Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
veli samara kirjoitti:Jos sitä päätä pistää enempi ulospäin, niin eikös silloin tuu kulmaa lisää? Kun eikös idea ole saada raidetankoa pidennettyä että saa lisää kulmaa? Eli negatiivisella camberillakin pitäis olla vaikutusta tähän.
varsia suoremmas ni ohjaus paranee sladissa vetäessä.
tuosta ku kuvittelet mitä tapahtuu ku sladissa mennää ja miten käytäytyy ku mutkassa käännytään.
sladissa ajettaessa toinen pyörä alkaa jarruttaa ja siittä seuraa spinni, suoremmilla varsilla vähenee.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Joo tuota ackermannia yritin eilen illalla googlella katella, mutta kun vastaukset jenkkien foorumilla tyyliä: " ei sillä ackemannilla ole merkitystä kun auto on luisussa" jätin selailun sikseen.
Eli juurikin varren päätä renkaaseen päin enempi, eli siis ulospäin. Eiköhän näillä tiedoilla pärjätä vähän aikaa...
juu niinhän se menee. mutta ajatuspohjalla sitä raidetankoa ei ole tarkotus pidentää, koska sillon auraukset menee sekasin ulos ja sisään joustossa (puskemis ongelma esimerkiksi jarrutuksessa jos mennään auraukselle) tossa sun tapauksessa tietysti aika vähän merkitystä kun on niin lyhyet joustomatkat
jäärata-autoon jätin vielä rälläkkä säätö mahdollisuuden hammastangon pääihin, eli sisempien nivelten etäisyyttä saa muuttaa ottamalla tavaraa pois holkin päästä.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Eipä kyllä pahan hintanen setti, ja näyttää toimivan! Repesin nauruun kun google-kääntäjällä suomensin nuo sivustot niin luki yhdessä kohtaa " Budjetti vaihtoehto niille, jotka haluavat varsi drift talvi."
Tuleekohan nuiden mukana mtn lappuja että ovat hyväksytyt et saapi katsastustädille näyttää kyrillistä tekstiä.. en ainakaan nähnyt missään lukevan.
Ei tuommosta varmaan normaalissa tieliikennekäytössä tarvi mut eikö se niin oo et kaikkee pitää olla
veikkaan että venäjän kävijät saa noita haettua, kun aikanaan kyselin toktornivakolta noita sarjoja niin olis saanut kyllä. Ei juuri tuota sarjaa vaan niitä "vakiompia", jossa vain pelkät tukivarret. Mutta eiköhän silloin tuotakin pitäis saada.
hp7500 kirjoitti:Voisin kanssa yhden sarjan ostaa noita jos joku tuo
Minä myös voisin ostaa jos joku tuo. Tuolla kääntyvyydellä ja piikkirenkailla kiusais monia kalliita nelivetoja jääradalla .Tulipa nyt mieleen että, riittääkö alkuperäisen ohjaussimpukan liikerata vai pitääkö sitäkin muuttaa.