. Jos tästä joku joskus jatkaa, niin uudet helmat ja etuovet tuo tarvii ja ne takakulmat uuden muotoilun...

Siskon pistin katsastamaan Largon ja kyllä taas näki mikä hyöty on siitä, että kaikki katsastusmiehet on tosiaan miehiä :roll: :lol: Tais olla kireä paita päällä kun kuuta kohti sojottavat lamputkin säädettiin kohdalleen kysymättä/sanomatta mitään :shock: :D :shock: Mulle on aina pelkästään muristu kun oon yrittänyt kysyä, että voiko ne säätää siinä samalla kun nyt kerta laite on siinä vieressä :)

No, tiesin, että läpi se ei mene, kun etupää kolisi siihen malliin. Katsastusmies löysi mulle vian ja nyt täytyy vaihtaa molemmat etuyläpallot. Myös takajarruvaijeri menee vaihtoon, kun joku on vetänyt sen kiertämään pakoputken ali ja koko vaijeri oli sulanut siihen kiinni.

Mutta ei muuta :)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

No vähäinen oli sentään vikalista :)

Kannattaa muistaa Pinkin lähtökohdat. Se oli koko lailla pahasti mällätty mulle saapuessaan. Koska en missään välissä sitä museorekisteriin suunnitellut, kittasin sen kutakuinkin auton muotoiseksi, hoidin tekniikan leimakuntoon ja sitten ei muuta kuin raakaa ajoa.

Kuittaile vaan kittauksista niin mä muistutan siitä kittikasasta mikä oli SL:n imusarjan päällä ja siitä silikonitöhnästä, mitä sai kaivaa vesikanavistakin ;).
J.J. Laakso

Nonnis kirjoitti:No vähäinen oli sentään vikalista :)

Kannattaa muistaa Pinkin lähtökohdat. Se oli koko lailla pahasti mällätty mulle saapuessaan. Koska en missään välissä sitä museorekisteriin suunnitellut, kittasin sen kutakuinkin auton muotoiseksi, hoidin tekniikan leimakuntoon ja sitten ei muuta kuin raakaa ajoa.

Kuittaile vaan kittauksista niin mä muistutan siitä kittikasasta mikä oli SL:n imusarjan päällä ja siitä silikonitöhnästä, mitä sai kaivaa vesikanavistakin ;).
Juu muistan muistan ja keskityn nyt itsekin enemmän tuohon raakaan ajoon ;) Ja noista saa kyllä sanoakin, räpellyksiä nekin ja kiireellä tehtyjä ja oikein itseäkin hävettää :) Mutta se tiivistemassa on oikeasti (yleensä) hyvä aine, eikä sille mitään voi jos sitä vähän pursuaa vesikanaviin saakka ;)
Vastaa Viestiin