Numeraalihommista on tosiaan kyse tai yhdistävänä voitaisiiin sanoa olevan tietty numero.
Kirka itsessään on tässä vähän hämäystä vaikka ko. "numero" löytyy hänen laulustaankin ilman -merkkiä, Ja siitä Kirkan kuvasta löytyy tehtävän kannalta pari tärkeää merkkiä, mitkä pitäisi osata yhdistää kyseiseen numeroon.
Tai sanotaan, että ne pitäisi yhdistää numeroon -22 ja siitä pitäisi löytyä vielä se haettu luku, mikä ei ole toisessa yhteydessä kuitenkaan -22.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
No hakoteilläkös sittenkin olin. Ensiksi tuli tietysti mieleen Reetun kolmekymppinen ja Villen 30 päivässä. Kolmatta siihen liittyvää ei vain löytynyt. Sitten Kirkalla oli 22 ja Eppupobedalla 20, niin välistähän puuttui 21 ja mikäs sitten Reetulla viittaisi siihen? No Gaz M21 eli Volga ja siitä ensimmäinen mielikuva oli Juhamatti, mutta näkyi se Reetultakin löytyvän. Ihan olin varma , että tuosta oli kyse. Nyt pitää miettiä uusiksi.
Näin se oli, toisinpäin vain, että -22 °F on -30°C. Odottelin jo monta kertaa ikkunanlasista tarkkailessa, että joko pääsee laulamaan "kolmekymppistä", mutta jäi pari astetta vaille. En nyt muistakaan milloin olen "kolmekymppistä" viimeksi laulanut lämpömittarille, kyllä siitä aikaa kuitenkin on.
Vielä olisi tällainen:
Kyllä tässä varmaan Saksassa ollaan tuon ison kolpakon perusteella. Viittaa varmaankin "Oktoberfestiin" Münchenissä. Tossu voisi viitata Lasse Vireniin Münchenin olympiakisoista (silloin oli piikkarit ja Asics oli vielä Tiger) ja tuo riemukaarikin varmaan löytyy sieltä. Eli sanotaan yhdistäväksi "Mûnchen" ja salama ei siis kuuluisi joukkoon.