Sivu 4/29
Lähetetty: 9.4.2004 11:08
Kirjoittaja mika
Eli jos siitä ottaa koneen veks niin eihän se muutu 1300? sis kori.. mitä muuta siinä on 1200 ladasta? ku vaan tuo kone?
hmmm
Lähetetty: 9.4.2004 11:32
Kirjoittaja Lada-Jussi
no eihän se auto siitä tietysti toiseksi muutu jos koneen irroittaa, koriin on kuitenkin lyöty XTA210130 eli se on silloin 1200L vaikka mitä tekis.... kun oikein miettii ja miettii ei siinä muuta eroa pitäisi olla 1300 malliin nähden kuin kone. tietysti vuosimalleista johtuvat erot, 1300 mallia kun ei suomessa enää myytykään vuoden 1980 jälkeen ja jos vertaillaan alkuperäisiin Neukkuversioihin ilman vientivarustelua niin löytyy jo 1200L:stä kaikkia liikavarusteita....
Lähetetty: 9.4.2004 11:44
Kirjoittaja mika
juu näinhän se on... kerran oli hauska juttu yhes auto lehes ku yritettiin tehdä e30 bemarista M3.... lehti sano et se onnistuu ja sit joutuivat nolona korjaan asian....

Lähetetty: 13.4.2004 9:53
Kirjoittaja Bregade
Samaraan muuten saa
Suplexilta 45mm madallussarjoja. Edustajana
Arwidson. Hintaa satsille tulee pikkasta rapiat 250€.
Lähetetty: 16.4.2004 0:14
Kirjoittaja arpati
Do di tuli 2102 taas ajettava eli Mäbän jouset katkes viä kaks kiäppiä lisää eli oisko niihin jääny 7 kiarrosta viälä jäljelle..... no paikalleen meni jo "tiputtamalla" ilman puristimia....ajo korkeus on 20 -30 mm matalampi kuin alkuperäinen eli ihan mulle sopiva kun ajaa täällä mettäpoluilla

Iskareina on persaukisen valinta eli motonetin (QH) matalapainekaasut eikä se ny kauheesti pompi kun ne on uudet taakke täytyy viä hakee samanlaiset ja laittaa sedanin jouset ko noi farmi jouset on liian pitkät noihin vanhoihin farmeihin.....
Nastat vaan taitaa tykätä kyttyrää kun ei ol vielä kesäkumeja vanteella.....on vaan sen verra hauskaa ajella kun tiet on vielä irtosoralla ja 1200:kin jaksaa hiukan vetää sladia ko kiarroksia 5000
EDIT: Hokasin sitte että kannattaa kattella niitä iskareita useemmin eli toinen takaiskari oli ihan selvä jo....No joku edellinen omistaja oli sijoittanut Biltema "laatuun", hyvän näköiset vielä eli maalitkin kiinni......Ny tuli KYB matalapainekaasut ja taas kiva pätkiä

Kotopihaankin kiva vetää vastiksella vaikken ajaa osaakaan

Lähetetty: 19.4.2004 9:33
Kirjoittaja arpati
Do di, tuli si heitettyä Kpään keikka ja kun tiet on aika röykkyisiä alusta loppuun ja takaisin niin iskareistakin sai jotain hajua.....
Takapää lienee ihan ok...Etupää kyä alko pomppaan (isoissa routaheitoissa) kun päivällä menin tuonne päin....eli ei oikke riitä teho noille jousille....tänä-aamuna kun palailin niin lämpötila oli hiukan matalampi ja iskarit jo melkein toimi edessäkin eli luulis että talvella vois riittääkin noi.....kesän lämpöisille keleille tarttis saada tuhdimmat tai jäykemmillä öljyillä eli tarvii vissiin kokeilla jotain normi öljyiskareiden tuunausta/öljyn vaihtoa.....
No ei se paha ajaa ole vaikka etupää kerran keinahtaakin röykyn jälkeen kun ei se pitempään jää heilumaan

madallus..
Lähetetty: 19.4.2004 10:50
Kirjoittaja Jankos
No eipä taidakaan aika riittää tuohn ralliauton madallukseen, kun nuo muut ladaprojektit vie niin paljon aikaa... Mutta saipahan tarpeeksi ainakin tietoa mitä tekisi...
Lähetetty: 19.4.2004 14:33
Kirjoittaja arpati
Ei siinä kauaa mene jos vain saa ne alkuperäiset äkkiä pois..pätkityt mäbän jouset menee asettamalla paikalleen

