Sivu 13/424

Lähetetty: 29.10.2004 4:13
Kirjoittaja Vanja-eno
Keravan rautatieaseman itäpuolella olevalla kadunpätkällä (Tapulikatu) seisoo hylätty punainen nappis ilman kilpiä ja etu & takalasi paskana. :cry: :cry: :cry: Joitain pisteosia vielä siitä saisi. Tän vois huoletta ja hyvällä omallatunnolla päästää Jussin farmille saattohoitoon... :?

Lähetetty: 29.10.2004 12:12
Kirjoittaja veli alexei
Vanja-eno kirjoitti:Keravan rautatieaseman itäpuolella olevalla kadunpätkällä (Tapulikatu) seisoo hylätty punainen nappis ilman kilpiä ja etu & takalasi paskana. :cry: :cry: :cry: Joitain pisteosia vielä siitä saisi. Tän vois huoletta ja hyvällä omallatunnolla päästää Jussin farmille saattohoitoon... :?
Joko on traileri varattuna?

ZAZ jalta 2D

Lähetetty: 29.10.2004 18:27
Kirjoittaja foma
http://personal.inet.fi/koti/lada/ZAZ/ZAZ.html tommonen tuli rekisteröintikatsastukseen.

Lähetetty: 30.10.2004 16:48
Kirjoittaja jimmy
Oranssi 1200S itärekkareissa Bilteman p-alueella 14.45

Re: ZAZ jalta 2D

Lähetetty: 30.10.2004 18:22
Kirjoittaja Lada-Jussi
foma kirjoitti:http://personal.inet.fi/koti/lada/ZAZ/ZAZ.html tommonen tuli rekisteröintikatsastukseen.

onkohan toi se Neukkumasinistien projektiauto? tota 965 mallia näkee jonkin verran mutta 966 ns. NSU koriset on aika harvassa, bongatkaas sellainen jostain. 968:a on suomeenkin jälki tuotu, mutta varsinaista maahantuonti ei Konelalla ollut.

Lähetetty: 30.10.2004 18:45
Kirjoittaja Warreossi
968-mallia on tuotu Suomeen 15 kpl.Yksi niistä on edelleen rekisterissä,mustilla ZK-4 kilvillä ja majailee Hirvensalmella.Auto esiteltiin Ruotsalaisessa Classic Motor-lehdessä n.vuosi sitten.
Suomessa suuniteltiin neuvosto-moottorien korvaamista Renaultin koneilta.Suunitelmista luovuttiin,sillä auton hinta ei olisi ollut enää tuonjälkeen kilpailukykyinen.

Lähetetty: 30.10.2004 18:53
Kirjoittaja Lada-Jussi
Warreossi kirjoitti:968-mallia on tuotu Suomeen 15 kpl.Yksi niistä on edelleen rekisterissä,mustilla ZK-4 kilvillä ja majailee Hirvensalmella.Auto esiteltiin Ruotsalaisessa Classic Motor-lehdessä n.vuosi sitten.
Suomessa suuniteltiin neuvosto-moottorien korvaamista Renaultin koneilta.Suunitelmista luovuttiin,sillä auton hinta ei olisi ollut enää tuonjälkeen kilpailukykyinen.
joo mut kyseessä varmaan 966 malli, 968 on vain vähän muutettu versio 966:sta valmistus alkoi 1972 eli normaali systeemien mukaan ei pitäisi mustiakilpiä autossa ollakaan (vaikka nykyään sellaiset saa kai uuteenkin autoon :shock: ) 966 malleihin myöskin suunniteltiin näitä rellu koneita... eli toi 15 kpl tarkoittanee 966 mallia, ei tule joka nurkalla vastaan.

