Vaihtoehtoja Ladalle?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

-Marko- kirjoitti:täällähän näyttää kaikki hylkäävän ladansa :(
Ei nyt sentään ihan kaikki :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Jokari kirjoitti:
Ei sentään nyt ihan kaikki :wink:

Juu ei :) Tosin itte en oo koskaan ollu merkkiuskollinen ja välillä haluttaa kokeilla jotain uutta eli toisenmerkkistä. Mutta Lada tulee aina olemaan nro.1, muut kipot tulee ja menee 8)
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kimmo86 kirjoitti:
Jokari kirjoitti:
Ei sentään nyt ihan kaikki :wink:

Juu ei :) Tosin itte en oo koskaan ollu merkkiuskollinen ja välillä haluttaa kokeilla jotain uutta eli toisenmerkkistä. Mutta Lada tulee aina olemaan nro.1, muut kipot tulee ja menee 8)
Jep, mitä sitä turhaan vaihtelemaan muutakuin Ladoja. Ainakaan tässä vaiheessa elämää ei ole mitään järkevää syytä vaihtaa ladaa mihinkään muuhun. Kaikki on jo tullut niin tutuksi ja niin poispäin. Myönnetään kyllä että tietyn merkkiset ja malliset autot kutkuttaisivat, mutta niin myös niiden hintakin.

Sitä nyt on aina tullu mietittyä että jos satasen ladan tilalla olisi vaikka 2k€ kärri, niin olisko se ajaminen sitten myös 20 kertaa parempaa...eikä varmana olisi kertynyt sellasta ropailukokemusta kuin ladan kanssa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Piti valita eukko tai lada.. lada lähti pihasta 30.6 ja nyt näyttää lähtevän eukkokin :|
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

mää olen sitä mieltä et hameväki hyväksyköön autovalintani tai ei. autoa en vaihda naisen takia. tämä oli sitten vain MINUN mielipide :roll:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

olisko sitten nainen vaihtoehto Ladalla?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

köhmä kirjoitti:Osta 242 Volovo voiman pesä! !!
No 740:n on kyllä yksi vakavasti otettava vaihtoehto, tarjolla joskus jopa automaatteja...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
,_,/ukka

Jokari kirjoitti: Jep, mitä sitä turhaan vaihtelemaan muutakuin Ladoja. Ainakaan tässä vaiheessa elämää ei ole mitään järkevää syytä vaihtaa ladaa mihinkään muuhun.
Nii-in, sanoppa muuta. Alkaa vaan uudemmat käytetyt ladat olla myyntilistoilla harvinaisia. Ainakin täälläpäin. Nettiautoon alueeksi pohjoispohjanmaa niin voi jokainen itse todeta.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
,_,/ukka

-Marko- kirjoitti:mää olen sitä mieltä et hameväki hyväksyköön autovalintani tai ei. autoa en vaihda naisen takia. tämä oli sitten vain MINUN mielipide :roll:
riippuu autosta ja/tai naisesta :roll:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No on kai sillon naisessa jotain vikaa jos se asettaa automerkin ehdoksi yhteiselolle :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
,_,/ukka

Nonnis kirjoitti:No on kai sillon naisessa jotain vikaa jos se asettaa automerkin ehdoksi yhteiselolle :?
no jos unelmien nainen ei muita ehtoja asetais, ni siitä vaan, meikä ei oo niin merkkiuskollinen :lol:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

,_,/ukka kirjoitti: no jos unelmien nainen ei muita ehtoja asetais, ni siitä vaan, meikä ei oo niin merkkiuskollinen :lol:

,_,/ukka

No jaa empä tiedä.. Kyllä minä ainakin haluan päättää ihan itse minkälaisella vekottimella siirtelen itseäni paikasta toiseen 8)
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Nonnis kirjoitti:No on kai sillon naisessa jotain vikaa jos se asettaa automerkin ehdoksi yhteiselolle :?
samaa mieltä,munat se on ladakuskillakin. :roll: :lol: :lol:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

mun tyttö ystävän mielest lada on hieno 8) ja kukaa akka ei kyl määrää mil autol ajan
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

,_,/ukka kirjoitti:
no jos unelmien nainen ei muita ehtoja asetais, ni siitä vaan, meikä ei oo niin merkkiuskollinen :lol:

,_,/ukka
No jos unelmien naisen luonteenpiirteisiin kuuluu ahneus ja hienohelmaisuus, niin mikäs siinä sitten ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vastaa Viestiin