VAZ-21013 - 1988 - 1700 Turboprojekti(leimattu).
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
Kuinkas paljon postikulut tuolta tilatessa?
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
Re: 1200L Turbo.
Noin 45e. Kuluihin täytyy tietysti laskea myös sitten tullit ja verot, eli 12% + 24%.
Projektit:
-82 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Fiat Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Fiat Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
Re: 1200L Turbo.
Kyllä ainakin kaikki jousi ja iskarilaput on olleet englanniksi mitä olen muutoskatsastuksissa esittänyt eikä koskaan ole ollut mitään sanomista, samoin rekaron penkin paperi oli ulkomaan kielellä (en muista oliko saksaksi). Tärkeintä on että laposta selviää selvästi että osa on kyseiseen automalliin sopiva.tapi0 kirjoitti:Katsastussetä saattaa kyllä olla aika nihkee venäjänkieliselle lapulle kun ne ei oikein välillä tykkää englanninkielisistäkään. Tarttis ihan suomeksi olla...
Re: 1200L Turbo.
Tuo varmaan riippuu ihan katsurista. Käsittääkseni niiden ei ole pakko hyväksyä vieraskielisiä lappuja.pressa kirjoitti:Kyllä ainakin kaikki jousi ja iskarilaput on olleet englanniksi mitä olen muutoskatsastuksissa esittänyt eikä koskaan ole ollut mitään sanomista, samoin rekaron penkin paperi oli ulkomaan kielellä (en muista oliko saksaksi). Tärkeintä on että laposta selviää selvästi että osa on kyseiseen automalliin sopiva.tapi0 kirjoitti:Katsastussetä saattaa kyllä olla aika nihkee venäjänkieliselle lapulle kun ne ei oikein välillä tykkää englanninkielisistäkään. Tarttis ihan suomeksi olla...
Projektit:
-82 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Fiat Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Fiat Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
Jos hommaat esim jouset johokin autoon, ja jouset tulee saksalaiselta yms valmistajalta. Epäilen että ne ei kirjoita TUV-hyväksyntä lappuja suomeksi. Jos katsuri hylkää sen takia, niin on joko kusipää tai kielitaidoton kusipää. Nykyään kaikki palikoiden mukana tulevat paperit on vähintäänkin englanniksi.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
Re: 1200L Turbo.
Mitähän muutoksia joutuu tekemään asentaessa noi vihreät tukivarret ja muut hilut? Jarrusatula on ainakin vaihdettu etupuolelle ja vakaajatankoa joutuu lyhentämään? Miten sen kiinnitys? Onko Toktornivako asentanut noita mihinkään? Jaa kokemuksesi kiitos. Yksi innokas ostaja olisi myös täällä.
21013 1500 16v Turbo rojekti
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
Empä usko että noilla tukivarsilla on mitään merkitystä, tuohon jarrujen paikan vaihtamiseen.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: 1200L Turbo.
Juu ei,itse en moisia ole asennellut mutta mitä ovat kertoneet palautetta niin ovat ihan "bolt-on".
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: 1200L Turbo.
paljonko noilla värkeillä ois hintaa euroina. jos jossain luki en huomannut
minäki voisin haluta tuommoset jos niitä tilaillaan jokus...

- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: 1200L Turbo.
Maanantaina pitäis selvitä alustava hinta moisille?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
Eikös se niin ollut että, 1700 kansipahvi sopi kaikkiin muihinkin koneisiin?. Meinasin nyt hommata mansemotors:lta sen teräspahvin, jossa 83,6mm reiät.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: 1200L Turbo.
Hintaa tukivarsille jää 200-270€ mallista riippuen?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
No kerrotaas tänekkin taas vähän suunnitelmia tulevasta. Pitäis kohta puoliin ottaa auto taas työn alle, nyt kun tiedän että kone toimii turbon kanssa. Voidaan keskittyä muihin asioihin, eli putkitunnelia, alusta modausta, sisustaa ja muutamaa muuta juttua. Jospa nyt vihdoin ja viimein hommais sen lukonkin perään. Ja laittais sen laakeroidun apusimpukakin kun sellainen kerran on
Yritetään saada kliini kokonaisuus. Leimalle sitten kun hommat valmiina. Leiman jälkeen takas talliin pistämään auto ajokorkeuteen
. Pitänee miettiä noita tukivarsiakin, sais camberiakin lisää eteen helpommin. Ja tottakai lisää kääntyvyyttä.
Eli siirtokilpiä hommailemaan, ja auton ajaminen talliin...Sit sen näkee miten lämmöt kestää aisoissa ja kone tietysti
Homma ei siis ole kuollut, vain talvitauolla.
Ja näyttää näitä turborojekteja putkahtelevan taas kevään korvilla esiin, joten pistetään oma rojekti nippuun.
Yritetään saada kliini kokonaisuus. Leimalle sitten kun hommat valmiina. Leiman jälkeen takas talliin pistämään auto ajokorkeuteen

Eli siirtokilpiä hommailemaan, ja auton ajaminen talliin...Sit sen näkee miten lämmöt kestää aisoissa ja kone tietysti

Homma ei siis ole kuollut, vain talvitauolla.
Ja näyttää näitä turborojekteja putkahtelevan taas kevään korvilla esiin, joten pistetään oma rojekti nippuun.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
Sehän lähti käyntiin kuin palmun alta
Ja onpas siinä ärhäkän kuuloinen masiina, muistanutkaan miltä tuo tuntui ja kuulosti
Kierrosherkkyys jotain aivan muuta kuin tuossa 2107:ssa, ei tarvii poljinta painaa pohjaan että kierrokset nousee
Jos sitä ens viikonloppuna sais jo auton liikkeelle, ja pajalle.



Jos sitä ens viikonloppuna sais jo auton liikkeelle, ja pajalle.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1200L Turbo.
Sunnuntaina 9.3 lähtee resiina tallille. Katsotaan miten auto pelittää 30km matkan. Noh onneksi toinen lada seuraa perässä, jos jotain sattuu.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98