Jos vielä jatketaan jaarittelua tästä aiheesta, niin heitänpä omia kokemuksia peliin noista riiseistä.

Meillä ollut uudesta asti -90 Corolla, siis ee90-koppanen 1.3 12v koneella. Monesti ollaan todettu että pelti on todella ohutta ja jäykkyyttä on saatu laittamalla monta peltiä päällekkäin niissä kohdissa, missä on tarpeen. Ihan toimiva ratkaisu, mutta vanhemmiten

ah niin ruostearka. Alusta on tehtaan jäljiltä liian löysä jopa normaalisti kuormattuna ( 5henk. + matkatavarat) , joten meidän yksilöön vaihdettiinkin farmarin takajouset, nyt kantaa..
No sitten se oma -86 rolla, alusta siinäkin toooodella lässähtänyt, tietysti kilometrit ja aika tehnyt omansa mutta jouset ja kallistuksenvakaajat näytti olevan melkoisen ohuita jo tehtaalta lähtiessä. Ohjaus oli todella hyvä, kevyt ja tunnokas. Paljon parempi ajaa kuin túo uudempi, siis kaupungissa. Mutkaisilla asfaltti teillä meinasi tulla merisairaaksi kun kori kallisteli niin hurjasti
Alkuperäistä peltiä siinä ei ollut enää muualla kuin katossa, kaikki muu oli lahonnut pois
