Sivu 2/2
Lähetetty: 15.9.2005 4:41
Kirjoittaja IL02
Nonnis kirjoitti:Team perseauki racing kirjoitti:muutaman kappaleen olen noita vaihtanu... yhen omaan ja pari tuttujen ladaan enkä saanut ensimäiselläkään kerralla aikaa menemään 1,5 h enempää..
No kehukaa kehukaa
Työ ei siis olekaan mitenkään hankala vaan vika on mussa

Ainahan voit tehda homman niin hyvin kuin osaat.. ja lopuksi voit todeta etta kaikki ne osat joita et saanut paikalleen ettei niita tarvitse asentaa ollenkaan.

Lähetetty: 15.9.2005 5:16
Kirjoittaja Vanja-eno
Nonnis kirjoitti:Team perseauki racing kirjoitti:muutaman kappaleen olen noita vaihtanu... yhen omaan ja pari tuttujen ladaan enkä saanut ensimäiselläkään kerralla aikaa menemään 1,5 h enempää..
No kehukaa kehukaa
Työ ei siis olekaan mitenkään hankala vaan vika on mussa

Äläpä ota itseesi, jotkut asiat ei vaan aina luonnistu kaikilta yhtä hyvin. Muista että kalavaleiden jälkeen seuraavaksi tulee se, että kuinka nopeasti korjasin autoni

Lähetetty: 15.9.2005 6:20
Kirjoittaja jasu35
Lada-Jussi kirjoitti:onkohan kaikki kirjoittajat edes vaihtanut samaa osaa

mulla on ollut monta Ladan raatoa eikä yhdessäkään ole ollut tuulettimen moottorissa vikaa, vaik tääl etelässä se joutuu ehkä vähemmälle käytölle

lämppärin hanoja ja kaikkea muuta onkin sitten saanut vaihdella.
Joo,kyllä se puhallin ladassa aika vahva on,mutta jos laitatkin ladas pariksi vuodeksi seisomaan niin kyllä sen jälkeen rupee tuulettimen puhaltimessa laakerit vinkumaan,samoin kuin laturissa,startissa ym. Omassa farkussa sai noi kaikki purkaa ja rasvata laakerit.

Lähetetty: 15.9.2005 14:08
Kirjoittaja samarai
itsellä ei ole mitään kokemusta tästä hommasta, muistan vain yhden kaverin myös kironneen vastaavaa hommaa todella vaikeaksi.
Nämä "heittämällä" kannattaa todella jättää omaan arvoonsa. Joku RemonttiReiskakin kehuu omia taitojaan lähinnä työn nopealla tekemisellä vaikka tosiasiassa jätkä ei itse tee muuta kuin soittaa poskeansa.
Lähetetty: 15.9.2005 14:10
Kirjoittaja Nonnis
Nyt täytyisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä saattamaan projekti loppuun, eilen jäi väliin myrskyyn ja pimeyteen vedoten, nyt laiskottaa, masentaa ja paleltaa

Lähetetty: 15.9.2005 15:05
Kirjoittaja Team perseauki racing
ei se todellakaan ole mikää heti nopea homma ja vaati hiukan akrobaatin vikaa.... joka kerta olen saanut sormet revittyä jotenkin auki. varsinki niiten klipsien kiinittely on hermoja raastavaa. mutta kyllä sen pitäisi onnistua keskikonsollin , mittariston ja tuhkiksen irrotuksen jälkeen. ai niin ei hanskalokeron sisäosan irrotuskaan pahasta ole
Lähetetty: 15.9.2005 20:41
Kirjoittaja olavi2101

ei se takapotkussa paha homma ole puhaltimen huolto alle tunnissa saa irti ja takaisin myös lämppäri kenno on kohtuullinen ottaa pois.samarassakin on suhteellisen helppo konee huoneen puolelta pelti ylös . kennon irroitus ei ole samarassa niin helppo ei mahdu tulee pois polkimet muistaakseni edessä.
