Sivu 3/29
Lähetetty: 6.4.2004 21:38
Kirjoittaja mika
Juu ei oo jokkis auto, vaikka siltä näyttää... On vain rakennettu sen näköseks.. On se 1300 siis 21011.. Mut siihen ollaan laittamassa 1.5 konetta... Sillon ku mä tuon ostin niin myyjä sano et se on 1200! sit myöhemmin hokasin et se on 1300.. tuohon hoksaamiseen meni 2 vuotta.. hihii! No sillon en ees tienny et on olemas 1300 ladoja..
voi voi
Lähetetty: 7.4.2004 19:12
Kirjoittaja Lada-Jussi
voi itku, mut tosta on kai kauan kun on jäänyt liikenteestä

oliko vuosimallista tietoa?
toi 1300 perusversio oli mun mallistotietämyksessä kans viimeisin kulmakivi, kaikki Suomessa olleet mallit olin jo oppinut ulkoa, mutta sitten jostain tuli esiin toi 1300 ja olin ihan ihmeissään.... siitä nyt on jo ainakin 15 vuotta, ehkä se on yksi syy miksi 21011 kiehtoo.
Lähetetty: 7.4.2004 21:41
Kirjoittaja arpati
Mika - missäs päin vaikutat? mulle toi 1300 kone kelpais! Eli itellä oli tossa joskus muinoin ilmoituskin noista että ostetaan.....nurkissa ei ol ku yksi tollanen 21011 ketjukone vasta ja yksi 2105 remmillä ja toinen ketjukone olis ihan tervetullut rakentelu aihioksi....
Lähetetty: 8.4.2004 7:43
Kirjoittaja mika
Tuo mun tietämys johtuu mun nuorest ijästäki ku oon vast 14...
On siitä varmaan kauvan.. tuulilasissa luki se joku mikä hommeli se oli nyt niin -96... vuosimallista ei oo hajuakaan.... tietäiskö joku?
arpatille..: Sievissä vaikutan.. Koneen myyn kyllä jos joku haluu sen ostaa.... tarjous?

totah
Lähetetty: 8.4.2004 18:51
Kirjoittaja Lada-Jussi
kato tyyppikilvestä ja valmistenumerosta mitä niissä lukee. Tai laita tiedot tähän niin tutkitaan, mut ei se 80 mallia uudempi ainakaan voi olla. Onko siitä mitään alkuperäistä jäljellä esim sisältä, millaiset penkit? tai ohjausakselin kytkimet? tai kojelaudan vasemmanreunan kytkimien määrä ja malli?
Lähetetty: 8.4.2004 19:09
Kirjoittaja mika
jos ne on viel jäljellä niin mä laitan tietoo.. ja koe laudan oon tehny jo ite...

mut siinä oli 2 tuhkakuppii ja katkasimien luku määrää en muista olikohan 2 ja yks tyhjä... tämän kuvan mukainen, mut siinä oli 2 tuhkakuppii nuitten lämmön säätimien molemmin puolin..:
http://www.ladakerho.net/docs/info/taka ... l21013.jpg
malli oli katkasimissa sellanen muistaakseni, leveä ja kiiltävä kehys ympärillä..
öh
Lähetetty: 8.4.2004 19:19
Kirjoittaja Lada-Jussi
Jos oli tosiaan kojelaudassa katkaisimia kaksi ja yksi peitelevyllä peitetty, silloin olisi varmaan 1977-1980 mallia ja ohjausakselilla 2+1 vipua. Toi tuhkis homma on jonkun omistajan omasysteemi. Onko toi läpivirtaus ritilä takapilarissa metallia vai muovia? näyttää kuvassa niin metalliselta.
noissa 70-lukuisissa on siitä erikoinen systeemi että koriin isketty valmistenumero (esim. 21011*1100339*) onkin korin numero. Uudemmissa missä on täys VIN-koodi (esim. XTA210500B0017889) onkin kyseessä itse mallin numero. Eli jos 70-lukuisessa on koriin rintapeltiin lyöty 21011*1100339 voi kyseessä olla myös 1200L koska myös siinä on 21011 kori. Itse tyyppikilvessä sitten lukee auton tyyppi 21013*1100339. Eli oletko nyt ihan varma että se auto varmasti on 1300 ettei olekin 1200L siinä kun on sama varustelu 1977-1980?
Lähetetty: 8.4.2004 20:43
Kirjoittaja arpati
mika kirjoitti:
arpatille..: Sievissä vaikutan.. Koneen myyn kyllä jos joku haluu sen ostaa.... tarjous?

Jep

Nettilaskuri anto silleen matkaa ettei taida hakea

Eli Pdun - Sievi välimatka 386 km.....harmittaa tommonen

Koneesta hintaa ihan kunnon mukaan....olen ostanu ladan koneita haitarilla 20 - 60 eur .....Tuosta 21011 pelkästä lohkosta voisin tuon 20 tarjota ja jos koko koneen sais niin 40 - 60 eur tosiaan riippuen paljonko ajettu eli kunto.... No tota matkaa en lähde pelkästään ton takia ajamaan....
Edit :
1200 koneita si saa jo kokonaisina tohon 20

Lähetetty: 8.4.2004 20:48
Kirjoittaja mika
XTA21013064832898 tommonen numero löyty... kansi:
21011-1003015-10
Lähetetty: 8.4.2004 20:55
Kirjoittaja Lada-Jussi
mika kirjoitti:XTA21013064832898 tommonen numero löyty... kansi:
21011-1003015-10
eli on se sitten 1200 L ja nähtävästi vielä 80-lukuinen. Helpotti vähän mun tuskaa... toi kansi on kaikissa koneissa 74 jälkeen sama, eli olisiko konekin kuitenkin 1,2? eikö tossa XTA210130 jälkeen ole joku kirjain, ettei olis D eikä 0? Jos D niin se on 1983 vuosimallia
Lähetetty: 8.4.2004 21:49
Kirjoittaja mika
No voe helvetti! eli se on siis 1300 varusteilla??? eikai koriki oo 1300? täytyy lähtä täst puolelle kylälle korjaan juttuuu, ja paskat siihen tulee 1.5 litranen...

Lähetetty: 8.4.2004 21:53
Kirjoittaja mika
mut tuhkakupista lyön pääni pantiksi et se on tehtaalta! siinä on just samanlaiset kiinityksekki...
Lähetetty: 8.4.2004 21:59
Kirjoittaja mika
nii ja se kirjain on sit ehkä G
jeps
Lähetetty: 9.4.2004 11:04
Kirjoittaja Lada-Jussi
1200L on käytännössä muunnos 1300 mallista, eli 1300 (21011) kori ja varusteet varustettuna 1,2 moottorilla = 1200L
toi tuhkis on helposti vaihdeltavissa kummalle puolelle tahansa tai sitten vaikka molemmin puolin. Isä vaihtoi kerran toisin päin, kun alunperin lähempänä kuljettajaa on radion asennusluukku ja kauempana tuhkis, kun ei siihen radiota saa asennettua niin järkevämpää pitää tuhkis lähempänä kuskia.
Jos kirjain on G niin sitten kyseessä olis jo 1986 malli
Lähetetty: 9.4.2004 11:07
Kirjoittaja mika
Joo pitää viel käyrä tarkistamassa asia...
