SÄMPY matkaan ja KaksoisVeli SÄMI jää.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 30.6.2005 19:58
- Paikkakunta: Öllölä,Tuupovaara Joensuu
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Entäpä pölynimurin puhalluspuolelta ilmaa kapealla suulakkeella täyttöreikään?Sivusta mahtuu höyryt ulos,luulisi varttitunnin riittävän.Muuten:2101-> malleissa ainakin on pohjaproppu.Tyhjensithän kaiken pensan?
2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
1117,-09,punainen
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
1117,-09,punainen
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Tahtoo tulla tuo jalkapallo-efekti vaikka miten huuhtoisit ja huljuttaisit tankkia. Parasta olisi hitsuutella tankki piripintaan vedellä täytettynä. Missään tapauksessa en rupeaisi kolvaamaan ns. tyhjää tankkia.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Pohjapropullisia tankkeja on minulla ainakin 2. Toinen on KRIINIssä ja toisen hain juuri Hankasalmelta. Mutta SedanSamarassa ei tietenkään ole sellaista.
Meikäläisen pölynimurista ei saa puhalluspuolta letkukäyttöön. Ei sitten millään.
Ja tuotapa. En missään tapauksessa aio hitsailla tuota tankkia. Ei järjen hiventäkään tuon laatuiselle vehkeelle. Enkä muutenkaan viitsi moiseen älyttömyyteen ryhtyä. Tinaus voisi tulla kyseeseen, mutta siinäkin on se, että Suolahapot ovat Kuusaal, eikä tinauksista ilman hapotusta tule mitään muuta kuin paha mieli.
Siis tämän tankin kohtalona on se, että katson nyt kun se on irti, että miten paljon ja missä siinä on reikiä. Eli tätä tyhjentelyä ja tuulettelua tehdään hiomisia silmälläpitäen.
Menin vetämään sen hemmettin kiveniskumassan paikkausten jälkeen ennen varsinaista koeponnistusta ja vuotamaan jäi. Sitä massaa ei olisi saanut millään älyllisellä ilveellä pois sieltä tankin ollessa paikallaan. Ja muutenkin tankki on tuuletettava auttavasti, että saadaan käytettyä sähkötyökaluja hiomiseen. Ihan hullua olisi käsin kaivaa se massa pois ja ne reiät esiin.
Eli tuuletus on konehiomista varten. Kokeilen sitä puhallinta. Puhalletaan sieltä päällisreiästä haalea ilmaa sisään ja tulkoon sitten osa pois täyttöputken ja paisuntaletkuliitoksen kautta. Muita aukkojahan siinä tankissa ei olekaan. Paitsi ne hemmetin reiät.
Ja jos näyttää, että reikää on enemmän kuin ehjää, niin Kuusaalt tankki tai Venäjältä uusi. Paljon en tähän kuitenkaan rahaa aio siottaa. Vaivaa laitetaan paljon, mutta rahoja ei. Oonhan siellä Kuusaal tuo KaksoisVeli SÄMI ja se on juuri sen takia siellä, että siitä saadaan kaikkea tarviketta. Mitään muuta käyttöä sillä paperittomalla vehkeellä ei ole. Ja siinä on paljon hyvää. Se on Todella paljon paremmassa kunnossa kuin SÄMPY oli. Siellä on siis kokonainen täysin ajokuntoinen auto luovuttamassa kaikkea SÄMPYlle. Siis eipä paljon Venäjän varaosat kiinnosta.
Kirjoitusvirheistä syytettäköön taas tätä Ruudun nykimistä. Mitän ensikatseluja ei paljon huvita käyttää.
Meikäläisen pölynimurista ei saa puhalluspuolta letkukäyttöön. Ei sitten millään.
Ja tuotapa. En missään tapauksessa aio hitsailla tuota tankkia. Ei järjen hiventäkään tuon laatuiselle vehkeelle. Enkä muutenkaan viitsi moiseen älyttömyyteen ryhtyä. Tinaus voisi tulla kyseeseen, mutta siinäkin on se, että Suolahapot ovat Kuusaal, eikä tinauksista ilman hapotusta tule mitään muuta kuin paha mieli.
