Mese.fi -foorumin ensimmäinen Lada-Viesti!
Tarkistas koneelta että missä ohjelmassa sulla avautuu nuo mp3-tiedostot. Jos ne aukeavat power pointissa niin tuo tiedosto ei varmaan toimi.Mikula kirjoitti:Mistä saisi kuunneltua sen RadioSuomi jutun. Täällä oli joku linkki siihen mutta se avasi sen powerpointissa eikä sitä voinut kuunnella.
Ja sen pystyt katsomaan sieltä oma tietokone-> ohjauspaneeli-> kansion asetukset-> ja välilehti <b>tiedostotyypit</b> ja etit listasta mp3-tiedostotyypin.
Jos se aukeaa power pointissa niin voit vaihtaa sen esim. windows media playeriin.
Tässä se nyt olisi kuitenkin uudestaan:
Radio Suomen haastattelu aiheesta: Ladaviesti mp3 (6,4mb)
Re: ViestikapulaLada.
kuuntelikos "P-setä":n absoluuttinen Lada-korva autoa kuinka tarkkaan? Tallin omistajan kanssa käymissäni keskusteluissa tuli jokin sivuääni esille, itse epäilin nokkaketkun kiristintä / laahainta. Kuulostiko Lada asiantuntijan korvaan siltä, että sille olisi suoritettava jakopään osien päivitystä? Jos joku Tampereen ladakerholaisista ennättäisi paneutua asiaan, se olisi mainio juttu. Yhteystietoja saa minulta, ja luultavasti myös P-Sedältä.P-Setä kirjoitti:KapulaLada nyt naapuritallissa, pientä huoltoo ja ettepäin muuta se ei tarvinne, alipainesäädin oli irti ja öljytyyny puuttui jakajasta mut ne vaivat on nyt hoidettu.. Sunnuntaina joo Pirkkalan ABC tapaamisessa ja sitten matka jatkuu pohjoista kohti. Joku ovela rapina siitä kuuluu kun nostaa kierroksia, ja vesipumpussa on pientä väljyyttä mut ne nyt kuuluu asiaa. Ihan on pitoauton oloinen mitä nyt pari kuhmua tullu 18 vuoden aikana.
Harmittaa, jos Lada "halavaantuu", se taitaa nimittäin olla matkalla niin pitkälle pohjoiseen kuin tietä riittää.

Jokari kirjoitti:Ton videon perusteella tuli heti mieleen, että kannen laahain on irronnut. Tai sitten ketju on ihan helvetin löysällä.
Eli kirratkaahan ketju ensin


Kiitos, taidan vaipua maan alle...


Ps. Ostin juuri puhelimessa 1500S:n vm. 1995, joten joudutte sietämään minua täällä jatkossakin, olisitte kyllä joutuneet muutenkin. Kiitokset asiallisista kommenteista ja avusta, "uudet ystäväni", tämä lämmittää mieltä.

