Tosi hyvä juttu joka tapauksessa.
Puskurissa Lada-mummo
-
lada 1500s
Mummo
Tulipa katsottua Puskuri. Ja pakko ensiksi todeta että taitaa mummo olla Lada-kerhon kunniajäsen.Esitteli oikein LadaPravdaakin.Ja jos ei ole niin olisi syytä tehdä.Kerhon hallituksen edustaja voisi viedä erikseen mummoa varten painetun erikoisjäsen-tarran kukkapuketin kera. Ja tietenkin media pyydettäisiin mukaan.
Samalla tulisi selväksi kuka on kerhon vanhin jäsen.
Mitä tulee Ladojen maineeseen ja mainostamiseen niin minusta mummo antoi Ladasta ja Ladisteista hyvän kuvan.
Vai olemmeko me tiukkapipoisia,jäykkäniskaisia ja huumorintajuttomia autoilijoita jotka ei kestä v***uilua edustamaamme automerkkiä kohtaan???
Ehdotankin että jokainen itseään kunnioittava Ladisti kohottaisi maljan mummolle.
Samalla tulisi selväksi kuka on kerhon vanhin jäsen.
Mitä tulee Ladojen maineeseen ja mainostamiseen niin minusta mummo antoi Ladasta ja Ladisteista hyvän kuvan.
Vai olemmeko me tiukkapipoisia,jäykkäniskaisia ja huumorintajuttomia autoilijoita jotka ei kestä v***uilua edustamaamme automerkkiä kohtaan???
Ehdotankin että jokainen itseään kunnioittava Ladisti kohottaisi maljan mummolle.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
- veli alexei
- Moderaattori
Kyllä oli asiallinen ja hyvä juttu. Tuollaista reipasta ja leppoisaa kuvaa ladismista lisää. Sillä väitän että paljon se juuri tuota on. Hyvä. Pointsit Irmalle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
referaatti "irma ladaylämummosta" ohjelmassa:
http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=4047
http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=4047
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- veli alexei
- Moderaattori
Kaksi asiaa pisti silmään: turvavöitä EI käytetty ja nappiksessa oli ralliratti. 
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
- Mosse-Aksu
Toveri Vanja-enolla on ihailatavaa asennetta.Vanja-eno kirjoitti:Mä en siihen paskalehteen koske vaikka olisi juttua Skodasta 10-sivua ja toisen 10-sivua Ladastawilma=lada kirjoitti:Irmasta vielä juttu uusimmassa 7 päivää lehdessä!![]()
![]()
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- Lada-Jussi
minulle pisti silmään vääränmalllinen etupuskuri ja kirkkaat etuvilkut, tosin ralliratin kohdalla aloin jo itkemäänveli alexei kirjoitti:Kaksi asiaa pisti silmään: turvavöitä EI käytetty ja nappiksessa oli ralliratti.
mut onko toi nyt jossain todistettu että irma olisi vanhin Lada kerholainen, jossain vaiheessa oli kyllä joku 90:nen mutta se taisi kuolla jo. Mutta varmasti aktiivisin vanhus, kävihän irma togliatissa Lada tehtaallakin! ja harva nuorempikaan nainen tietää mikä on virranjakaja puhumattakaan että alkais sinne jotain räpeltää.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- Lada-Jussi
olenkohan mä ainoa Lada-hullu täällä? minä kun harrastan hyvin vakavasti asiaa, Lada on pyhä
tossa kesällä kävi tuulilasin toimittaja meidän perhettä haastattelemassa, mutta sen juttu taisi mennä piloille kun se yritti ja yritti kaivaa kaikkea humoristista ja mä aloin vetää jotain tyyppikoodihömppää
perheen jäsenetkin pitää mua ihan hulluna
toisaalta ymmärrän kyllä tuon hupaisankin puolen mikä Ladailuun liittyy, etten mä mikää ihan tiukkapipo kuitenkaan ole.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Entäs se 2101-mallin maski? Onkohan Irma itse tuunannut keulaa vanhemmilla osilla?Lada-Jussi kirjoitti:minulle pisti silmään vääränmalllinen etupuskuri ja kirkkaat etuvilkut, tosin ralliratin kohdalla aloin jo itkemään![]()
Ralliratissa nyt ei ole kerrassaan mitään itkemistä. Mahtaapa olla hyvät hartiavoimat Irmalla, 33 vuotta Ladalla, jota on kyllä ihan turhaa haukkua kankeaksi, kun 80-kesäinenkin kääntelee noin keveysti ja vieläpä ralliratilla!
Ladalla taitaa olla aika virkistävä vaikutus ihmiseen. Iloisia ovat, kuten Irmakin sanoi.
(Oma 81v mummoni on häneen verrattuna jo raunio, sukatkin jäävät kutomatta
Ehkä pahiten hurahtanut, kaikkihan me olemme jonkinasteisia hulluja.Lada-Jussi kirjoitti:olenkohan mä ainoa Lada-hullu täällä?
Kyllä se Kaljut ja Kauniit on paras. Yksinkertaisesti paras, koska voit jättää viikon jaksot katsomatta, etkä varmasti putoa kärryiltä.R-J kirjoitti:Nauhottaa toisen ja kattoo toisen. Itse tod.näk. joudun ottamaan narulle molemmat. Laadusta en tiedä, mutta on Salkkarit sentään rautaa kaiken maailman bold and the beautiful-soopaan verrattuna.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
- veli alexei
- Moderaattori