Noi vanteet ei ehkä ole sieltä halvimmasta päästä, Mutta eipä noita turhan usein saa 4x98 jakosena. Ainakaan noita alemman kuvan alulineja
Eikä kyllä Zenderitkään ilmaset ole


TAI

Markuz kirjoitti:Ladan tulevan ulkomuodon suunnittelua viety etiäppäin ja nyt ois mielenkiintoinen kysymys..
Jos heivaan Ladasta takapenkin hemmetpois ja värkkään turvakaaret,minkälainen homma ois muutoskatsastaa lada 2-henkilölle?
Ja värityskin on päätetty... ja se on ORANSSI
En tiiä,tuo idea kerkes jo kuolla alkutekijöihinsä,muuttu taas suunnitelmatHannnu kirjoitti:Markuz kirjoitti:Ladan tulevan ulkomuodon suunnittelua viety etiäppäin ja nyt ois mielenkiintoinen kysymys..
Jos heivaan Ladasta takapenkin hemmetpois ja värkkään turvakaaret,minkälainen homma ois muutoskatsastaa lada 2-henkilölle?
Ja värityskin on päätetty... ja se on ORANSSI
Miksi muutoskatsastaa 2:lle hengelle? Ei mitään hyötyä. Diiselit on asia erikseen..
Joo kaverilla kans karkas 3 kertaa eturengas ja kerran takarengas ku orkkispulteilla piti aluvanteita mut sitten suosiolla hommas pitemmätHannnu kirjoitti:Ehottomasti aluvanne pultit, Orkkikset ihan liian lyhyet ja pehmeet. Nimim. kokemusta on siitä että etupyörä lähti kävelemään. Itse ostin tälläiset
Nyt on ongelmana vaan se että etunavoissa ei kestä kierteet kiristellessä. Mutta ens kerran kun menee jengat, niin tilaan pinnapultit ja mutterit
Itsellä ei ainakaan ongelmaa tuottanut, tai ei ainakaan kuulunut että sisuskalut olis revitty irtiJokari kirjoitti:Nuo kun lyö taakse ja koittaa lähteä liikkeelle...