Vois kyllä ajatella että ostais vielä hiukan jäykemmät eli vaikka ne riisselin jos ajais vaan radalla eli kohtuu joustava etupää vielä

mikä ihan hyväkin näillä teillä

kiireet
Lähetetty: 19.4.2004 14:46
Kirjoittaja Jankos
Joo kun siinä onkin se juttu kun ne vakiot pitää laittaa sinne takaisin ja säätää kulmatkin välissä. Sitten ois tarkotus mennä ajaan kisaa 22.5. ja pitäis ajella soratreeniäkin välissä...
Lähetetty: 30.12.2004 20:47
Kirjoittaja larssi21074
Elikkäs.. Takapään madallus.. 99 Saabin jouset taakse, paljonko madaltuu? Käyköhän 900mallin jouset? Onko ne etu vai takajouset? Jostai luin että etujouset mut joku puhu että takajouset??
Kertokaa ketkä on näitä tehny!
Keula on onneks jo tehty..
Lähetetty: 7.1.2005 1:58
Kirjoittaja larppa
Elikkäs.. Takapään madallus.. 99 Saabin jouset taakse, paljonko madaltuu? Käyköhän 900mallin jouset? Onko ne etu vai takajouset? Jostai luin että etujouset mut joku puhu että takajouset??
Kertokaa ketkä on näitä tehny!
Keula on onneks jo tehty..
99 etujouset taakse ja eiköhän ne 900 etujousetki sinne käy. Tarttis itekki laittaa 900 jouset tohonki lataan taa, kunhan viittis käydä ne vaa sieltä eka irrottamas..

Lähetetty: 18.1.2005 10:27
Kirjoittaja igorman
voiko laittaa nuo Saabin takajouset eteen ja wartburgin takajouset taakse ilman että tarvis vaíhtaa iskareita. minkälainen tulis kyseisetä madalluksesta. auto on tieliikenteessä

Lähetetty: 1.3.2005 14:02
Kirjoittaja noose01
Tuolta Suplexilta näyttäisi saavan Fiat 124 coupeen madallussarjan. Ei kuitenkaan varmaan ole tarpeeksi vastaava tavallisen 124:n kanssa jotta kävisi myös ladaan?
Re: katastus
Lähetetty: 12.4.2005 16:33
Kirjoittaja Gessle
Jankos kirjoitti:Ulosjouston rajoittimenahan on normaalisti iskari eli lyhyempiä iskareita kun käyttää niin saa ulosjouston rajoitettua.
Löytyykös mistään Ladaa käyvää lyhyempää iskaria? Ite nääs laikkasin eestä kaks kierrosta ja takaanta puoltoista poijes. Eessä pelaa ihan hyvin, mut takaanta saa jousen käsin irti, joten pitäis olla ikään kuin rajotin. Eli siis lyhyempi iskari?
Re: katastus
Lähetetty: 12.4.2005 16:33
Kirjoittaja Gessle
Jankos kirjoitti:Ulosjouston rajoittimenahan on normaalisti iskari eli lyhyempiä iskareita kun käyttää niin saa ulosjouston rajoitettua.
Löytyykös mistään Ladaa käyvää lyhyempää iskaria? Ite nääs laikkasin eestä kaks kierrosta ja takaanta puoltoista poijes. Eessä pelaa ihan hyvin, mut takaanta saa jousen käsin irti, joten pitäis olla ikään kuin rajotin. Eli siis lyhyempi iskari?