Siis tämän tankin kohtalona on se, että katson nyt kun se on irti, että miten paljon ja missä siinä on reikiä. Eli tätä tyhjentelyä ja tuulettelua tehdään hiomisia silmälläpitäen.
Menin vetämään sen hemmettin kiveniskumassan paikkausten jälkeen ennen varsinaista koeponnistusta ja vuotamaan jäi. Sitä massaa ei olisi saanut millään älyllisellä ilveellä pois sieltä tankin ollessa paikallaan. Ja muutenkin tankki on tuuletettava auttavasti, että saadaan käytettyä sähkötyökaluja hiomiseen. Ihan hullua olisi käsin kaivaa se massa pois ja ne reiät esiin.
Eli tuuletus on konehiomista varten. Kokeilen sitä puhallinta. Puhalletaan sieltä päällisreiästä haalea ilmaa sisään ja tulkoon sitten osa pois täyttöputken ja paisuntaletkuliitoksen kautta. Muita aukkojahan siinä tankissa ei olekaan. Paitsi ne hemmetin reiät.
Ja jos näyttää, että reikää on enemmän kuin ehjää, niin Kuusaalt tankki tai Venäjältä uusi. Paljon en tähän kuitenkaan rahaa aio siottaa. Vaivaa laitetaan paljon, mutta rahoja ei. Oonhan siellä Kuusaal tuo KaksoisVeli SÄMI ja se on juuri sen takia siellä, että siitä saadaan kaikkea tarviketta. Mitään muuta käyttöä sillä paperittomalla vehkeellä ei ole. Ja siinä on paljon hyvää. Se on Todella paljon paremmassa kunnossa kuin SÄMPY oli. Siellä on siis kokonainen täysin ajokuntoinen auto luovuttamassa kaikkea SÄMPYlle. Siis eipä paljon Venäjän varaosat kiinnosta.
Kirjoitusvirheistä syytettäköön taas tätä Ruudun nykimistä. Mitän ensikatseluja ei paljon huvita käyttää.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Ajeltuhan on nyt 113 296km ja kun aloiteltiin siitä n. 107600 km niin johan tuossa on huviajoa kertynyt jokunen 5700km. Milloinkas tämän hankinkaan? Oliko se Lankalauantai 2009? Silloin taisin nähdä ilmoituksen.
Siellä sen tankki on nyt SepeSuden puhallusten kohteena. Laitoin vaan menemään ihan lämmittämätöntä ilmaa ensin. Täytyy tarkastaa tuossa jonkin ajan kuluttua hajut. Kun ovat tarpeeksi vaimeita voi puhallella vähän aikaa taskulämmintä.
Siitä päällysaukosta sen ilman saa hyvin sisään. Pyörii siellä vähän paineistettuna ja pursuu sitten ulos kahdesta rööristä ylöspäin.
Mutta jos Kuusaal tarvitaan tankki niin milläs haet? Ei ole yhtään ylimääräistä vekotinta käytössä. Niin ja mistäs senkään tankin kunnon tietää. Mitähän sillä SÄMIllä olikaan ajettu tai siis kuinka paljon. Täytynee tarkastaa.
Siellä sen tankki on nyt SepeSuden puhallusten kohteena. Laitoin vaan menemään ihan lämmittämätöntä ilmaa ensin. Täytyy tarkastaa tuossa jonkin ajan kuluttua hajut. Kun ovat tarpeeksi vaimeita voi puhallella vähän aikaa taskulämmintä.
Siitä päällysaukosta sen ilman saa hyvin sisään. Pyörii siellä vähän paineistettuna ja pursuu sitten ulos kahdesta rööristä ylöspäin.
Mutta jos Kuusaal tarvitaan tankki niin milläs haet? Ei ole yhtään ylimääräistä vekotinta käytössä. Niin ja mistäs senkään tankin kunnon tietää. Mitähän sillä SÄMIllä olikaan ajettu tai siis kuinka paljon. Täytynee tarkastaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Siis kävinpä tässä Hankasalmella. Siellähän sitä vietettiin aikaa aikoinaan paljonkin. Siellä oli myös se ensimmäinen Ladani.
