ABC notkuminen
- Lada-Jussi
Re: ABC notkuminen
tässä vielä kuitti noista maagisista ostoista

^Tosta "avoin tavara"-nimityksestä vois joku päätellä, että APC on todellakin täyden palvelun paikka! 

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Ja halpa! Noin halpaa tavaraa ei saa edes Venäjältä.
vaalan ABC:lle oli tullu joku työharjottelija. ei saa siitäkää mitää selvää. olin hakemas pakettia matkahuollosta ni se kysy jottai ni iha summissaa vastailin. sitte ku kaivoin rahaa pussista ni mölläs ku karhu hunajaa sitä mun pussia
palvelu huononee tällämenol 

autoton.. vielä
No johan selvis sekin miksi Julle istuu niin usein ABC:llä..Mara kirjoitti:^Tosta "avoin tavara"-nimityksestä vois joku päätellä, että APC on todellakin täyden palvelun paikka!

Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
- Lada-Jussi
no nyt saa vähän rauhoitettua ABC Lahdesjärvi ikävää, tein itselle ABC Lahdesjärvi soundtrackin eli kokoelman jossa on suosituimpia kyseisen ABC:n taustamusiikkeja, kuten abc:lläkin vain kolmebiisiä joita voi sitten kuunnella toistolla, yhteiskesto noin 11 minuuttia.
biisit:
1 Cruel Summer - Bananarama (soitettu joulukuussa 2006)
2 No More "I Love You's" - Annie Lennox (soitettu syksyllä 2007)
3 I'll Be Around - Spinners (soitettu kevättalvella 2008)
taiteilin kannenkin jota koristaa ABC Lahdesjärven kuva, sisäkannessa on laulujen sanat

biisit:
taiteilin kannenkin jota koristaa ABC Lahdesjärven kuva, sisäkannessa on laulujen sanat

- Samara87/88
Lada-Jussi kirjoitti:no nyt saa vähän rauhoitettua ABC Lahdesjärvi ikävää, tein itselle ABC Lahdesjärvi soundtrackin eli kokoelman jossa on suosituimpia kyseisen ABC:n taustamusiikkeja, kuten abc:lläkin vain kolmebiisiä joita voi sitten kuunnella toistolla, yhteiskesto noin 11 minuuttia.
biisit:
ei oo todellista... äkkiä tuntuu oma touhu ihan terveeltä

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
- Lada-Jussi
nyt sama soundtrack levy myös kasettina, kannen teko vaati vähän enemmän näpertelyä kuin CD:ssä, mutta sain sopimaan laulujen sanat kasettiversioonkin

on muuten nykyään c-kasetit tosi kalliita, yhen 90 minuutin kasetin hinnalla saisi 5 tyhjää DVD-R levyä tai 10 tyhjää CD-R levyä

on muuten nykyään c-kasetit tosi kalliita, yhen 90 minuutin kasetin hinnalla saisi 5 tyhjää DVD-R levyä tai 10 tyhjää CD-R levyä

-
Laittaa aika hiljaiseksi.
Ehdotus takakannen kuvaksi olisi lada-jussi housut kintussa istumassa lahdesjärven abc:n vessanpöntöllä.

Ehdotus takakannen kuvaksi olisi lada-jussi housut kintussa istumassa lahdesjärven abc:n vessanpöntöllä.
"Meitä on moneen junaan, ja joku jää jopa ABC-asemalle"
,_,/ukka

,_,/ukka
Autoton on huoleton
käytiin tänään yogin kanssa kiikoisten abc:lla.ruoka ei ollut mitään hääviä,joku vanha kääpä kehui puhelimessa olevansa abs:llä.pois lähtiessämme kusin säiliörekan kylkeen ja toisella puolella pihaa joku kasikymppinen patu oksensi nurmikolle. 

Oheisessa kuvassa ei ole Lada etualalla, vaan autonamme palvellut nykyään jo legendaarinen 200-sarjalainen traktorivolvo.

