


VW:n kannen takapäässä on aika pitkä letkunlähtö lämmityslaitteelle menevää letkua varten, se pitää kai tehdä niin lyhyeksi kun mahdollista, tai tulpata koko reikä ja ottaa kuuma neste samasta paikkaa mistä ylävesiletkukin lähtee. Pakosarja pitää vaihtaa sellaiseen jossa on ulostulo keskellä, jotta pakoputken saisi kiemurreltua raidetankojen etupuolelta, ja arvasin jo paljon etukäteen että niin joutuu tekemään.

Öljynsuodattimella on ahdasta simpukan ja muiden takia. Tiedä auttaisko pienempi suodatin vai mikä? Öljynjäähdyttäjälle ei taitaisi olla tilaa ollenkaan.

Moottorin tukijalkojen pultin reiät on aika hyvin kohdallaan.


Vähä pitäis saada alemmas tulemaan

Jos tuota öljypohjaa käyttäis niin se pitäis katkaista heti tyhjennystulpan takapuolelta ja madaltaa palkinkohta ja sen jälkeen koko pohja olisi käytännössä pilalla, ehkä paremman saa kun käyttää Ladan ö-pojaa se kun on yhtä leveä ja hihnakoneessa pituuskin on melkein sama, eli muokkausta ja pultin reikien porausta se tarvittis. Kuvissa tuo kone on pumpun puolelle kallellaan, mutta lopullinen asento pitäis tulla niin että kallistusta olisi jonkin verran turbon puolelle. Välilaipan ansiosta tua koneen ja tulipellin ahdas väli vähän väljenee kai.