Nyt kävin raatelemassa yhtä Raatoa. Vekotin oli 2101 -71 ja viininpunainen. Se oli otettu käyttöön Joulukuussa -71. Ajosta se oli jäänyt pois samoihin aikoihin vuotta 1981. Niillä sijoillaan oli kuulemma maannut siitä saakka.
No, paljonhan siitä ei ollut jälellä. Joitakin pisteosia sain. SormileikkuriRatin, priimat kapselit (löytyivät riihestä), Valkopohjaisen mittariston, joitain ovenkahvoja, takavaloja, logoja ja keinonahkatakapenkit, joista kyllä selkänojan yläosa oli paistunut puhki auringossa.
Kaasarin otin. En tiedä miksi ja syylärin. Mutta pissapojan veripussi oli hieno. Eli siis veripussin näköinen säiliö, johon lasinpesuneste laitetaan. Se oli vielä ehjä. Yrittelin irrottaa myös pissapojan nappulaa eli sitä kumituttia jolla lasinpesuneste ruikitaan mekaanisesti lasiin. Ja onnistuinkin, mutta vähän ne letkuliitokset kärsivät.
Pyöreän peilin sain varsineen. Ei sieltä paljon irronnut, mutta töitä tein ihan täyden päivän. Lähdin ajelemaan kuuden jälkeen aamulla Joensuusta ja olin takaisin 9 jälkeen illalla. Toki kävin Hankasalmen kirkolla Amiraalissa eli Majatalossa. Siellähän sitä meikäläisen Latailu aikanaan alkoi.
Onpahan nyt sitten jotain pisteosaa haettu talteen tarvitseville. Jokuhan kyseli Kromattua pyyhkijänVarsia ja sulkaripustimia. Sellaiset sain myös.
Nyt kävin raatelemassa yhtä Raatoa. Vekotin oli 2101 -71 ja viininpunainen. Se oli otettu käyttöön Joulukuussa -71. Ajosta se oli jäänyt pois samoihin aikoihin vuotta 1981. Niillä sijoillaan oli kuulemma maannut siitä saakka.
No, paljonhan siitä ei ollut jälellä. Joitakin pisteosia sain. SormileikkuriRatin, priimat kapselit (löytyivät riihestä), Valkopohjaisen mittariston, joitain ovenkahvoja, takavaloja, logoja ja keinonahkatakapenkit, joista kyllä selkänojan yläosa oli paistunut puhki auringossa.
Kaasarin otin. En tiedä miksi ja syylärin. Mutta pissapojan veripussi oli hieno. Eli siis veripussin näköinen säiliö, johon lasinpesuneste laitetaan. Se oli vielä ehjä. Yrittelin irrottaa myös pissapojan nappulaa eli sitä kumituttia jolla lasinpesuneste ruikitaan mekaanisesti lasiin. Ja onnistuinkin, mutta vähän ne letkuliitokset kärsivät.
Pyöreän peilin sain varsineen. Ei sieltä paljon irronnut, mutta töitä tein ihan täyden päivän. Lähdin ajelemaan kuuden jälkeen aamulla Joensuusta ja olin takaisin 9 jälkeen illalla. Toki kävin Hankasalmen kirkolla Amiraalissa eli Majatalossa. Siellähän sitä meikäläisen Latailu aikanaan alkoi.
Onpahan nyt sitten jotain pisteosaa haettu talteen tarvitseville. Jokuhan kyseli Kromattua pyyhkijänVarsia ja sulkaripustimia. Sellaiset sain myös.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Mitä ihmettä? Viimeisessä hylätyssä syynissähän SÄMPYllä oli ajettu 100 800km. Silloinhan olisin ajellut jo melkein 13 000km tällä. Häh! Eihän tuo ole mahdollista. Kai se oli se 108 000km. Niin se täytyy olla. Eli tuolla tarinan alkupuolella oli virhe ja paha.
Ja näitä viestejä siksi näin paljon, koska se nykiminen haittaa totaalisesti.
Tankille laitettiin vähän lämpöä puhaltamaan. Pienessä varastokopissa oli vain vaimea penssan katku enää kun menin vähän lämpöä laittamaan. Se tuulettuu hyvin sieltä ulos. Tankkikaan ei enää juuri tuoksahtanut. Riittänee kun sammuttaa puhaltimen ennen nukkumaan menoa.
