Koitettiin jo toisella virranjakajallakin ja 2107-1107010-20 kaasarikin avattiin, vaan eipä voi taaskaan Ozonia moittia ..

Vian täytyy siis melkeinpä olla venttiileissä..
Suosittelen noiden italialaisten tinanivelien rasvaamista vaikka kerran kuukaudessa, mulla meni yks yläpallo väljäksi kuukauden käytöllä jolloin väljää oli jo useampi milli!Lada-Mies kirjoitti:raidetangonpäät kummallekin puolelle ja pallonivelet kuskinpuolelle (italialaiset tuunattu nipoilla)
Tästä päästäänkin aasinsiltaa pitkin tuohon siniseen Ladaan.
Nyt kävi niin, että se menee osiks. takapää on jo purettu, ja kaikki käyttökelpoinen otetaan talteen. Olis se ollut hurjaa tehdä tuosta vielä liikenteeseen autoEi sillä, että liikaa työtä olis, mutta onpahan vaan pahanen '81
Jees, kahtellaan ny kauanko kestää ja jollei kestä niin tilataan sitten Ristolta kunnolliset..Mara kirjoitti:Suosittelen noiden italialaisten tinanivelien rasvaamista vaikka kerran kuukaudessa, mulla meni yks yläpallo väljäksi kuukauden käytöllä jolloin väljää oli jo useampi milli!![]()
Joo, kyllä se sininen on jo melko rapsakaksi päässyt, valitettavasti kaikkea ei kannata pelastaa..
Jos normaali Ladan kone ja Laatikko, niin ei siihen mitään rälläkkää tarviLada-Mies kirjoitti:Sinistä raatoa olen tässä nyt koittanut purkaa, moottori ja vaihteisto tuli mukavasti yhdessä nipussa pois, kun teki vähän rälläkällä tilaa..