Kiikoisten ABC tuli tosiaan testattua purilaisateria eli juustoateria, joka ei juuri juustolta maistunut, mutta purilainen voitti Hesen perushampurilaisen. Ruokapuheet tosiaan kruunasi naapuripöydän kännykkäpuhuja "mulla on se housuntaskussa ("se"?) ja istun täällä aa-pee-ässällä... Mahtoiko se toinen äijä kyökkiä siellä pihalla syötyään noutopöydästä?
Lada-Jussille terveisiä vessasta! Tässä kuva kokoelmiisi Kiikoisista

Kiikoisten ABC tuli tosiaan testattua purilaisateria eli juustoateria, joka ei juuri juustolta maistunut, mutta purilainen voitti Hesen perushampurilaisen. Ruokapuheet tosiaan kruunasi naapuripöydän kännykkäpuhuja "mulla on se housuntaskussa ("se"?) ja istun täällä aa-pee-ässällä... Mahtoiko se toinen äijä kyökkiä siellä pihalla syötyään noutopöydästä?
Lada-Jussille terveisiä vessasta! Tässä kuva kokoelmiisi Kiikoisista

21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Robsonhan on reilu kun kusee toisen auton päälle. Minäpä tulen ja kusen sinun autoosi seuraavassa kokoontumisessa.
Reippaina käymme rekkain alle 

- Lada-Jussi
hieno raportti kiikaisista, itse en tuolla ole vielä päässyt käymäänkään. Pisuaarikuvassa olisi hyvä jonkun olla mittakaavana, että näkee kuinka korkealle ne on asennettu.
itse kävin Teivon rompetorilla ja menomatkalla kävin tankkaamassa, pankkiautomaatilla ja lisäämässä ilmaa renkaisiin ABC Tiiriössä Hämeenlinnassa. Seuraava pysähdys oli ABC Lahdesjärvellä Tampereella, jossa söin noutopöydästä ja kävin vessassa. Sitten vielä kaupasta ostin makkaraa kokoontumisiin. Kokoontumisten jälkeen saavuttiin ABC Lahdesjärvelle ja otin paninin ja kahvin sekä kävin vessassa, käytiin ajolenkillä Skodalla ja palattiin takaisin ABC:lle, jossa join kaakaon, sitten käytiin pienellä lenkillä hervannassa ja hämeenkadulla sekä särkänniemen parkissa, sieltä takaisin ABC Lahdesjärvelle, jossa söin juustoaterian. Sitten kävin Hipposkylässä ja palasin vielä ABC:lle kahville ja s-munkille sekä kävin vessassa, vielä ennen lähtöä ostin kaupasta Rainbow kurkkupastilleja. Sitten piti lähteä kotia kohti kello 21:30. Koko matkan autossa soi tietysti edellä mainittu ABC Lahdesjärvi kasetti.
Nissan kerhon väki oli kovasti kiinnostuneita mun ABC äänitteistä ja vitriininäyttelystä, kun niille kerroin Teivon rompetorilla, hyvä että muissa kerhoissa riittää ymmärrystä kun ladistit vähän sortaa mua.
itse kävin Teivon rompetorilla ja menomatkalla kävin tankkaamassa, pankkiautomaatilla ja lisäämässä ilmaa renkaisiin ABC Tiiriössä Hämeenlinnassa. Seuraava pysähdys oli ABC Lahdesjärvellä Tampereella, jossa söin noutopöydästä ja kävin vessassa. Sitten vielä kaupasta ostin makkaraa kokoontumisiin. Kokoontumisten jälkeen saavuttiin ABC Lahdesjärvelle ja otin paninin ja kahvin sekä kävin vessassa, käytiin ajolenkillä Skodalla ja palattiin takaisin ABC:lle, jossa join kaakaon, sitten käytiin pienellä lenkillä hervannassa ja hämeenkadulla sekä särkänniemen parkissa, sieltä takaisin ABC Lahdesjärvelle, jossa söin juustoaterian. Sitten kävin Hipposkylässä ja palasin vielä ABC:lle kahville ja s-munkille sekä kävin vessassa, vielä ennen lähtöä ostin kaupasta Rainbow kurkkupastilleja. Sitten piti lähteä kotia kohti kello 21:30. Koko matkan autossa soi tietysti edellä mainittu ABC Lahdesjärvi kasetti.
Nissan kerhon väki oli kovasti kiinnostuneita mun ABC äänitteistä ja vitriininäyttelystä, kun niille kerroin Teivon rompetorilla, hyvä että muissa kerhoissa riittää ymmärrystä kun ladistit vähän sortaa mua.