Huomenna sitten tutkimaan onko siitä enää mihinkään.
Ja näitä viestejä siksi näin paljon, koska se nykiminen haittaa totaalisesti.
Tankille laitettiin vähän lämpöä puhaltamaan. Pienessä varastokopissa oli vain vaimea penssan katku enää kun menin vähän lämpöä laittamaan. Se tuulettuu hyvin sieltä ulos. Tankkikaan ei enää juuri tuoksahtanut. Riittänee kun sammuttaa puhaltimen ennen nukkumaan menoa.
Huomenna sitten tutkimaan onko siitä enää mihinkään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Olkoon tankki puhaltumassa yön yli ilman lämmityksiä. Vähän oli lämpöjä ja lämpösuoja oli lauennut eli puhallusta ei ollut kun menin katsomaan. Puhaltukoon niin pääsee aamulla työstämään. Tai sitten ei.
Vielä niistä hitsauksista tai juottamisista. Ei sitä hitsata voi kun on niin laajalta alueelta päässyt happanemaan. Eikä juottaakaan pysty. Jos sieltä löytäisi ne heikot kohdat ja laittaisi uudelleen sitä paikkausainetta. Mitä lie 2komponentti tököttiä onkaan. Mutta jos tulee suuria aukkoja niin menköön romuksi.
Sitten taas ihmetellään, että mitenkäs nyt. Ostatteleeko täältä sitten käytettyä tankkia vai hakeeko Kuusaalt. Kuusaa vaihtoehto tuntuu kaikkein epätodennäköisimmältä.
Vielä niistä hitsauksista tai juottamisista. Ei sitä hitsata voi kun on niin laajalta alueelta päässyt happanemaan. Eikä juottaakaan pysty. Jos sieltä löytäisi ne heikot kohdat ja laittaisi uudelleen sitä paikkausainetta. Mitä lie 2komponentti tököttiä onkaan. Mutta jos tulee suuria aukkoja niin menköön romuksi.
Sitten taas ihmetellään, että mitenkäs nyt. Ostatteleeko täältä sitten käytettyä tankkia vai hakeeko Kuusaalt. Kuusaa vaihtoehto tuntuu kaikkein epätodennäköisimmältä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Tankki oli tuulettunut ja Hyvin! Siispä sen kimppuun saattoi käydä rohkeasti.
Aiempien paikkausten ongelma oli siinä, että yksi reikä oli jäänyt paikkaamatta. Laskeskelin viisi mustekynän kärjen kokoista reikää silloin hioessani, mutta en kai sitten paikannut kuin 4. Paikkaamaton oli helppo paikallistaa, koska pensa oli syönyt selkeän lämpäreen kiveniskumassaan.
Nyt on tankin yläpuoli hiottu ympäröittäin pistehitsaussaumaan asti. Ei vaikuta katastrofaaliselta. Kaksi aiempien kokoista reikää tuli esiin eli ne voidaan hyvin paikata kaksikomponentti aineella.
Alapuolelta tuskin tulee esiin kovinkaan paljon enempää uusia reikiä. Kyllä tuo homma oli ehdottomasti tehtävä, jos tuolla talven yli meinasi ajella. Ei nuo vuodot olisi ainakaan pienentyneet suolalilleissä.
Uskoisin tuosta tankista kalun saatavan.
Aiempien paikkausten ongelma oli siinä, että yksi reikä oli jäänyt paikkaamatta. Laskeskelin viisi mustekynän kärjen kokoista reikää silloin hioessani, mutta en kai sitten paikannut kuin 4. Paikkaamaton oli helppo paikallistaa, koska pensa oli syönyt selkeän lämpäreen kiveniskumassaan.
Nyt on tankin yläpuoli hiottu ympäröittäin pistehitsaussaumaan asti. Ei vaikuta katastrofaaliselta. Kaksi aiempien kokoista reikää tuli esiin eli ne voidaan hyvin paikata kaksikomponentti aineella.
Alapuolelta tuskin tulee esiin kovinkaan paljon enempää uusia reikiä. Kyllä tuo homma oli ehdottomasti tehtävä, jos tuolla talven yli meinasi ajella. Ei nuo vuodot olisi ainakaan pienentyneet suolalilleissä.
