Sivu 11/42
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 8.9.2013 21:51
Kirjoittaja veli samara
MrKz kirjoitti:Oijoijoijoijoi!

Looking good!

Nyt iski ihtelläki himo noihi levipelteihi

Noihin vanteisiin vielä kromikapselit päälle
Galleriaan saatu kuvat.
Auton kun sais pois tuosta omalta paikalta, niin sais otettua paljon parempia kuvia. Joista selviäs paremmin auton "korkeus"

.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 9.9.2013 16:46
Kirjoittaja MrKz
Oisko tässä sit se seuraava askel? :
http://www.youtube.com/watch?v=WjLNL6HzNmw
Alkais olemaan jo aika tontissa

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 9.9.2013 19:59
Kirjoittaja veli samara
EI

. Kyllä tämä riittää. Rupee jo mietityttämään, että mitä jos laittas ton 1700 pannun kiinni ihan vaparina. Pääsis paljon helpommalla tän auton suhteen. Sit hommais toisen korin tolle turbo tekniikalle.
Rupesin väsäämään alakiinnikkeitä etuiskareille. Jää jousi löysälle, joten täytyy käydä hommaamassa vielä lyhkäsemmät iskarit. Sit luulis jousen pysyvän
500 viestiä suoltanut foorumille

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 9.9.2013 20:53
Kirjoittaja MrKz
veli samara kirjoitti:EI

. Kyllä tämä riittää. Rupee jo mietityttämään, että mitä jos laittas ton 1700 pannun kiinni ihan vaparina. Pääsis paljon helpommalla tän auton suhteen. Sit hommais toisen korin tolle turbo tekniikalle.
Rupesin väsäämään alakiinnikkeitä etuiskareille. Jää jousi löysälle, joten täytyy käydä hommaamassa vielä lyhkäsemmät iskarit. Sit luulis jousen pysyvän
500 viestiä suoltanut foorumille

Anna 1200 olla vaparina paikoillaan sen aikaa kun rakentelet 1700 turbokonetta irrallaan

sitten kun setuppi ja osat kasassa,sitten vaan romut paikoilleen ja säätelee

ei tuu Ladalle sitä pitkää väliseisokkia tekniikkaa ootellessa
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 9.9.2013 21:44
Kirjoittaja veli samara
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 9.9.2013 22:18
Kirjoittaja joumään
Meinasinki sanoa, että ei sellasessa normaalia matalemmassa autossa sitä tehoa oikeen mihinkään tarvi kun ei niin tasaista tietä Suomessa taida olla missä niitä tehoja pääsisi sitten hyödyntämään. Menee sen turbokoneen idea ihan hukkaan jos niit tehoja ei pääse käyttämään. Tämä toki vaan oma mielipide.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 10.9.2013 9:41
Kirjoittaja veli samara
Tuo on totta, mutta pistetään nyt nippuun kerta ollaan loppusuoralla. Ja jos tehon nälkä iskee, niin pakko nostaa autoa

.
Ohan tääs taas toimintaa

1,5 vuotta madalletaan autoa pikku hiljaa, kun ollaan tontissa niin voivotellaan mataluutta. Ja mietitään missä pääsee ajamaan.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 12.9.2013 13:10
Kirjoittaja veli samara
Eikös vakio putkisto mene niiden ohjaustakonkojen alapuolelta? No sinne ei enää mahdu, joten onko joku vetänyt siitä apusimpukan ja lootan välistä?
Ja jos joumään näyttäs lisää kuvia, mistä se putki sulla oikeen menee. Saattaa olla että saan putken mahtumaan auton alle, jos oikeen hyvin suunnittelen
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 12.9.2013 15:21
Kirjoittaja MrKz
http://retrorides.proboards.com/thread/120645?page=3
Tässäpä olis yks topicci matalasta Ladasta..
Tässä oli aika asiallisesti pakoputki,ja näytti menevän juurikin siitä apusimpukan ja lootan välistä,selaat vähän sivua alaspäin niin näkkyypi kuvat.. ei muutaku rälläkkä käteen ja tekemään tilaa putkelle
tuolla retro rides sivustolla on aika asiallisia prokkiksia ja bongasin ton ladan sieltä ja seurannu edistymistä lähes alusta asti

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 12.9.2013 17:34
Kirjoittaja veli samara
joo, tuollaisen olen bemariin väsännyt. Mutta kehtaankohan laittaa ladaan

Mulla taitaa olla vielä himpun matalampi auto
EDIT: Kai se on pakko

En halua nostaa autoa(keula näyttää tyhmältä, jos renkaan ja kaaren välissä rako). Jos olis pakko, niin joutuisin ostamaan isomman renkaat

.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 12.9.2013 20:28
Kirjoittaja joumään
Mulla menee putki juurikin siitä apusimpukan ja laatikon välistä. Mulla on myös ollut putki siitä vedettynä ihan taakse asti, mutta vaikka oli pienintä putkea mitä kaupasta löyty (siis halkaisijansa puolesta) ja oli vielä lytätty se putki ovaalin muotoiseksi niin siltikin raapi se putki maahan koko ajan. Mutta joo saahan sen sieltä siis menemään. Kuvia ei nyt oikeen ole tähän hätään, yksi kuva tuosta alkukäyrävirityksestä kyllä löytyy.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 12.9.2013 20:43
Kirjoittaja veli samara
Joo mulle olis tulossa ainakin 2" rööri siitä simpukan ja lootan välistä

Katotaa miten mahtuu

Siihen tunnelin tekoon olen jo varautunut
Laita kuvaa alkukäyrä hässäkästä
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 12.9.2013 20:47
Kirjoittaja joumään
Mulla on tota konettakin kyllä nostettu, että en tiiä vaikuttaako sekin miten paljon. Mulla piti ainaki lytätä sitä putkea että mahtui vaihdelaatikon ja apusimpukan välistä. Koitan laittaa kuvaa jossain välis.
EDIT:
Tos olis kuva. Aikamoinen häkkyrä, mut ei siel pal tilaa oo.
http://s1108.photobucket.com/user/zing- ... sort=3&o=0
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 13.9.2013 0:25
Kirjoittaja veli samara
Koneen nosto ei pitäs vaikuttaa. Ja nyt sulla putki menee helman vieressä. Pitää tutkia saanko tuon 2"hormin menee mistään rakosesta edes lähelle pohjaa

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 13.9.2013 0:57
Kirjoittaja joumään
Toi kuvan putki tai siis toi alkuosa on siitä putkesta joka meni auton alla taakse asti. Loppui vakio takaänkkään. Eli tosta pikku tyngästä joka tossa lopussa on, niin siitä lähti perään asti putki. Luovuin nyt itse tuosta "helmaputkesta" ja laitoin tuollaisen ladan vakio väliänkän nousemaan tuosta viistosti ylöspäin tuosta eturenkaan takaa. Vaimentaa tuo väliänkkä itseasiassa yllättävän hyvin.