sladisti kirjoitti:Puuttuko sulaaneesta tulpasta palasia?Jos tulpan palasia on irronnut männän päälle tossa kierrosnopeudessa niin tod näkösesti jää jälkiä..Kato taskulampulla tulpanreijästä mitä näkyy..Koititko uudella tulpalla miten kiesi kiihtyy??
Niin ja onhan se sulanut tulppakin jo oire siitä, että seokset tms. ei ole kohdallaan. Onkohan imuilmavuotoa tuolle pytylle?
Voi äkkiä olla sellaiset lämpötilat pytyssä, että sulaa muutakin kuin tulppa.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
destor kirjoitti:Vikaahan siellä on. Aloita tulppien katsomisella ja muutkin sytysosat syyniin.
Noh. Se tekee siis niin, että kun tarttaa kylmänä, niin pyörii ensin neljällä. Sitten rupeaa röpöttämään kunnolla ja häviää yks pytty pois pelistä. Sitten kun vähän aikaa ajaa ja pikkusen kengittää, niin herää poissaollut pytty eloon. Sytytystulpat on uudet ja katkojan käret on vaihettu.
Kumma. Vika ei hävinnyt tulppien, eikä tulpanjohtojen vaihdolla. Putsasin myös virranjakajan. Kaikki tämä siis ilmaantui iýht äkkiä viikko sitten. Ennen pyöri ihan normaalisti kaikilla neljällä, mutta nyt ei pyöri kuin kolmella kylmänä. Äsken kävin ajamassa, niin käyntiin lähtiessä pyöri neljällä, mutta kun annoin pyöriä parikymmentä sekuntia tyhjäkäyntia, niin hävisi neljät pytty pelistä. Sitte piti koittaa kolmella pytyllä kitkuttaa se lämpimäksi. lämpesihän se vähän, mutta sammui kahdesti kun yritin lämmitellä konetta. Tavallaan yskäisi ja sammui. kautta profeetan parran kun ensin toimii hyvin, sitten tulee kaikki viat.
Nonii, nytten sitten ajattelin tutkia asiaa. Pistin auton pyörimään ja lämmitin virranjakajaa kuumailmapuhaltimella. Ei mitään, vieläkin pyöri kolmella. Sitten rupesin tulppia lämmittämään. Kun rupesin lämmittämään toista tulppaa syyläristä päin katsottuna, niin kas kummaa, rupes pyörimään neljällä. Mistähän hitosta tuo voi johtua? Tulpat on uusittu kaikki pari viikkoa sitten.