Uskoisin tuosta tankista kalun saatavan.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Noita sormella pumpattavia pissipoikia ei paljon tapaa. Joskus niitä oli myytävänä yleismallin tarvikeosina . Ota ihmeessä talteen. Sen jos asentaisi johonkin autoon, niin saattaisi joku nuorempi katsastussetä ihmetellä, että mikä se tämä on,
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Hommat hoidettu. Siis tankkihommat. Lelut on kasassa ja työkalut sekä työmaa kohtuullisessa järjestyksessä.
Aamu kahdeksalta aloin hommia hiljalleen suunnitella ja tuossa viiden jälkeen pääsin seuraamaan Mestistä Jääkiekkoliiton tulospalvelusta. Hokki - Sport muuten 2erän jälkeen 7 - Muna! Ei tarvi paljon selitellä. Tai voi sitä yrittää keksiä miksi kallispalkkaiset pelaajat eivät nyt oikein kykene. No, se Mestiksestä.
Mutta mielenkiintoinen päivähän se taas oli. En nyt urakoinut, mutta vähän oli värkättävä koko ajan. Istuttiin, tupakoitiin, kahviteltiin ja pullaakin oli, mutta ruokatunteja ei ollut eikä päiväunia.
Tankin hiomisellahan se kaikki alkoi. Ei ollut katkun katkua tankissa eli suoraan uskalsi harjalaikalla alkaa tankkia kiduttaa. Niin ja tietenkin naapureiden korvia. Rälläkkä soi erilaisia säveliä pihassa 9 - 5. Eli Nine to Five -Job. Sattui vaan sunnuntaipäivä.
Minä en koko ajan laulattanut vaan tuo Lesnaja Sobaka pahanen tuli laulattamaan heti jälkeeni. Onneksi tulikin sillä apu kelpasi kriittisissä työvaiheissa. No, niistäpä lisää myöhemmin. Alkaa tämä kuitenkin kohta taas nyittelemään.
Aamu kahdeksalta aloin hommia hiljalleen suunnitella ja tuossa viiden jälkeen pääsin seuraamaan Mestistä Jääkiekkoliiton tulospalvelusta. Hokki - Sport muuten 2erän jälkeen 7 - Muna! Ei tarvi paljon selitellä. Tai voi sitä yrittää keksiä miksi kallispalkkaiset pelaajat eivät nyt oikein kykene. No, se Mestiksestä.
Mutta mielenkiintoinen päivähän se taas oli. En nyt urakoinut, mutta vähän oli värkättävä koko ajan. Istuttiin, tupakoitiin, kahviteltiin ja pullaakin oli, mutta ruokatunteja ei ollut eikä päiväunia.
Tankin hiomisellahan se kaikki alkoi. Ei ollut katkun katkua tankissa eli suoraan uskalsi harjalaikalla alkaa tankkia kiduttaa. Niin ja tietenkin naapureiden korvia. Rälläkkä soi erilaisia säveliä pihassa 9 - 5. Eli Nine to Five -Job. Sattui vaan sunnuntaipäivä.
Minä en koko ajan laulattanut vaan tuo Lesnaja Sobaka pahanen tuli laulattamaan heti jälkeeni. Onneksi tulikin sillä apu kelpasi kriittisissä työvaiheissa. No, niistäpä lisää myöhemmin. Alkaa tämä kuitenkin kohta taas nyittelemään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Kaikki oli oleva kunnossa talvea varten ja huomista Venäjänretkeä myös. Siispä KoeAjolle!
Kaikki pelasti. Lämpöä riitti takapaksinkin lämmittämiseen. Tosin ei kyllä siten kuin TakaPotkuissa. Ikkuna röökin takia auki huristellessa joutuu käyttämään puhallinta. Pensniinejä ei vuodellut eikä hajujakaan tullut mistään. Muutenkin kuljettiin niin tasaisen mukavasti.
Olin kiinnittänyt kampikammion huohotinletkun yläpään kunnolla venakoppaan. Tämä letku oli kyllä niin huonosti kiinni yläpäästään, että varmasti imi ilmaa sieltä.
Pikku koeajo siis meni mieleni mukaan. Muutenkin oli reipas mutta rauhallinen viilis kunnostusten onnistumisesta.
