Kyllä se Lada kulkee
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
laskennassa oli käytetty jotain ihme kaavoja joihin laitettu maksimi kierroslukuja eri vaihteilla että tehon loppuminen tulee huomioitua
sillä eihän mikään ota vitosella samoja kierroksia kuin ykkösellä
mutta se siitä kulki se kuitenkin kolmosella neulan kadoksiin ja pito murtui kaasua painaen kuivalla asvaltilla vielä kolmosellakin
sillä eihän mikään ota vitosella samoja kierroksia kuin ykkösellä
mutta se siitä kulki se kuitenkin kolmosella neulan kadoksiin ja pito murtui kaasua painaen kuivalla asvaltilla vielä kolmosellakin
Tuollainen Lada olis kyllä kiva ja mielellään täysin vakion näköisenäpressa kirjoitti:laskennassa oli käytetty jotain ihme kaavoja joihin laitettu maksimi kierroslukuja eri vaihteilla että tehon loppuminen tulee huomioitua
sillä eihän mikään ota vitosella samoja kierroksia kuin ykkösellä
mutta se siitä kulki se kuitenkin kolmosella neulan kadoksiin ja pito murtui kaasua painaen kuivalla asvaltilla vielä kolmosellakin

- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Onko tämä siis se kokoontumisista tuttu?pressa kirjoitti:välijäähdytettu turbo ruisku
ja väriltään sitruunan keltainen ilman mitään spoilereita yms. tuuninkia
Eli tämä?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
en tiä mitä toi meitin 110 stw kulkee mut se deltan lupaama 165km/h ylittyy varmasti 1.6 carina2 roikkui aikansa puskurissa mutta ei pysyn vauhissa mukana kun lada sai huiput
mikään ajonautinto toi 110 stw ei ole enää 120km/jälkeen mutta sekin korjautuu junnollisilla iskareilla,jousilla ja renkailla

mikään ajonautinto toi 110 stw ei ole enää 120km/jälkeen mutta sekin korjautuu junnollisilla iskareilla,jousilla ja renkailla

minne ikinä menetkin,siellä olet!
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Tuossa nopeudessa korkea maavara kääntyy huonoksi ominaisuudeksi, kun ilmaa alkaa pakkautua auton alle.
Voi olla myös, että yläpuolella alkaa tapahtua saama, kuin lentokoneen siivessä, eli tulee nostetta. No ei ehkä STW:ssä kuitenkaan kovin paljon.
Voi olla myös, että yläpuolella alkaa tapahtua saama, kuin lentokoneen siivessä, eli tulee nostetta. No ei ehkä STW:ssä kuitenkaan kovin paljon.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Sillähän sitä.noose01 kirjoitti:Taisit olla mesellä liikkeellä?nivailija kirjoitti:Oishan minullakin ollut reservissä vielä reilusti tehoa ja vääntöä sellaiset 400Nm...Lada-Jussi kirjoitti:en siis kehota ketään ajamaan ylinopeutta, mutta tarvittaessa resursseja löytyy turvallisiin ohituksiin Ladastakin.
Tai jos noi väännöt oli sun nappiksessa niin saat kyllä kertoa miten ne on saatu

Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Mutta nimimerkki aerodynamiikka hyppää kuvioihin kun etsitään noissa nopeuksissa spoilereista hyötyäMisha kirjoitti:Saabeissahan oli aikanaan semmoset levyt helmoissa jotka paransivat aerodynamiikkaa. Samoin etuspoilerista on oikeesti hyötyy noilla nopeuksilla.
Pelkästään matalamman profiilin kumit auttaa jo aika paljon, sanoisin.

Keep on truckin'