Sivu 19/28
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 5.3.2011 2:23
Kirjoittaja samarai
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 23.3.2011 9:16
Kirjoittaja Pavlovits
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 24.3.2011 2:31
Kirjoittaja samarai
^^Tsekkiläiset "myytinmurtajat" yrittävät saada Jawaa puumännällä käyntiin.
http://translate.google.com/#auto|fi|Po ... 0p%C3%ADst
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 24.3.2011 8:43
Kirjoittaja Pavlovits
Joskus kauan sitten luin kanadalaista tovereista, jotka olivat jossain erämaajärvellä askarrelleet perämoottoriin männänrenkaat katajasta.
Tuli mieleen jo tuosta Molotohvin tuohikalvosta että miten sitä ennen korjattiin kun ei ollut Motonettiä.
Tässä on männänteko-ohjeet. Ei tarvita kuin sirkkeli ja pari muuta työkalua.
http://www.youtube.com/watch?v=kOV_Ed6Z ... re=related
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 20.5.2011 0:39
Kirjoittaja samarai

Elokuussa tulee Usassa Bonhamin huutokaupassa myyntiin ilmeisesti tuleva maailman kallein moottoripyörä: AJS E95 Porcupine vuodelta 1954. Kyseessä on yksi neljästä valmistetusta AJS:n tehdastallin pyörästä. Hinnan odotetaan nousevan 750 000 dollariin asti. Edellinen Porcupine vaihtoi omistajaa v. 2000, siitä maksettiin 258 000 dollaria.

Tämä legendaarinen Sport Illustraden kannessa ollut Steve McQueenin Husqvarna 400 Cross vuodelta 1971 myytiin hiljattain Bonhamin huutokaupassa hintaan 144 500 USD.
http://www.autoevolution.com/news/rare- ... 35333.html
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 20.5.2011 8:27
Kirjoittaja Pavlovits
Onko tuo Husse sinänsä harvinainen, vai kuuluuko se sarjaan Stalinin ZIS,Hitlerin Mersu ja Elviksen Caddy?
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 20.5.2011 14:00
Kirjoittaja LaDurak
Vai jeesuksen vanha taunus?
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 24.5.2011 1:51
Kirjoittaja samarai
Pavlovits kirjoitti:Onko tuo Husse sinänsä harvinainen, vai kuuluuko se sarjaan Stalinin ZIS,Hitlerin Mersu ja Elviksen Caddy?
Ei ole harvinainen, vaan samaan sarjaa edellisten ajopelien kanssa.
Tästä voi vähän päätellä mitä lisäarvoa vanhalle Husselle tuo se, että Papillon on pari kertaa ollut kahvoissa.
http://www.mcqueenonline.com/lostmotorc ... overed.htm
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 27.5.2011 8:08
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Tshüss!
Pongasin eilen Joensuussa kahteenkin kertaan VEB Motorradwerk Zschopaun mainion pelin MZ TS 125. Saattoi tietysti olla sataviisikymppinenkin, niitä kun ei matkan päästä erota.
Ilmari Pimiää mukaellen:
Hei vauhtia,
hei elämää!
MZ - eikä edes savua jää!
SvS
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 27.5.2011 8:46
Kirjoittaja pressa
Sdelano v SSSR kirjoitti:
Ilmari Pimiää mukaellen:
Hei vauhtia,
hei elämää!
MZ - eikä edes savua jää!
SvS
eli sammunut mopo ei savua??
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 27.5.2011 12:55
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!
On niitä sammuneitakin savupommeja nähty, kun todelliset sähkömiehet olleet asialla
Mutta noin vakavasti: jos 1960-luvun lopun tai uudempi Mitsi savuttaa, on vika satulan päällä.
Se I. Pimiän alkuperäinen kuuluu
Hei vauhtia, hei elämää!
DKW - vain savu jää!
SvS
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 28.9.2011 11:40
Kirjoittaja Pavlovits
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 28.9.2011 18:25
Kirjoittaja pressa
Tälläisellä tänään...
On muuten uskomattoman epämukava ajaa kaupungissa.

Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 28.9.2011 18:45
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!
Joskus aikojen alussa ajoin ensi kertaa chopperilla, melkoisen soft'illa.
Olin aiemmin arvellut, että chopper olisi joissain oloissa mukava, hitaasti tai vauhdikkaasti ajettaessa, kaarteessa tai suoralla, kaupungissa tai maantiellä.
Huomasin, että chopper on parhaimmillaan tallissa, ja mieluiten vielä jonkun toisen tallissa.
Eikä ole myöhemminkään tarvinnut käsitystä muuttaa.
SvS
Re: MoottoriPyöräily
Lähetetty: 28.9.2011 19:19
Kirjoittaja pressa
Olen ajanut joskus jollain "alkuperäisellä" chopperilla, sillä oli mukava ajaa kun ohjauskulmat olivat oikein. Tässä laitoksessa on joku keulan kulmanmuutos-sarja jonka avulla tuo pitkä keula on laitettu. Ohjaus tuntui hivenen vekkulilta...