Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ertzu kirjoitti:Jaa en tiedä idean isä mutta serkun corollassa tommonen oli ja ajattelin sitten Djonyllekkin asian esittää... -2 kierrejousia ihmeteltiin
Tuleea aika hyvä alusta, kuhan vaan saan joka nurkasta parit kiekat poijes
en minä ainakaa jaksa säätää NIIN paljoa että alkasin sileää paksia suunnittelemaankaa..
Minkäki tarvisin viimenää ne woihan wanha wihtahousu madallus jouset jostain...
se on niinku se mikä pitäs olla heti ensimmäisenä mut näköjää se jää aina viimeiseksi...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Hellraiser kirjoitti:en minä ainakaa jaksa säätää NIIN paljoa että alkasin sileää paksia suunnittelemaankaa..
se on niinku se mikä pitäs olla heti ensimmäisenä mut näköjää se jää aina viimeiseksi...
No äkkiäkös niitä laikkaa... Huomattavasti haastavampaa on itse vaihto-operaatio, kun näitä takaiskuja nyt on tupannut tulemaan.
Hellraiser kirjoitti:en minä ainakaa jaksa säätää NIIN paljoa että alkasin sileää paksia suunnittelemaankaa..
Siis lähinnä tarkoituksena tikata se lukosta jäävä reikä umpeen
no joo se on totta mutta ootko koskaa kokeillu lyädä hienosäätölekalla/potkaista siihen rekisterikilven kohtaan niin että se uppoaa sisäänpäin hieman niin johan aukee... oli lukko sitten normaali tai vaijerivirityshäsmäkkä...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Nii, totta. Mut DJONYn takapaksii ei tarvi ku puukko niin pääsee siististi sisää ku se näytti niitä peltitöitä mistä näky TASKULAMPULLA LÄPI!!!
ei woihan wanha wihtahousu...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Ertzu kirjoitti:Mut eipähän häviäis rokkikoneet niin helpolla paksista...
Mitä Jonninkaa meinattii jo yli vuos sitten, että pistää vaan ketjua tai vaijeria paksin kannen tukien läpi ja toinen pää paksin pohjaan ja munalukolla kiinni. Paksi avaantuu lukosta 10cm ja sit tarvitaan jo isot voimapihdit, rautasaha tai avain. Näin voinee pitää varkaan irti subbarista...