Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Noniin, kyllähän sillä jo kolme tonnia päästeltiinkin ilman ongelmia. Kytkin taas reistailee, rupesin tuossa ihmettelemään kun ei vaihde meinaa mennä silmään ja ottaa aivan liian alhaalla kiinni, sitten kun rupesin kotipihassa tutkimaan niin kytkinnesteet olivat hävinneet
Ainakaan maahan asti ei tihku mitään, mutta kai siellä joku sitten vuotaa. Pääsylinterikin oli ulkopinnaltaan ihan kuiva. Täytyy nyt käydä ilmaamassa tuo kun sade lakkaa jos sitten sylkisi taas nesteet pihalle
Laitoin nyt uudet nesteet ja ilmasin, toimii jälleen, vuotoa ei kyllä erota läikkyneestä nesteestä (kun yksin tekee ja riittämättömillä työvälineillä...), joten täytyy katsella huomiseen tai sunnuntaihin.
Toinenkin vika on ilmaantunut, ja vielä paljon pelottavampi sellainen, käsijarru ei pysy noilla pykälillään. Tuohon ei mikään säätökään taida auttaa, korjaamokirjan perusteella joko hammassektori tai säppi on liian kulunut, mistäköhän ihmeestä mä sellaiset nyt teen
Kimmo86 kirjoitti:Noita käsijarrukahvan osia voi yrittää korjata hitsaamalla, eli sulattaa kuluneisiin osiin lisää tavaraa. Näin ainakin itse tekisin..
Jep, kävi mielessä, ne hampaat siellä ovat kuluneet. Täytyisi vain keksiä jostain hitsausvehkeet lainaksi.
Nonnis kirjoitti:Jos ajelet Pirkanmaan suuntaan niin poikkee Hämeenkyrössä hitsaamassa, ei oo kauhee matka Porin tieltä tänne Haukijärvelle
Täytyy pitää mielessä jos en jotain muuta paikkaa keksi, yleensä kyllä sinnepäin reissut tehdään ihan muulla kalustolla kanssamatkustajien painostuksesta johtuen, ja huvikseen ei viitsi lähteä ajelemaan ennenkuin kytkin on paikattu, vaikka eihän tästä ole kuin kivenheitto (alle 100km)
Kytkin ei ole viikkoon tuntunut pahemmin vuotavan, ilmeisesti tiivisteiden vaihto auttoi. Vaihdoin myös käsijarrukahvan, käsijarruvaijerin etupään ja vähemmän haalistuneet takavilkun lasit. Vielä olisi uudet sivuvilkut odottamassa vaihtoa, niihin käsiksipääsy vaan on suorastaan länsiautomaista
aon kirjoitti:Melkein on helpompaa tuota kautta kun ei tarvitse ruveta popniitteja irroittelemaan :)
Eikä tunkilla nostaa autoa ylös ja renkaita irrottamaan. Mulla on noi muovilokarit kyllä olleet aina peltiruuveilla kiinni, en koskaan ole nähnyt popniiteillä kiinnitettyjä.