Sivu 22/42
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 14.11.2013 0:45
Kirjoittaja jaketech racinteam
veli samara kirjoitti:Jos sitä päätä pistää enempi ulospäin, niin eikös silloin tuu kulmaa lisää? Kun eikös idea ole saada raidetankoa pidennettyä että saa lisää kulmaa? Eli negatiivisella camberillakin pitäis olla vaikutusta tähän.
varsia suoremmas ni ohjaus paranee sladissa vetäessä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ackermanni ... telm%C3%A4
tuosta ku kuvittelet mitä tapahtuu ku sladissa mennää ja miten käytäytyy ku mutkassa käännytään.
sladissa ajettaessa toinen pyörä alkaa jarruttaa ja siittä seuraa spinni, suoremmilla varsilla vähenee.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 14.11.2013 17:10
Kirjoittaja veli samara
Joo tuota ackermannia yritin eilen illalla googlella katella, mutta kun vastaukset jenkkien foorumilla tyyliä: " ei sillä ackemannilla ole merkitystä kun auto on luisussa"

jätin selailun sikseen.
Eli juurikin varren päätä renkaaseen päin enempi, eli siis ulospäin. Eiköhän näillä tiedoilla pärjätä vähän aikaa...
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 14.11.2013 20:56
Kirjoittaja START
juu niinhän se menee. mutta ajatuspohjalla sitä raidetankoa ei ole tarkotus pidentää, koska sillon auraukset menee sekasin ulos ja sisään joustossa (puskemis ongelma esimerkiksi jarrutuksessa jos mennään auraukselle) tossa sun tapauksessa tietysti aika vähän merkitystä kun on niin lyhyet joustomatkat
jäärata-autoon jätin vielä rälläkkä säätö mahdollisuuden hammastangon pääihin, eli sisempien nivelten etäisyyttä saa muuttaa ottamalla tavaraa pois holkin päästä.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 16.11.2013 20:12
Kirjoittaja veli samara
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 16.11.2013 21:08
Kirjoittaja START
noi kaks ylempää näyttäs fiksuilta, mahtus pyöräkin kääntyyn jo vähän
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 16.11.2013 21:14
Kirjoittaja veli samara
Tätä kuvaa en vaan ymmärrä, tai siis tekstiä. jotain ongelmaa sillä tässä kuvassa on mutta mitä? melko vinkkelissä renkaat on.
http://g.a.d-cd.net/bf62bcu-960.jpg
tuossa video autosta
http://www.youtube.com/watch?v=DgY4TIKODbg
http://www.youtube.com/watch?v=ChRbqO80GxQ
Ja autossa 99hv, hyvin tuntuu luisuavan
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 18.11.2013 10:18
Kirjoittaja 'aatee'
Kylläpäs tekis mieli tollaset hommata!
Eikai leimallakaan tosta mitään sanomista tulis.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 18.11.2013 18:14
Kirjoittaja veli samara
leima ukolle pistää venäjänkielestä paperia eteen, niin eiköhän kelpaa

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 18.11.2013 20:10
Kirjoittaja MrKz
Eipä kyllä pahan hintanen setti, ja näyttää toimivan! Repesin nauruun kun google-kääntäjällä suomensin nuo sivustot niin luki yhdessä kohtaa " Budjetti vaihtoehto niille, jotka haluavat varsi drift talvi."
Tuleekohan nuiden mukana mtn lappuja että ovat hyväksytyt et saapi katsastustädille näyttää kyrillistä tekstiä.. en ainakaan nähnyt missään lukevan.
Ei tuommosta varmaan normaalissa tieliikennekäytössä tarvi mut eikö se niin oo et kaikkee pitää olla

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 19.11.2013 7:05
Kirjoittaja Pekka
Rupeisko joku järkkäämään jotain kimppatilausta?
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 19.11.2013 16:48
Kirjoittaja veli samara
veikkaan että venäjän kävijät saa noita haettua, kun aikanaan kyselin toktornivakolta noita sarjoja niin olis saanut kyllä. Ei juuri tuota sarjaa vaan niitä "vakiompia", jossa vain pelkät tukivarret. Mutta eiköhän silloin tuotakin pitäis saada.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 19.11.2013 20:00
Kirjoittaja Stuba
Taitaa tulla jossain vaiheessa itellekkin hankintalistalle tuo sarja.

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 19.11.2013 20:09
Kirjoittaja hp7500
Voisin kanssa yhden sarjan ostaa noita jos joku tuo

Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 20.11.2013 17:24
Kirjoittaja bolada
hp7500 kirjoitti:Voisin kanssa yhden sarjan ostaa noita jos joku tuo

Minä myös voisin ostaa jos joku tuo. Tuolla kääntyvyydellä ja piikkirenkailla kiusais monia kalliita nelivetoja jääradalla

.Tulipa nyt mieleen että, riittääkö alkuperäisen ohjaussimpukan liikerata vai pitääkö sitäkin muuttaa.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 20.11.2013 19:19
Kirjoittaja veli samara
voihan sitäkin muuttaa jos haluaa, mutta ei taida tarvita