Pyörittiin sitten asioilla n. puolitoista tuntia. Samalla tuli testailtua. Niin ja vähän säädettyä
YkkösKattila kalkattaa siihen malliin, että sieltä ovat kohta kauhat ja kapustat säpäleinä. Muista keittimistä en sellaista ääntä kuullut.
Oikea takajarru on ollut ongelmallinen. Alussahan ne pudottivat käsijarruvaijerisinkilät irti. Nyt ne pysyvät kiinni, mutta lie käppäri liian kireänä, kun tuottaa noita jarrujäykkyyksiä. Oikea takajarru otti niin paljon myöhemmin ja huonommin, että veti perää linkkuun. No, onneksi on lumisia parkkipaikkoja jossa luistelle ja availla jarruja. Toiminevat nyt ainakin vähän aikaa.
Piuhassa pidin aamulla. Lohkolämppäri toimii. Väänsin Nopeaa tyhjäkäyntiä hieman pienemmälle huutamasta. Onnistui hyvin.
Väänsin hieman tyhjäkäyntiä lisää. Kuumana ei edelleenkään käynyt. 1/4 kierroksin lisää tyhjäkäyntiä ja löytyi sellainen paikka jossa kävi hyvin. Vähän ajan kuluttua kävi liian nopealla. Takaisinpäin. Kävi, mutta pitkä tyhjäkäynti takelsi. Lisää vähän. Nyt käy pikkuripeää.
Käynnistyy kuumana. Opeteltava vain se optimikäynnistyssysteemi. Kaasua se vähän kaipaa. Pitää alkaa opetella pienestä pintakaasusta lähtien. Mitkään polkemiset eivät tule kysymykseen, ei kylmänä eikä kuumana.
Kulkee maantieajossa eikä nakuta.
Mutta saattaahan sen arvata, että seuraavalla kerralla kaikki on taas täysin sekaisin. Tai sitten jossain on se kohta, johon jämme kun pääsemme yhteisymmärrykseen SÄMPYn kanssa. Täytyy vain jaksaa.