Ja taas ongelmat alkoi, käyntiin ei millään, epämääräisiä käyntivaikeuksia ja putkessa jysähtäviä pommeja.
Pitkällisen pällistelyn jälkeen paljastui kolme asiaa:
1. ORKKIS KONELAN VARAOSAPYÖRIJÄ oli paskana
2. ORKKIS KONELAN VARAOSAKONKKA oli sipannut ja kuluttanut uusiin kärkiin järjettömät piikit
3. Sytkä oli turhan myöhäisellä, ykk merkki ei pidä paikkaansa kun ykkösen mäntä on yläkuolokohdassa joten orkkismerkkien perusteella sytkä menee yli 5 astetta liian myöhäiselle ja tästä aiheutuu voimattomuutta pienillä kierroksilla.
Viat on taas korjattu ja tuntuu kulkevan. Kärjetön sytkä on kuitenkin seuraava hankinta, noihin kärjellisiin romuihin ei voi luottaa pätkääkään, aina saa olla säätämässä eikä silti toimi.
Ja lisää hyviä uutisia, uudella 4V-lootalla on ajettu nyt varmaan alle 500 km rauhallista ajoa. Kolmosen synkrot alkoivat rutisemaan äskettäin. Heti kiinnilaiton jälkeen pelasi kuin buikki, mut nyt rupesi tulemaan sorsia. Kun vaihtaa 4 --> 3, aivan sama vaihdatko hitaasti tai nopeasti, narskuu ja potkii käsille
Helvetin hienoa.
Huomenna koitetaan toisen merkkisiä öljyjä varmuuden vuoksi, muutenkin loota tuntuu melko jähmeältä.