Sivu 4/9
Lähetetty: 4.2.2006 11:00
Kirjoittaja Stefa
Pirun vaikealukuista tuo lakiteksti. Taitaa tuossa olla avainsanana se kanta-ajoneuvo

Lähetetty: 4.2.2006 11:36
Kirjoittaja noose01
Kyllähän sen uskon että kirjat näyttävät noin, mutta käytäntö on hyvinkin eri!
Lähetetty: 4.2.2006 11:39
Kirjoittaja Stefa
noose01 kirjoitti:Kyllähän sen uskon että kirjat näyttävät noin, mutta käytäntö on hyvinkin eri!
Tuo on fakta, yritän kyllä itsekkin hammastankoa ja isompia jarruja prosenttivapaasti

Lähetetty: 9.2.2006 15:44
Kirjoittaja Tuomas
Voi se leimasetä unohtaakin laskea ne prosentit, mutta tosipaikan tullen ne prosentit kuitenkin on olemassa vaikka eivät otteessa näykään. Myöhemmin voi leimalla tulla niistä hankaluuksia.
Lähetetty: 10.2.2006 14:51
Kirjoittaja Stefa
Jos otteeseen on merkattu vaihdetut osat ja prosentit, niin eipä noista kovin helpolla myöhemmin ongelmaa tule

Lähetetty: 13.2.2006 14:05
Kirjoittaja Tuomas
Stefa kirjoitti:Jos otteeseen on merkattu
Avainsana
Ei kai niistä ongelmaa tule jos mennään lain mukaan ja merkataan muutokset otteeseen, vaan tuossahan pari viestiä ylöspäin suunnittelet tekeväsi muutokset "prosenttivapaasti" eli lakia kiertäen.
Lähetetty: 13.2.2006 18:56
Kirjoittaja Stefa
Tarkoitin tuolla "prosenttivapaalla" sitä että muutokset merkattaisiin otteeseen, mutta niistä ei laskettaisi muutosprosentteja. Eli tulkittaisiin ikäänkuin kanta-autoksi.
Noin isoja muutoksiahna on täysin järjetöntä tehdä siten etteivät ne menisi leimasta läpi.
Lähetetty: 14.2.2006 14:58
Kirjoittaja Tuomas
Kyllä ne prosentit silti siellä "luuraa" taustalla kuten totesin, eli ei katsastusmiehen virhe niitä olemattomiin pyyhi. Voi olla ettei siihen kukaan koskaan kiinnitä huomiota, mutta toisinaan noita rakennettuja katsellaan vähän tarkemminkin.
Lähetetty: 24.2.2006 1:54
Kirjoittaja 'aatee'
oon kyl jo iha sekasi laki jutuist ku luin topicin

no onnea prjektiin

eiköhä noi katastukset jotenki mee kuha on eka auto jota katstastaa

Lähetetty: 6.3.2006 0:01
Kirjoittaja hougan
nonii. eilen otettiin ekat savut eatonilla. ja tänään vähän paremminki.
ongelmia on rutkasti vielä sytyxessä ja suuttimissa.
en v-loppuna paneudutaan niihin kunnolla. silloin pitäis laittaa turbokin mukaan. kuvia ja videoita on. pitäis vaa kexii mihin laitan.
saati sit muuten konekin käymään yhellä pytyllä 500 rpm.
pöt pöt pöt pöt

Lähetetty: 8.3.2006 13:10
Kirjoittaja rokrok
tarviiko muutoskatsastaa jos ladan moottori viritetään noin 100 heppaseks? vai saako muuttaa ilman katsastusta?
eikö kaikis ladois otettas vertailumoottoriks se 1700i mis on joku 80hv?
Lähetetty: 8.3.2006 13:39
Kirjoittaja mickey-69
rokrok kirjoitti:tarviiko muutoskatsastaa jos ladan moottori viritetään noin 100 heppaseks? vai saako muuttaa ilman katsastusta?
eikö kaikis ladois otettas vertailumoottoriks se 1700i mis on joku 80hv?
Ei noita tartte katsastaa..., ihan sama vaikka virität 1,7:n 150 heppaiseks.. Ahtamalla tehty tehon nosto on sit toinen juttu.....
Lähetetty: 8.3.2006 18:11
Kirjoittaja rokrok
sehän on positiivista..
ei siis luultavasti tarvi sillonkaan jos vakiomyllyn tilalle vaihdetaan 100hv ladan kone?
Lähetetty: 8.3.2006 18:13
Kirjoittaja destor
Silloin tarvitsee muutoskatsastaa.
Lähetetty: 8.3.2006 18:24
Kirjoittaja rokrok
mitähän semmoinen touhu sitten mahtaisi kustantaa? vaatiiko kauheeta pyöritystä? käsittääkseni kaikki jarrut ja muut saavat olla ennallaan, kunhan ovat kunnossa.. onko näin?