Nivan etupään kallistuksevakaajan poisto

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Nerd-O
Viestit: 367
Liittynyt: 26.5.2005 22:34
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Stefa kirjoitti:Pitäisin aika tärkeänä että tarvittaessa autolla voi myös tehdä rajumpia liikkeitä koska aivan kaikkea ei pysty ennakoimaan.
Hyvillä valoilla voi teoriassa hirven havaita jo vähän kauempaakin. Mutta käytännössä ainakaan minä en ole tuollaiseen päässyt ikinä. Yleensä se yllättäen ilmaantuu jostain ja sitten aletaankin väistely operaatiot :D Tosin Nivalla en kyllä ole kokeillut kuinka se toimii nyt ilman sitä vakaajaa mahdollisessa väistö tilanteessa. Uudet iskarit ainakin vaikutti tuon keulan toimintaan aika paljon.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
hessu

Viesti Kirjoittaja hessu »

Nakkaa pois vaan se vakaaja,tulee paljon mukavampi varsinkin jos yhtään ajelet metsän puolella... eikä tuo niva kadulla ajaessa sen enempää kallistele kuin vakaaja kiinni,menee melkein pehmeämmin :D Itsellä ainakin on vielä noi suzukin vanteet ja niissä 235/75-15 renkaat, niin tuo raideväli on sen verran levee että tuntuu ilman vakaajaakin todella jämäkältä :wink: Eivätkä ole ainakaan mulla leimalla kyselleet mitään vaikka vakaajaa ei ole ollut... No kohta on taas otettava niva liikenteeseen ja leimattava. Katsotaan tuleeko nyt mitään sanomista...
Vastaa Viestiin