Foorumin taso

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Foorumin tasoa parannettava?

Kyllä, selkeästi nykyistä tiukempi linja
15
14%
Kyllä, jonkin verran nykyistä tiukempi linja
27
25%
Ei, näillä säännöillä mennään
62
58%
Ei, säännöt ovat jo nyt liian tiukat
2
2%
 
Ääniä yhteensä: 106

Avatar
pressa
Viestit: 10221
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja pressa »

ahaa, väri asiaa... mode on oranssi, mitä selitystä kaipaat?
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No kun tuolla etusivun alareunassa lukee että vihreällä valvojat - miten hitossa moderaattori eroaa valvojasta?

Ja oranssille ei siellä ole selitettä.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
pressa
Viestit: 10221
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja pressa »

jos alhaalla luki moderaattori oranssilla, tuli jokaiseen keskustelualue laatikkoonkin oranssi teksti moderaattori:xxxxxx
valvoja voi näpäyttää moderaattoria, ylläpitäjä voi näpäyttää valvojaa... titteleissä on eroja kuten viineissä, (minä juon olutta)
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Kukas hitto tää tintu sitten on? Näyttää kultaiseltanoutajalta.

Näkyi siis hetken tuolla moderaattoreissa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
pressa
Viestit: 10221
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja pressa »

näyttää joo, tuollainen melkein sammunut tunnus. Eipä täällä muidenkaan nimimerkkien tietoja "paljastella".
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No ihmettelin vaan kun on moderaattoriksikin päässyt. Ei ole kirjoittanut kuin 5 viestiä, joten ei ole oikein tutuksi tullut. Voihan olla, että vaikuttaa enemmän tuolla -> http://www.snj.fi/keskustelu
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Nonnis kirjoitti:No ihmettelin vaan kun on moderaattoriksikin päässyt. Ei ole kirjoittanut kuin 5 viestiä, joten ei ole oikein tutuksi tullut. [/url]
No parempi onkin ettei modet osallistu aktiivisesti keskusteluun, säilyy puolueettomuus.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

,_,/ukka kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:No ihmettelin vaan kun on moderaattoriksikin päässyt. Ei ole kirjoittanut kuin 5 viestiä, joten ei ole oikein tutuksi tullut. [/url]
No parempi onkin ettei modet osallistu aktiivisesti keskusteluun, säilyy puolueettomuus.

,_,/ukka
No voi kai sen noinkin ajatella, tai sitten kyseessä on kaksoisnicki tai jonkun tärkeän henkilön lähisukulainen ;). Yleensä ei viiden viestin tuntemattomuuksia koroteta modeiksi.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Hyvä, että saadaan lisää talkooväkeä moderointiin.
Ehkäpä tasoa saadaan pikkuhiljan nostettua...
.
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3289
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

pressa kirjoitti:oikein muistat, henkilö pyysi vuosimaksuvapautusta ja vapaajäseniä ei kuitenkaan yhdistyksen säännöt tunne. Pyysin henkilöltä tietoja että voisimme korvauksen maksaa, siihen en vastausta saanut mutta aamulla oli foorumi pimeänä. Useiden henkilöiden yhteysyrityksistä huolimatta ei yhteyttä saatu. Mutta mitäpä näitä muistelemaan, nyt on jo jonkun aikaa ollut foorumi jossa on paljon tekstiä. Aki on jo ehtinyt omia tekstejä muutella mutta vain vasta pari testipoistoa??

en minä viittuile, otappa ne herneet jo pois nenästä.
OK. Aika sekavaa. En ko. henkilöä ole itse tavannut tai hänen versiotaan kuullut, mutta olen jotain huhuja kuullut tästä kaverista ja mielestäni eräs kerholainen on häneen kanssaan jossain tekemisissä ollut (ja voi olla ollut puhetta tuosta tapahtumastakin). Vaan eipä siitä kai sen enempää. Menneet ovat menneitä.

Juu, tuossa eilen yöllä havaitsin, että tunnuksiin oli tullut muutoksia. Kokeilin sitten vähän, että miten jotkin toiminnot toimivat. En alkanut sitten yöllä mihinkään suurempiin toimiin ja sotkemaan väsymyksen ja taitamattomuuden takia koko foorumia. Sitten eilen tapahtui vielä perheen sisäinen todella suuri ja pysähdyttävä tragedia, joka vie nyt tässä ajatuksia muualle jne. Pitää tässä tilanteen rauhoituttua saada enemmän aikaan kokeiluja näillä tunnareilla.
pressa kirjoitti:sitten on minulla aivan väärät muistikuvat kun, sinua ja akia aivolohkoni tarjoaa....

no nyt täällä on pirkanmaalainen modekin eli tasapuolista pitäisi olla, kerhon johdossa olevia henkilöitä ei voitu lisätä.
Minä en kyllä muista olleeni moderaattorina Wellun foorumilla. Olisiko sitten Nonnis ja uZu olleet nämä Pirkanmaan voimat siellä modeina.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mulla ei muisti riitä niin pitkälle, voihan toki olla, että kerkesin siellä mode sitten hetken aikaa olemaan. En tiedä, onko se joku rikos sitten. En minä ole tässä mitenkään hingunnut modeksi, kunhan tarjouduin vapaaehtoiseksi, mutta ymmärrän, etten kelpaa, sillä pärstäkertoimeni ei varmasti miellytä monia.

Aki, osanottoni.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
sakke
Lada kerhon jäsen
Viestit: 1019
Liittynyt: 26.9.2003 0:02
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja sakke »

Muistan vanhalta forumilta, että joka osaston alla luki, että Valvojat: Nonnis, Bregade.
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Mutta Jussille ei parane antaa moden oikeuksia, sehän poistais kaikki keskustelut missä ei mainita ABC:ta jotenkin :lol:
.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10217
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo ja mä poistaisin kaiken peltotuningin ja poistaisin kaikkien talttahampaiden käyttäjätunnukset ja kaikki jotka asuu paalaamossa :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Foorumin taso

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Nonniin, minä ja Bregade olemme siis syyllistyneet suureen rikokseen eli moderoimaan vanhaa foorumia. Anteeksi :lol:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vastaa Viestiin