Kautsulaikka, kumilaikka, eipä tuo vanilijalle tuoksuva kumikiekko muuta nimeä kaipaa. Meillä olis noita muutama töissä, mutta ovat aika menevää tavaraa. Kuluvat aika nopeastiTeam perseauki racing kirjoitti:tuohon homman on olemassa ihan oma porakoneeseen tuleva työkalu... semmonen kumi tai jotain vastaavaa ainetta oleva rulla
Ladan kylkilistan tarrajäämien poisto
-
- Viesti:
kumikiekko
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- Lada-Jussi
mun 07:ssa taitaa noi lista ollakin vielä ihan paikallaan, mun yksilö taitaa olla suomen originaalein ja paras, tosin on sitäkin tuunattu, mm. zhiguli merkki Lada merkin tilalla hanskalokeron kannessa, alkuperäinen osa on kyllä ehjänä jossain tallessa.Jokari_ kirjoitti:Niin no, kauppa se on mikä kannattaa!Kimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti: No mitäs niillä tekee kun ne menevät aivan solmuun kun ottaa pois?Ja miksi noita yleensä pitäis säästää, kun niitä ei enää takasin laiteta? Paljon helppohoitosempi ilman noita listoja
Meinaan että oisitte myynyt ne vaikka Lada-Jussille kovaan hintaan, kun sillähän on samanlainen 2107..![]()
Tämäkin Lada on jussin mieliksi liittynyt jo karvanoppakerhoon...ei oo enää orkkis

Ja voi helevetti sitä liimapölyn määräMikkoo kirjoitti:Hyvin lähti liimat ja muutkin paskat rapsuttamalla ja rälläkällä lamellilaikallapiti sitten koko helmat hioa ja maalata.

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™