No niinhän se onkin

, mutta se ei ollut tarkoituksena.
Sattui vaan kaupungin tekstillä äkkiä tuollainen feikki ja minä menin heti halpaan kun luulin löytäneeni nyt hyvän "hämäyskuvan", vähän tuota rakennustyyliä itsekin aluksi epäilin, mutta kuitenkin tulin näin huijatuksi. Olen siellä parikolme kertaa käynyt asioillakin, Purtsen yhdistelmäkonekin on aikoinaan sieltä silloisesta vanhasta tehtaasta suoraan ostettu ja myöhemmin varaosia. Oli muuten erikoisin koneenostotapahtuma minun elämässäni, mutta siitä joskus myöhemmin..
tästä se kuva on bongattu
http://www.inestonia.ru/goroda/koxtla-yarve.html
Tosiaan Tallinnasta Raatihuoneen toriltahan tuo kuva on. Tallinna on minulle melko tuntematon taas siitä syystä, että se on minulle vain välttämätön läpikulkupaikka matkalla Tarttoon ja takaisin, tuolla Raatihuoneen torilla olen ollut viimeksi varmaan neuvostoaikana. Kyllä ne kaupungin pääreitit on aika hyvin muistissa, mutta Tartossa melkein uskaltaisin alkaa taksia ajamaan, olenpa siellä neuvonut jopa paikallisia asukkaita jostain liikkeiden sijainnista. Onhan se tietysti huomattavasti pienempikin kaupunki.
Ja minä en ala Mushin kanssa enää muutenkaan väitellä, kun se on kuitenkin aina oikeassa.
Jokohan nyt tärppää, kun saatiin oikea kuva,
vastaus on kyllä jo melkein tullutkin, jos yhdistää Jaskan ja Jouskan vastauksista pari kohtaa oikeaan kaupunkiin.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»