Sivu 3/3

Lähetetty: 10.5.2007 21:52
Kirjoittaja KSE 1995
Autoni (110 Sedan) oli Tampereen Delta-Autossa huollossa ja osittain korjattavanakin. Käytin hyväkseni keväällä tullutta Plussa-huoltotarjousta. Plussahuollon tarjous meni umpeen 27.4. Soitin ko. päivänä ja sovittiin, että auto huolletaan Plussahuollon hinnalla vaikka toukokuulle meneekin.

Lisäksi tilaisin autoon muitakin töitä. Pyytämäni työt tehtiin siinä laajuudessa kuin se oli kokonaisuutta ajatellen järkevää. Tänään autoa hakiessani minua palveli kait joku päällikkötason kaveri. Hän näpytteli laskua koneelle ja saman aikaisesti selvitti mitkä kuuluivat Plussahuoltoon ja mitkä olivat lisätöitä. Laskun printtauksen jälkeen hän vielä näytti mitä laskuun oli kirjoitettu ja mitkä olivat laskutuksen perusteet.

Ennen työn aloittamista vaihdoin muutaman sanan asentajan kanssa auton vioista ja toimenpiteistä. Sama tapahtui kun hain autoni pois huollosta. Eli sain hyvää palvelua sekä asentajalta että työnvastaanotosta. :D

Negatiivisena asiana mainittakoon hinta (lähes 900 eur), joka oli hirvittävä. Oletan, että auto palvelee minua taas pitkään ja on sitä kautta hintansa väärti.

Lähetetty: 10.5.2007 23:00
Kirjoittaja samarai
Hyvästä palvelusta kannattaa aina maksaa ja saithan huollon kuitenkin sentään vielä tarjoushintaan.

Lähetetty: 22.5.2007 18:31
Kirjoittaja LADACAT
Kävin tänään Lahden Deltassa kyselemässä vikakoodeista.
Huoltopäällikkö oli asiakaspalveluun oikein sopiva.
Sain asiani hoidettua,eikä missään vaiheessa tullut tunnetta
että on vaan häiriöksi kun Ladasta kyselee.
Tämmöistä kun asiakaspalvelu olisikin!
:)