Nyt on tiukka paikka. Nokkaketju kehitti pahankuuloisen rallatuksen kesken reissun.
Laahain/kiristäjä lopussa?
Kiristäjän jatkamis-konstin jo kaveritkin löysikin netistä.
Nyt olisi todella inhottavaa jos reissu hyytyisi tähän, liian paljon on pelissä.
Jos sinulla on jotain ideoita aiheeseen, niin olisimme enemmän kuin kiitollisia!!!
Tälläinen viesti oli saapunut mun sähköpostiin... Lada on taas iskussa ja saapuu Tampereen kokoontumiseen 5.11.-06 klo 14->... Ladassa oli jako ketju aivan löysällä ja se on nyt kiristetty ja pelaa taas kuin unelma...
Laahain/kiristäjä lopussa?
Kiristäjän jatkamis-konstin jo kaveritkin löysikin netistä.
Nyt olisi todella inhottavaa jos reissu hyytyisi tähän, liian paljon on pelissä.
Jos sinulla on jotain ideoita aiheeseen, niin olisimme enemmän kuin kiitollisia!!!
Tälläinen viesti oli saapunut mun sähköpostiin... Lada on taas iskussa ja saapuu Tampereen kokoontumiseen 5.11.-06 klo 14->... Ladassa oli jako ketju aivan löysällä ja se on nyt kiristetty ja pelaa taas kuin unelma...
hienoaLada-HVM kirjoitti:Jokari kirjoitti:Ton videon perusteella tuli heti mieleen, että kannen laahain on irronnut. Tai sitten ketju on ihan helvetin löysällä.
Eli kirratkaahan ketju ensinAnteeksiantamatonta uus-avuttomuutta, en enää pitkän Ladanpuutteen takia muistanut, että ketju on kiristettävää mallia.
Kerron terveiset eteenpäin, tuo laahain tuli itsellenikin mieleen. Eikös se irronnut kun sen akselin lyö tampilla pois?
Kiitos, taidan vaipua maan alle...![]()
![]()
Ps. Ostin juuri puhelimessa 1500S:n vm. 1995, joten joudutte sietämään minua täällä jatkossakin, olisitte kyllä joutuneet muutenkin. Kiitokset asiallisista kommenteista ja avusta, "uudet ystäväni", tämä lämmittää mieltä.

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Tässäpä linkki...Lada-HVM kirjoitti:Ps. Ostin juuri puhelimessa

ViestiLadalle on luvissa kuskia Nordkappiin asti ja takaisin, pikkuisen vielä välillä tyhjää.

HVM: Kannenlaahain on kahdella 6mm pultilla kiinni ( kannen etureunassa). Näppäräsorminen kaveri vaihtaa sen helposti, venakoppa vain irti ja ketju löysälle. Mutta jos se kerran hiljeni kiristämällä, niin lienee kunnossa..
Juu, onnea vaan tuon 1500 ässän kanssa, nuo vähäpäästöiset osaavat olla joskus melko kinkkisiä vehkeitä
Kehotan lukemaan foorumilta kaiken mitä löydät hakusanalla 'asteekki', 'axtec' jne. 
Juu, onnea vaan tuon 1500 ässän kanssa, nuo vähäpäästöiset osaavat olla joskus melko kinkkisiä vehkeitä


Kiitos Dealer linkitysavusta.dealer kirjoitti:Tässäpä linkki...Lada-HVM kirjoitti:Ps. Ostin juuri puhelimessa![]()
ViestiLadalle on luvissa kuskia Nordkappiin asti ja takaisin, pikkuisen vielä välillä tyhjää.

Atsteekki pelaa ainakin tällä hetkellä hyvin, auto on jopa leimattu. Mitä nyt "hieman" bensa haisee.

Onko vitosesta rikki mitä? Siirtäjä? Vai hommataanko suosiolla uusi laatikko, ja mistä?

Kiitos.
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=11660
tosta on apua jos axtech kaasari ei toimi kunolla
tosta on apua jos axtech kaasari ei toimi kunolla

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Kiitos taas vinkeistä ja avusta, taitaakin olla tämä "asteekki" melkoinen mehumaija?
Sisulla ja huumorilla siitä selvitään, en ole asiasta ollenkaan huolissani.
Tutustukaapa uusimpaan hankintaan, viestin vara-autoon:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
Aion tehdä autolle jotain talven aikana, suunnitelmat ovat vielä alkutekijöissään. Puristit pitänevät projektia todennäköisesti raiskauksena, mutta minun mielestäni kyseessä ei kuitenkaan ole entisöimisen arvoinen helmi.
Projekti toteutetaan tyylillä, mitään sikalinttaa ei siis olla rakentamassa. 



Tutustukaapa uusimpaan hankintaan, viestin vara-autoon:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
Aion tehdä autolle jotain talven aikana, suunnitelmat ovat vielä alkutekijöissään. Puristit pitänevät projektia todennäköisesti raiskauksena, mutta minun mielestäni kyseessä ei kuitenkaan ole entisöimisen arvoinen helmi.

