Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Otsikointi vapaamuotoinen.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Korjasin molemmat takakaaret.Vedin laikalla mädät pois,pokkasin pellit ja hitsasin paikoilleen.Vielä olisi nastan nypintä,moottorin pesu painepesurilla ja raidetangon pään vaihto.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Autoa kohtaan on kohdistunut kiinnostusta FB:n kautta,mutta katsastettuna myyn.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Katsastettuna myymällä yleensä saa kyllä paremman hinnan. Tosin onhan kyse sen hintaluokan autosta, että kannattaa etsiä edullinen katsastuspaikka. Pääkaupunkiseudulla ilmeisesti saattaa joutua lähelle satasenkin pulittamaan katsastuskonttorista riippuen.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Laitoin vetoakselin suojakumin takaisin uraansa.Maalasin paukkupullolla hitsatut lokasuojan reunat,nypin nastoja,pesin öljypoohjan ja osti raidetangon uloimman pään 14,85€....
sen kun laittais paikoilleen niin leimalle ja myyntiin.
sen kun laittais paikoilleen niin leimalle ja myyntiin.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Potentiaalinen ostaja löytynyt
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Moi,
On se kumma, että noinkin vanhalle autolle löytyy ostajia. Ei ihme että Suomessa mietitään autoveron poistoa kun muuten ei saada autokantaa uudistumaan. Eikös sitä museoauton ikääkin ole mietitty nostaa vaikka 5 vuodella.
On se kumma, että noinkin vanhalle autolle löytyy ostajia. Ei ihme että Suomessa mietitään autoveron poistoa kun muuten ei saada autokantaa uudistumaan. Eikös sitä museoauton ikääkin ole mietitty nostaa vaikka 5 vuodella.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Sait juuri "lastentaudit" korjattua, ei muuta kun leimalle ja omaan ajoon 

warre 353w sedan,
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
museoauton ikä nostettiin 5 vuodella jo muistaakseni kymmenen vuotta sitten, eli on nykyään 30 v.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Moi,
Tarkoitinkin ikää nostettavan 35 tai 40 vuoteen.
Tarkoitinkin ikää nostettavan 35 tai 40 vuoteen.

***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Voisinhan tuon pitääkkin ja laittaa koipussiin mutta kun oma autotalli on 620km päässä ja auton vienti sinne maksaisi 40l bensaa,kaksi työpäivää ja takaisin paluu vaikka junalla niin siinäpä se auton hinta olisi.Sisätallit lähistöllä maksaa 20€/kk eli 1,5 vuoden tallipaikka on auton arvo.Tätä sanotaan taloustieteeksi 

Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Hyvä, etsipä vielä mun Favoritille ostajaJaska HKI kirjoitti:Potentiaalinen ostaja löytynyt

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Aloin vaihtamaan lopuksi vas. raidetangon päätä.Mutteri oli niin ruostunut että vedin sen laikalla poikki.Sitten yritin hakata kaksipäisellä haarukka kiilalla kartiota irti,tuloksetta.Sitten lämmitin aseteleenipillillä ulkokehän punaseksi ja hakkasin tuloksetta.Sitten vedin laikalla osan pallon juuresta poikki ja pallon ulkokuoret halki jotta pääsisin käsiksi palloon.Sitten lämmitin taas osan pillillä ja otin puolen metrin putkitongit jolla väänsin palloa sivusuuntaan ohjauksen ollessa täysin käännettynä.Olin kuulevinani narahduksen (???).Jos näillä ei lähden niin otan 6 tonnin minitunkin jonka työvara on noin sentin,mutta sille joutuu tekemään teräksestä neliömäisen oman työkalun.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Jaskan kertoman tapauksen vuoksi, vaihdan kerralla yleensä aina koko raidetangon, jos mahdollista.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Tein kulmaraudasta laatikon jossa on lovi jarrusatulan ohjaustangon nupille.Altakäsin 6 tonnin pullotunkilla sain kartion irti.Nyt on raidetangon pää paikoillaan ja auto valmis leimalle.
Re: Kokemuksia Skoda Favoritista 1994
Kerro tarkemmin.Vanja-eno kirjoitti:Hyvä, etsipä vielä mun Favoritille ostajaJaska HKI kirjoitti:Potentiaalinen ostaja löytynyt