Ei tarvinnut onneksi halkaista rumpuja... Aloitin homman sillä, että tein "kytkinkikan" samalla kun revin molemmin käsin käsijarrua ja painoin molemmin jaloin jarrua. Kuskin puoli aukesi, mutta se pahempi repsikka ei. No sekin sitten aukesi puolella pulloa CRCtä ja Bilteman kimpoamattomalla uretaanivasaralla piiiiiiiitkän aikaa hakaten. Hyvä työkalu hommaan kun rummun reuna ei siitä ottaneet ollenkaan itseensä päin vastoin kun normaalilla lekalla hakatessa...
Pakoputki vaihtui kokonaan uuteen, kerpeleen pakosarjan ja pakoputken liitoksesta vain katkesi yksi pinnapultti aukaistaessa ja tietenkin niin, ettei siitä jäänyt yhtään näkyviin

Koska aikaa ei ollut yhtään ylimääräistä, sinne se katkennut pätkä myös sai jäädä. Pakoputken laippa tietenkin vähän kierossa kun ei yhdestä kulmasta ollenkaan kiinni, mutta näyttäisi ainakin vielä jotenkuten pitävän. Pientä pakokaasun hajua olen havaitsevinani, mutta onko se pelkkää kuvitelmaa, en tiedä...
Tänään kävin leimalla näyttämässä ja hyvin pelitti käsijarrukin uuden vaijerin ansiosta. Uudet jarruhihnat jäi hyllyyn, koska hihnat olivat vielä erittäin hyvät...