Keravan rautatieaseman itäpuolella olevalla kadunpätkällä (Tapulikatu) seisoo hylätty punainen nappis ilman kilpiä ja etu & takalasi paskana. Joitain pisteosia vielä siitä saisi. Tän vois huoletta ja hyvällä omallatunnolla päästää Jussin farmille saattohoitoon...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vanja-eno kirjoitti:Keravan rautatieaseman itäpuolella olevalla kadunpätkällä (Tapulikatu) seisoo hylätty punainen nappis ilman kilpiä ja etu & takalasi paskana. Joitain pisteosia vielä siitä saisi. Tän vois huoletta ja hyvällä omallatunnolla päästää Jussin farmille saattohoitoon...
Joko on traileri varattuna?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
onkohan toi se Neukkumasinistien projektiauto? tota 965 mallia näkee jonkin verran mutta 966 ns. NSU koriset on aika harvassa, bongatkaas sellainen jostain. 968:a on suomeenkin jälki tuotu, mutta varsinaista maahantuonti ei Konelalla ollut.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
968-mallia on tuotu Suomeen 15 kpl.Yksi niistä on edelleen rekisterissä,mustilla ZK-4 kilvillä ja majailee Hirvensalmella.Auto esiteltiin Ruotsalaisessa Classic Motor-lehdessä n.vuosi sitten.
Suomessa suuniteltiin neuvosto-moottorien korvaamista Renaultin koneilta.Suunitelmista luovuttiin,sillä auton hinta ei olisi ollut enää tuonjälkeen kilpailukykyinen.
Warreossi kirjoitti:968-mallia on tuotu Suomeen 15 kpl.Yksi niistä on edelleen rekisterissä,mustilla ZK-4 kilvillä ja majailee Hirvensalmella.Auto esiteltiin Ruotsalaisessa Classic Motor-lehdessä n.vuosi sitten.
Suomessa suuniteltiin neuvosto-moottorien korvaamista Renaultin koneilta.Suunitelmista luovuttiin,sillä auton hinta ei olisi ollut enää tuonjälkeen kilpailukykyinen.
joo mut kyseessä varmaan 966 malli, 968 on vain vähän muutettu versio 966:sta valmistus alkoi 1972 eli normaali systeemien mukaan ei pitäisi mustiakilpiä autossa ollakaan (vaikka nykyään sellaiset saa kai uuteenkin autoon ) 966 malleihin myöskin suunniteltiin näitä rellu koneita... eli toi 15 kpl tarkoittanee 966 mallia, ei tule joka nurkalla vastaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Warreossi kirjoitti:968-mallia on tuotu Suomeen 15 kpl.Yksi niistä on edelleen rekisterissä,mustilla ZK-4 kilvillä ja majailee Hirvensalmella.Auto esiteltiin Ruotsalaisessa Classic Motor-lehdessä n.vuosi sitten.
Suomessa suuniteltiin neuvosto-moottorien korvaamista Renaultin koneilta.Suunitelmista luovuttiin,sillä auton hinta ei olisi ollut enää tuonjälkeen kilpailukykyinen.
joo mut kyseessä varmaan 966 malli, 968 on vain vähän muutettu versio 966:sta valmistus alkoi 1972 eli normaali systeemien mukaan ei pitäisi mustiakilpiä autossa ollakaan (vaikka nykyään sellaiset saa kai uuteenkin autoon ) 966 malleihin myöskin suunniteltiin näitä rellu koneita... eli toi 15 kpl tarkoittanee 966 mallia, ei tule joka nurkalla vastaan.
Ei,kyllä nämä oli 968-malleja (ainakin osa) ja tämä ZK-4:kin on vm-73.
aika hauskaa että noita mustia kilpiä nykyään on kaiken ikäisissä autoissa, alunperinhän vuoden 1972 aikana vaihtui kilpien väri.
löytyisköhän noista Suomi-968:sta mitään juttua netistä? ei varmaan kuitenkaan kovin montaa 966 malliakaan suomessa myyty?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mulla olis parikin erinlaista suomenkielistä myyntiesitettä Jaltasta.Kai niitä nyt jonkinverran myytiin.Kone vikaisena jäivät lienee pois ajosta, ellei pensalämmitin polttanut autoa aiemmin.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Lada-Jussi kirjoitti:aika hauskaa että noita mustia kilpiä nykyään on kaiken ikäisissä autoissa, alunperinhän vuoden 1972 aikana vaihtui kilpien väri.
löytyisköhän noista Suomi-968:sta mitään juttua netistä? ei varmaan kuitenkaan kovin montaa 966 malliakaan suomessa myyty?
Kaverilla oli joskus Mazda 1500 vm.74 ja siinä oli mustat kilvet,eli 70-luvun Suomessa kaikki ei tainnut tapahtua yhtä nopesti kuin nykyisin.
Vielä sen verran noista ZAZ:eista,eli kun nuo em.mainitut tuotiin Suomeen vuonna 1973,eihän sitä tiedä olivatko kaikki uudempaa 968-mallia.Edellisenä vuonna kuitenkin vielä tehtiin 966:sta.Yksi noista tuoduista 968 mallisista esiintyi Mobilisti-lehden kuvassa,joka oli otettu jostain romiksesta (taisi olla tämän vuoden numeroita)Eikös vuonna -73 tuotu Suomeen myös nuo kolme IZh 2125:sta?Mahtoivatkohan tulla samassa kokeiluerässä Konelalle.
Viimeksi muokannut Warreossi, 31.10.2004 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kenenkäs kanttilada se majaili eilen tossa Vanhan Mestarin edessä? Virii oli ja kyljessä takana tähti jossa teksti joteensakkin näin 'Punakone jyrää'.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Volga-taksi Turussa! Ei tämä enään taida mikään taksi olla. Mutta hieno oli ja kiiltävä ja tummennetut takalasit. Venäjän kilvissä. Edelleen harmittaa ettei näitä tuoda Suomeen: