toihan on jo "WANHA"Nonnis kirjoitti:![]()
En se minä oo ollut...

kuten douppareitten takuuvarma selitys: " mitään en oo ottanu"

Juu en minä sitä sanokkaan, ei sen v*tun pa$kan mattojenkaan alla ole katsottu, joten kandee tsekata mitä sieltä löytyy...!Nonnis kirjoitti:![]()
En se minä oo ollut...
Jeps, Ladan alut alla ja nyt on pinnassa "kameleontti maalaus" eli kohta on kaikki ruostepilkut hiottu auki ja maalattu ruostesuojaväri päälle. Se pirteä onkin sitten makuasiaNonnis kirjoitti:Pinkissä on kuulemma alumiinivanteet? Mun ukko näki sen tossa keskustassa joku tunti sitten ja kuulemma näytti paljon pirteemmältä alujen kanssa.
Juu muistan muistan ja keskityn nyt itsekin enemmän tuohon raakaan ajoonNonnis kirjoitti:No vähäinen oli sentään vikalista
Kannattaa muistaa Pinkin lähtökohdat. Se oli koko lailla pahasti mällätty mulle saapuessaan. Koska en missään välissä sitä museorekisteriin suunnitellut, kittasin sen kutakuinkin auton muotoiseksi, hoidin tekniikan leimakuntoon ja sitten ei muuta kuin raakaa ajoa.
Kuittaile vaan kittauksista niin mä muistutan siitä kittikasasta mikä oli SL:n imusarjan päällä ja siitä silikonitöhnästä, mitä sai kaivaa vesikanavistakin.