Lähetetty: 30.10.2004 19:07
Kirjoittaja Warreossi
Lada-Jussi kirjoitti:
Warreossi kirjoitti:968-mallia on tuotu Suomeen 15 kpl.Yksi niistä on edelleen rekisterissä,mustilla ZK-4 kilvillä ja majailee Hirvensalmella.Auto esiteltiin Ruotsalaisessa Classic Motor-lehdessä n.vuosi sitten.
Suomessa suuniteltiin neuvosto-moottorien korvaamista Renaultin koneilta.Suunitelmista luovuttiin,sillä auton hinta ei olisi ollut enää tuonjälkeen kilpailukykyinen.
joo mut kyseessä varmaan 966 malli, 968 on vain vähän muutettu versio 966:sta valmistus alkoi 1972 eli normaali systeemien mukaan ei pitäisi mustiakilpiä autossa ollakaan (vaikka nykyään sellaiset saa kai uuteenkin autoon :shock: ) 966 malleihin myöskin suunniteltiin näitä rellu koneita... eli toi 15 kpl tarkoittanee 966 mallia, ei tule joka nurkalla vastaan.
Ei,kyllä nämä oli 968-malleja (ainakin osa) ja tämä ZK-4:kin on vm-73.

joo

Lähetetty: 30.10.2004 20:26
Kirjoittaja Lada-Jussi
aika hauskaa että noita mustia kilpiä nykyään on kaiken ikäisissä autoissa, alunperinhän vuoden 1972 aikana vaihtui kilpien väri.

löytyisköhän noista Suomi-968:sta mitään juttua netistä? ei varmaan kuitenkaan kovin montaa 966 malliakaan suomessa myyty?

Lähetetty: 30.10.2004 21:09
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Mulla olis parikin erinlaista suomenkielistä myyntiesitettä Jaltasta.Kai niitä nyt jonkinverran myytiin.Kone vikaisena jäivät lienee pois ajosta, ellei pensalämmitin polttanut autoa aiemmin.

Re: joo

Lähetetty: 30.10.2004 21:17
Kirjoittaja Warreossi
Lada-Jussi kirjoitti:aika hauskaa että noita mustia kilpiä nykyään on kaiken ikäisissä autoissa, alunperinhän vuoden 1972 aikana vaihtui kilpien väri.

löytyisköhän noista Suomi-968:sta mitään juttua netistä? ei varmaan kuitenkaan kovin montaa 966 malliakaan suomessa myyty?
Kaverilla oli joskus Mazda 1500 vm.74 ja siinä oli mustat kilvet,eli 70-luvun Suomessa kaikki ei tainnut tapahtua yhtä nopesti kuin nykyisin.

Vielä sen verran noista ZAZ:eista,eli kun nuo em.mainitut tuotiin Suomeen vuonna 1973,eihän sitä tiedä olivatko kaikki uudempaa 968-mallia.Edellisenä vuonna kuitenkin vielä tehtiin 966:sta.Yksi noista tuoduista 968 mallisista esiintyi Mobilisti-lehden kuvassa,joka oli otettu jostain romiksesta (taisi olla tämän vuoden numeroita)Eikös vuonna -73 tuotu Suomeen myös nuo kolme IZh 2125:sta?Mahtoivatkohan tulla samassa kokeiluerässä Konelalle.

Lähetetty: 30.10.2004 22:30
Kirjoittaja Osku
Eilen tuli Naantalintien jatkeessa Puistokadun ja Ratapihankadun risteyksessä vierelle pensselimaalattu vaalea Volga kääntymässä asemalle päin. Kovasta raksutuksesta päätellen diesel. Eestin rekkarissa.

Lähetetty: 30.10.2004 23:01
Kirjoittaja Stefa
Nestehukan niva bongattu taas eilen TTY:n ja teekkarinkadun risteyksessä.

Lähetetty: 30.10.2004 23:37
Kirjoittaja veli alexei
Kenenkäs kanttilada se majaili eilen tossa Vanhan Mestarin edessä? Virii oli ja kyljessä takana tähti jossa teksti joteensakkin näin 'Punakone jyrää'.

Lähetetty: 31.10.2004 12:22
Kirjoittaja Misha
Volga-taksi Turussa! Ei tämä enään taida mikään taksi olla. Mutta hieno oli ja kiiltävä ja tummennetut takalasit. Venäjän kilvissä. Edelleen harmittaa ettei näitä tuoda Suomeen:

Kuva
Kuva