Lopuki lähikauppaan ostamaan pieni iltapala. Tapasin siinä tutun Tyttösen (nainen hän kyllä jo on). Tarinoitiin ja ostateltiin. Ei tuossa mennyt kuin 10min. Ulos kun päästiin niin jo Savusi ja Höyrysi SÄMPY. Käyntiinhän tietysti olin sen jättänyt. Ja mikäs tuossa olisi ollut jos olisi ollut Lehta kiinni.
Kiehuili siis siinä pihalla ja taas oli muille kaupassakävijöille ihmettä. No, eihän tuollainen haitaa. Hyötyä siitä enemmän on. Tulipahan KoePonnistatettua sitten oikein urakalla. Vähän oli käyntivaikeuksia ensin. SÄMPY kun ei tykkää liian kuumasta.
Pihalla sitten täyttelin järjestelmän lämpimällä vedellä ja jäähdytysnesteellä. Eipä tainnut aivan katastrofia päästä tapahtumaan, mutta voisihan nuo koeajot lopettaa paremminkin.
Kaikki pelasti. Lämpöä riitti takapaksinkin lämmittämiseen. Tosin ei kyllä siten kuin TakaPotkuissa. Ikkuna röökin takia auki huristellessa joutuu käyttämään puhallinta. Pensniinejä ei vuodellut eikä hajujakaan tullut mistään. Muutenkin kuljettiin niin tasaisen mukavasti.
Olin kiinnittänyt kampikammion huohotinletkun yläpään kunnolla venakoppaan. Tämä letku oli kyllä niin huonosti kiinni yläpäästään, että varmasti imi ilmaa sieltä.
Pikku koeajo siis meni mieleni mukaan. Muutenkin oli reipas mutta rauhallinen viilis kunnostusten onnistumisesta.
Lopuki lähikauppaan ostamaan pieni iltapala. Tapasin siinä tutun Tyttösen (nainen hän kyllä jo on). Tarinoitiin ja ostateltiin. Ei tuossa mennyt kuin 10min. Ulos kun päästiin niin jo Savusi ja Höyrysi SÄMPY. Käyntiinhän tietysti olin sen jättänyt. Ja mikäs tuossa olisi ollut jos olisi ollut Lehta kiinni.
Kiehuili siis siinä pihalla ja taas oli muille kaupassakävijöille ihmettä. No, eihän tuollainen haitaa. Hyötyä siitä enemmän on. Tulipahan KoePonnistatettua sitten oikein urakalla. Vähän oli käyntivaikeuksia ensin. SÄMPY kun ei tykkää liian kuumasta.
Pihalla sitten täyttelin järjestelmän lämpimällä vedellä ja jäähdytysnesteellä. Eipä tainnut aivan katastrofia päästä tapahtumaan, mutta voisihan nuo koeajot lopettaa paremminkin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Tänään koeponnistus kohti Värtsilää. Mitähän lie eilinen hölmöily vaikutti? Toivottavasti nesteet ovat tallella järjestelmässä. Kaikkea sitä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- Zaporozhets
- Viestit: 132
- Liittynyt: 27.4.2008 18:58
- Paikkakunta: TranBck.
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Tarkoittaako tämä kromattua töötinkehystä?PöyhöinKuusaalt kirjoitti:SormileikkuriRatin
"Enää nouse kyytiin enkelten en, vaan kävelen ― kautta kivien ja kantojen.
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen"
Viikate - Eräs kaunis päivä
JaltaZAZ->Zaporozhets
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen"
Viikate - Eräs kaunis päivä
JaltaZAZ->Zaporozhets
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Kävimmä Pojat KoePonnistamassa SÄMPYn Venäjällä eli tarkemmin Sortavalassa.
Ja jo oli Ponnistus!
¤¤¤¤¤
*****
#####
#####
*****
¤¤¤¤¤
Ja jo oli Ponnistus!
¤¤¤¤¤





Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Samara Axtec 1500Sedan -95 SÄMPY(LÄ?) ja KaksoisVeli SÄMI
Niin, kysäistiinpä tuolla siitä SormiLeikkuri ratista. Sellainen kromikehyksinen töötti siinä todellakin on.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?