Mä en osaa sanoa näkyikö se dynolla kun en siitä sen konttorin dynosta osaa sanoa, mitä se näyttää. Katsuri vain sano, että hyvät on.
Ajattelin hieman listata mitä kaikkea on tehty. Rahaa on poltettu piirun päälle 300€.
-venttiilikopan liimaus
-jakohihnan + rullien vaihto
-moniurahihnan vaihto
-tulppien vaihto (Ei R:llisiin NGK valmisteisiin)
-ilmanputsarin vaihto
-öljyn + suotimen vaihto (Motox 5W40 synt. + Bosch suodin)
-tk moottorin putsaus
-kaasuläppäasentoanturin vaihto
-bensapaineensäätimen asennus itse rikotun tilalle
-takajarrukenkien vaihto
-käsijarrun säätö
-apparin takajarrusylkän vaihto
-mittarivalojen vaihto
-BK10 ajotietokoneen vaihto kelloon (BK kuulemma edellisen omistajan mukaan sotkee ajoneston...)
-pimpelipompelikoneen johdon irrotus
-ajovalojen säätö (hieman näytti vituralleen, mutta säädin toimi.

)
-kuskinpuolen taka-kaijuttimen johdotus uusiksi
-antennin johdon pidennys + korjaus
-toisen rekisterikilven valon vaihto palaneen tilalle
-kuskin puolen takaparkin korjaus + saman puolen valon piirilevyn kontaktien putsaus
-apparin takavalon piirilevyn rakentelu uusiksi + jarruvalopolttimen vaihto
-pissapojan suuttimen asennus orggisten tilalle
-takalasin pissapojan korjaus (letku poikki + tukos)
-pyyhkimen sulkien vaihto eteen ja taakse
-konepeiton asennus oikeaan kohtaan + uusien kaasupumppujen asennus
-takaluukon kontin kaasupumppujen koputtelu niin, että luukku pysyy auki
-pakoputken takaosan kiinnitys uudelleen keskiosaan ja takavaimentimen asennos muutos.
-kuskinpuolen vetarisuojakumin kiinnityksen uusiminen
-kuskinpuolen etuiskarin panoksen kiristis koteloonsa
-molempien etulokarien taka-alaosan korjaus
-kuskin ja apparin puolen etuloksun taakse lattiiaan paikat
-molempiin kynnyksiin lukuisia paikkoja
-iskaritornien korjaus
Näin siis on tuhottu 7 päivää pajalla. 5 täyttä joku 75h varmaan on aika liki totuutta... Pikkujuttuja, pikkujuttuja.