moro vaan kaikille!
juu tosiaan mua ei oo hirveesti tainnu näkyä..
ei tämä projekti sentään aivan unohdettu ole, se on vain hieman kesken, tapahtunu tälle het kaikki mahollinen perheenlisäyksestä lähtien!
toinen ropleema tällä hetkellä on työskentelytilojen puuttuminen (edellinen pilttuu on tällä hetkellä noin 80km päässä)
mutta edellisen lähettämäni viestin jälkeen on visio muuttunut autosta jokseenkin toisenlaiseksi, autoon on hommattu luuppalan aikoinaan taivuttamat turvakaaret, kiitokset pikku-maukalle! eli siis race-henkisempään suuntaan olis tarkoitus lähteä autoa muuttamaan kunhan paikka löytyy pajoittaa....
pakosarjan laipan mitoitin ja piirsin ja leikkasin NC-plasmalla ja hommasin jyrkkiä käyriä vesijohtoputkea(42,4x2,6)
ja marteliuksella laskivat pakosarjan ensiöputkien pituudeksi noin 630mm jolloin sarjan "viritystaajuus" on jotakuinkin 4200rpm
kaikille tiedoksi että tällä hetkellä minulla on ohjelmisto mm laippojen piirtämiseen ja saan ne ns. dxf-tiedostoksi(nc-koneet lukevat sen suoraan) eli jos joku haluaa leikkauttaa laippoja ladaan niin minulta löytyy seuraavat tiedostot:
-imusarja
-pakosarja (3 erilaista)
-giljotiiniläppärungon osat
jos tarvitsee jotain muita niin tiivisteet minulle niin piirrän ne niistä!!