pena kirjoitti:Jokin matkailualan yritys Helsingissä on käyttänyt ainakin parina viime vuonna mainostarkoituksiinsa Pobedaa ja (vanhaa) Volgaa. Tänä vuonna en muista niitä nähneeni.
Pobedasta puheen ollen: Onko tietoa, mitä kyseinen tehdas rupesi valmistamaan lopetettuaan Pobedan valmistuksen?
Pobeda muuten oli laajalti käytetty taksiauto vuosikymmeniä sitten. Erään tuttavan kotonakin oli ollut sellainen. Hän kertoi, että sillä oli ajettu "peräti 130 000 km".
Jos en väärin epäile niin nämä autot (3kp)l seisoo melkeen aina Helsingissä pohjolankadun päässä (ei tuusulantien vaan siellä liikenneympyrän)
Jos kiinnostaa niin kannattaa käydä katsomassa hienoja pelejä.
Nähty Helsingin ydinkeskustassa siisti Nappis-farkku. En kattonut tarkemmin kun ohi ajeltiin, mutta ainaskin kävylliset puskurit siinä oli. Onko se sitten 1200 vai 1500?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
veli oli nähny tänään diisseli nivan. oli ruottin kilvet.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
pena kirjoitti:Jokin matkailualan yritys Helsingissä on käyttänyt ainakin parina viime vuonna mainostarkoituksiinsa Pobedaa ja (vanhaa) Volgaa. Tänä vuonna en muista niitä nähneeni.
Pobedasta puheen ollen: Onko tietoa, mitä kyseinen tehdas rupesi valmistamaan lopetettuaan Pobedan valmistuksen?
Pobeda muuten oli laajalti käytetty taksiauto vuosikymmeniä sitten. Erään tuttavan kotonakin oli ollut sellainen. Hän kertoi, että sillä oli ajettu "peräti 130 000 km".
Jos en väärin epäile niin nämä autot (3kp)l seisoo melkeen aina Helsingissä pohjolankadun päässä (ei tuusulantien vaan siellä liikenneympyrän)
Jos kiinnostaa niin kannattaa käydä katsomassa hienoja pelejä.
En löytänyt historiankirjoista omaa viestiäni mutta joskus alkukesästä laitoin tämmöistä:
Ja terveiset sille mattamustaa nappista Jumbon parkkihallissa ajaneelle jäppiselle, joka ilahduksekseni tervehti. Harmittavan pieni osa nimittäin moikkailee.
Ja terveiset sille mattamustaa nappista Jumbon parkkihallissa ajaneelle jäppiselle, joka ilahduksekseni tervehti. Harmittavan pieni osa nimittäin moikkailee.
No prkl. näitähän mä just tarkotin
Lauantaina ajelin mustalla nappiksella jumbon parkkihallis mut en muista kylläkään että olisin ketään moikkaillu mutta sama pää kesät talvet...
mustia nappiksia kyl liikkuu ainakin 3kpl pääkaupunkiseudulla yhdessä on kylläkin tällä hetkellä käyntiongelmia ja sen voi bongata aina jostain risteyksestä hyytyneenä
Näin kerran Vantaan Bilteman pihalla Venäjän rekisterissä olevan Samaraa pienemmän auton. Sen merkki viittasi johonkin Siperian kaupunkiin, mutta nyt en muista sitä. - Kyseessä siis ei ollut Zaporozhets.
Mistähän merkistä saattoi olla kyse?
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
pena kirjoitti:Näin kerran Vantaan Bilteman pihalla Venäjän rekisterissä olevan Samaraa pienemmän auton. Sen merkki viittasi johonkin Siperian kaupunkiin, mutta nyt en muista sitä. - Kyseessä siis ei ollut Zaporozhets.
Mistähän merkistä saattoi olla kyse?
Izhevskistä IZh-2126 on hivenen Samaraa pienempi takavetoinen HB?
tai sitten Kamaz-Oka vieläkin pienempi nelipaikkainen 2-sylinterinen?
ton lähemmäksi siperiaa mä en keksi mitään
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
vientiä varten on normaali Nivaa tehty Peugeot 1,9 dieselillä sekä samaisella varustettuna Turbolla. Lisäksi on sovitettu venäläisten omaa 1,8 litran dieseliä, mutta tuotanto?
Chevrolet Nivaa valmistettaan täysillä ja syksyllä tuli tuotantoon vientimallitkin. Niissä siis Opel 1,8 kone ja joku japsivaihteisto, varusteina kaikki mitä lännessä tarvitaan, airbab ja ABS yms.
GM-AvtoVAZ on suunnitellut tänä vuonna tuottavansa 55150 autoa, joista osa on nyt syksyllä tuotantoon tulleita Chevrolet Viva autoja (eli Opel Astra 1,8)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ladisti kirjoitti:Nordean TV mainoksessa musta 1200 ällä.
Väittävät toisessa topic:ssa että se on Fiat:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.