-Marko- kirjoitti:täällähän näyttää kaikki hylkäävän ladansa
Ei sentään nyt ihan kaikki
Juu ei Tosin itte en oo koskaan ollu merkkiuskollinen ja välillä haluttaa kokeilla jotain uutta eli toisenmerkkistä. Mutta Lada tulee aina olemaan nro.1, muut kipot tulee ja menee
-Marko- kirjoitti:täällähän näyttää kaikki hylkäävän ladansa
Ei sentään nyt ihan kaikki
Juu ei Tosin itte en oo koskaan ollu merkkiuskollinen ja välillä haluttaa kokeilla jotain uutta eli toisenmerkkistä. Mutta Lada tulee aina olemaan nro.1, muut kipot tulee ja menee
Jep, mitä sitä turhaan vaihtelemaan muutakuin Ladoja. Ainakaan tässä vaiheessa elämää ei ole mitään järkevää syytä vaihtaa ladaa mihinkään muuhun. Kaikki on jo tullut niin tutuksi ja niin poispäin. Myönnetään kyllä että tietyn merkkiset ja malliset autot kutkuttaisivat, mutta niin myös niiden hintakin.
Sitä nyt on aina tullu mietittyä että jos satasen ladan tilalla olisi vaikka 2k€ kärri, niin olisko se ajaminen sitten myös 20 kertaa parempaa...eikä varmana olisi kertynyt sellasta ropailukokemusta kuin ladan kanssa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jokari kirjoitti:
Jep, mitä sitä turhaan vaihtelemaan muutakuin Ladoja. Ainakaan tässä vaiheessa elämää ei ole mitään järkevää syytä vaihtaa ladaa mihinkään muuhun.
Nii-in, sanoppa muuta. Alkaa vaan uudemmat käytetyt ladat olla myyntilistoilla harvinaisia. Ainakin täälläpäin. Nettiautoon alueeksi pohjoispohjanmaa niin voi jokainen itse todeta.
-Marko- kirjoitti:mää olen sitä mieltä et hameväki hyväksyköön autovalintani tai ei. autoa en vaihda naisen takia. tämä oli sitten vain MINUN mielipide