pikku edistystä. konehuoneen puoleltta johtoja siistitty (suojamuovissa kaikki ruiskuun liittyvät piuhat) ja keulapalanen maalattu korin väriin. ahtoputketkin tehtiin jotenkuten valamiiksi, ja sutasin neki tuolla sinisellä, kutemyös tuon maskin. sain mie tn käyntiinki vaikka kauan taas sai ettiä vikaa

oli katos tuossa sulakerasiaa ja ruiskun sul.akkeita kojelaudan alle siirtäessä menny pasmat niin pahasti sekasin, että oli jääny joku orggis maadotus kytkemätä, eikä suostunu tarttaamaan. no sen kun korjas, niin bensapumppu huuti jatkuvaa hoosiannaa eikä auto käynnistyny tarttauksesta huolimatta. no vähän aikaa mittaillessa selvis ettei megalle tule virtaa... hmmm, no vika löyty tuolta pää releen maadotuksesta, jonka jälkeen b-pumppukin surisi oikia oppisesti 2sec kun virrat laitto päälle. ja tulillehan se pamahti, vaikka onkin ihan paska akku, juuri jakso hitaasti pyörittää

tyhjäähän tuo ei jaksa käydä kylmänä ollenkaan kun ei ole tuota solenoidia, kun pelas kesällä kohtalaisesti ilmankin, mutta kyllä ajatus muuttu että saatan sen myös vielä laittaakin
ahtoputket ei siis ollu paikoillaan, niin ei tuota ajamaankaan turhaan lähetty. jospa sitä ens viikolla hiukan kävis tyypittämässä

sit pääsee lada ulko ruokintaan, eli rojekti amahtaa 6kk jäihin taas tuon palveluksen takia

tyhmähän sitä on kun takas tonne lähtee, mut kokemuksen takia pakko mennä.
tuli hankittua myös uus käyttis, 95vuoden 1.9TD vw vento. hiukan halvempaa ajoa tonne sodankylään ja takas. tuli siitäkin jo hiukan ahdonalasia söttöjä lisättyä ja hukkaporttia kirittyä

paineet nyt 0,75 eikä vielä puske mustaa millään. Välijäähyn hankintaa ja lisää ahtoja ja roimasti syöttöjä ni kerkiää.... Niin ja tuo nissan almera millä aiemmin ajelin, löysi uuen kotinsa