kyllä se täytyy myöntää että orkkis nappis on se kaunein lada... omani saa ensi kesän toimia työ autona raksa hommissa ja sitten siirän sen riiheen anasaitulle eläke päivilelle ja odottelemaan kauniita kesä päiviä jolloin sitä ulkoiluttaa...
tai no eihän se ihan orkkis ole vm on 88 ja läytyy käpymallin puskurit, valkoset etuvilkut,mustat matalaselkänojaset keinonahka penkit, ratti kromisella äänimerkin kehällä, vanhan mallin turvavyön pistokeet, cd soitin ja 14" alumiini vanteet ai niin ja kromiset pisara peilit, niin ja 1500cc kone 5 lootalla.
heikossa hapessa se oli ku tuli mutta kesän verran tuli työskenneltyä ja nyt on siiti ku sika pienenä... ihan kohtuulisen sain itse maalaamalaa mutta ihmeitä teki maali pinnalle hiova vaha ja perään väri vaha. mukava peilata kylestä että onko tukka hyvin
vaikka tarkoitus on siirtyillä jenkkiautojen niin vfts replicasta ja nappiksesta en luovu. vfts versioon on menny sen verta työ tunteja ja rahaa että omiaan ei saa ikinä pois ja tunne arvookin sillä alkaa olemaan aika paljon. ja nappisksessa on vaan sitä jotain.. tokihan siihenkin työ tunteja upposi mutta ei mielettömiä määriä. mieluumin pidän nuo seisonnassa ku pistän kiertoon kylmään mailmaan.
tai no näillä bensan hinnoilla saatta olla että ei jenkiläkään tule ihan joka päivä ajettua. taitaa jäädä tuo vfts replica loppu kesästä käyttö autoksi, vaikka hankala auto onkin pitää. vaati jonkin verran panostamista että pysyy siitinä.. varsinkin se gepardin plyysi sisusta.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...