Tällaisella olen ajanut sadan kilometrin ylinopeutta mistä en näin jälkikäteen ole kovinkaan ylpeä.

Kuten nimimerkistäni huomaatte, tämmöinen oli ensimmäinen autoni! Vuodelta -70. Minulla oli poikki semmoinen U-n muotoinen pultti, jolla nuo lehtijouset kiinni. Kannelmäen itsepalvelukorjaamossa seisoi muutaman tunnin, kun Toyota liikkeestä hakemani U -pultti oli liian lyhyt. Autoon oli lisätty yksi lehtijousi ja jouduinkin hakemaan pitemmän korjaamosta, jossa taivuttivat sopivan ja tekivät kierteet. IT -hallin tyttö ystävällisesti laskutti vain tunnin, koskapa ei ollut muodostunut jonoa. Hyvä se oli, moottorinkin vaihdoin, kun repesi mäntä kahtia. Farmarimallisesta vaihdoin, mutten huomannut osia sovitellassani, että jakopään hihnan sijasta ollut fiiberipyörä oli hammastukseltaan erilainen, yksi pykälä enemmän. No sehän laukesi muutaman sadan kilometrin jälkeen, kävikin vähän oudosti räpättäen. Tallessa oli kuitenkin tuo toinen, sopivampi. Ruostui lopulta, vaihdoin Ladaan.samarai kirjoitti:Sehän se oli - Toyota Corona RT40.
Itsellä oli joskus 80-luvulla tuollainen vm.66 aika pitkään käyttöautona. Paaliin se meni se meni lopulta omaa hölmöyttään, kun ohjaus alkoi puoltamaan oikealle todella voimakkaasti ja vikaa ei löydetty millään. Vasta jälkeenpäin selvisi, että vika ei ollutkaan "ohjauksessa" - olisi pitänyt älytä tarkastaa myös ne lehtijouset takaa. Tämä kävi ilmi sitten myöhemmin kun tuli samanlainen ongelma Datsun Cherryn kanssa ja vika oli katkenneessa lehtijousessa.