Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Re: Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
venäjän kilvissä oleva sininen tuplalamppu lada meni kajaaniin päin. HIENO OLI!
autoton.. vielä
- Zaporozhets
Joku rallimaalattu VW 1600 tuli vastaan Itäkeskuksen nurkilla. Semmonen Kuplan seuraaja, takamoottorinen sedan.
"Enää nouse kyytiin enkelten en, vaan kävelen ― kautta kivien ja kantojen.
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen"
Viikate - Eräs kaunis päivä
JaltaZAZ->Zaporozhets
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen"
Viikate - Eräs kaunis päivä
JaltaZAZ->Zaporozhets
- Teemu Kankaanpää
Uus Niva ajo vastaan ja melkein yli kun ihailin sitä vähän liikaakin kai.. 

Bongattu erittäin kauhtunut punainen 2105.. ensin Kotkassa ajelemassa pitkin jalkakäytävää, myöhemmin Karhulassa ajelemassa Robin Hoodilta Delta-Autolle päin, 30km/h Samaran mittarin mukaan
Joku vanha patu ratissa.

Njet problem, normal katastroof 

Olen nähny saman useasti. Aina v*tunmoinen jono perässä. Jäis kotiin jos ei uskalla painaa kaasua.mikko853 kirjoitti:Bongattu erittäin kauhtunut punainen 2105.. ensin Kotkassa ajelemassa pitkin jalkakäytävää, myöhemmin Karhulassa ajelemassa Robin Hoodilta Delta-Autolle päin, 30km/h Samaran mittarin mukaanJoku vanha patu ratissa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- larssi21074
Eilen bongattu 1800tc:n lada mikkelin torilla valot unohtuneena päällensä..
Mutta miestä ei näkynyt missään.
Itse ajoin siitä ohi mopolla.
Tänään bongattu mikkelissä vastaan tullut punainen 2107 jonka keulassa letukan merkki. Rekkari oli jotain agr-... ja kohta sen jälkeen huokasin ohi punaisesta eurosamarasta jossa oli kerhotarra takasivulasissa.

Itse ajoin siitä ohi mopolla.

Tänään bongattu mikkelissä vastaan tullut punainen 2107 jonka keulassa letukan merkki. Rekkari oli jotain agr-... ja kohta sen jälkeen huokasin ohi punaisesta eurosamarasta jossa oli kerhotarra takasivulasissa.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Se oli kyllä emäntä liikenteessä ladalla siksi ei minua näkynyt.larssi21074 kirjoitti:Eilen bongattu 1800tc:n lada mikkelin torilla valot unohtuneena päällensä..Mutta miestä ei näkynyt missään.
Itse ajoin siitä ohi mopolla.![]()

lada 2105 -81 2,0 tc turbo ic.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
- Lada-Jussi
sunnuntaina noin kello 13:50 ajaessani moottoritietä Tampereelta Pirkanhoville, tuli Ideaparkin kohdalla vastaan punainen kanttivaloinen jossa oli kerhon tarra, oli kai menossa Pirkanhovin kokoontumiseen, mutta ajoi vahingossa ohi
myöhemmin palatessani kotiin noin 22:30 Valkeakoskella tiellä 130, heti VT 3 moottoritien ylityksen jälkeen tuli vastaan vihreä nappis

Eilen Kouvolassa priima keltainen Trabant, sekä Kuusankoskella priima harmaa Anglia.. 110/Samaraa näkyi paljon, mutta erityisesti katseen käänti Sutelassa kuin uusi tummansininen 2107 jonka olen kerran aiemminkin bongannut Kotkassa.
Njet problem, normal katastroof 

Eilen Korpilahti Muurame välillä tuli vastaan sininen Renault Dauphine, hieno oli, jotakin -62...-63 mallia.
warre 353w sedan,
Lukuisia avoautoja bongattu illalla Keski-Uusimaan avoautotapahtumassa. Itä-kalustoa ei valitettavasti ollut yhtään, ainoastaan parkissa sivuvaunupyörä Ural.
http://www.flickr.com/photos/68397275@N ... kiuusimaa/
http://www.flickr.com/photos/68397275@N ... kiuusimaa/
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Erittäin hienon kirkkaankeltaisen ensimmäisen sukupolven Daihatsu Charaden bongasin tänään katsastuksessa.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Bongasin melko upean valkean honda civicin.
Sai meitsin ejakuloimaan. Uuh.
Sai meitsin ejakuloimaan. Uuh.
- Lada-Jussi
hainevä: kai se oli aito oikea lasiperä-civic?
mä bongasin noin kello 16 Hyvinkään ABC:lla nappiksen, tais olla musta ja sisällä punasta karvaa ja kaksi mustiin pukeutunutta mustatukkaista tyttöä, ajoin natsisamaralla vierelle ja tytöt kaasutti pois paikalta.
ilmatorjunta miitin jälkeen Hyrylän Teboililla bongattiin ukrainan kilvissä olevia autoja, joku hassu bussi, parit Gazel pakettiautot ja yksi uudehko UAZ maasturi.
mä bongasin noin kello 16 Hyvinkään ABC:lla nappiksen, tais olla musta ja sisällä punasta karvaa ja kaksi mustiin pukeutunutta mustatukkaista tyttöä, ajoin natsisamaralla vierelle ja tytöt kaasutti pois paikalta.
ilmatorjunta miitin jälkeen Hyrylän Teboililla bongattiin ukrainan kilvissä olevia autoja, joku hassu bussi, parit Gazel pakettiautot ja yksi uudehko UAZ maasturi.

Se Tebiksellä bongattu ukrainalainen bussi oli ilmeisesti tällainen ukrainalaisvalmisteinen BAZ Etalon ?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.