Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
^ Bensa vai tiiseli mitä vuosimallia ja paljokoko ajettu? Kyllähän tuon ikäsiin ruoeaa kukkaa ilmestymään aivan varmaan jos ei kunnolla laitata ja pidä silmällä.
Niin miksi rakastua näihin peltilehmiin? Jossainhan se raja tulee kannattaako enää "elvyttää" ja jos sitä alkaa olla jatkuvaan niin loppu lähenee Tuollasen 240 dsl:n kun saisi uutena...
No amzonihan mielletään usein isokokoiseksi naissoturiksi. Naissotureitahan on ollut useissa kulttureissa. Kreikkalaisethan olivat, ennen kuin alkoivat setkemaan talouttaan, kovia keksimään kaikenlaisia myyttejä. Siellä käytettiin ensi kerran sanaa a mazon, joka tarkoitti "ilman rintaa". Asia selitettiin sillä, että näiltä naissotureilta poistettiin oikea rinta, jotta siitä ei olisi haittaa jousen jännittämiselle.
Kuitenkaan missään veistoksissa, piirroksissa tai edes muistiin kirjatuissa tarinoissa ei tällaisia rinnattomia sotureita esiintynyt.
Sittemmin alettiin pohtia voisiko tuo a-etuliite tarkoittaa päinvastaista eli uhkeapovista. Tämähänn vastaisi paremmin nykyistä amatsooni-käsitystä.
Eli ota silikoonit- liity armeijaan!
Veistosta ilman oikeaa tissiä en ole nähnyt, mutta Kreikassa olen nähnyt paljon kädettömiä, jopa jalattomia veistoksia. Toista niin kädetöntä porukkaa, kuin kreikkalaiset en Euroopasta usko löytyvän. Onkohan nuo veistokset tehty alunperin symbolisoimaan kansan syvintä olemusta, vai onko kyseessä ajan hammas tai sattuma ?
Tätä kinkkisemmän ja pilkkuanuxxx, lähentelevämmän jos keksit, niin hattua nostan. Ruåtsalainen auto: RPB. Kelpaako ? Mulla hetken tommonen oli männä vuostuhannen loppupäässä.
Turkkilaisista sen verran, etteiväthän he alkujaan olleet Aigeian meren rannalla ollenkaan. Nyt ainakin jo osa Kyproksen saarta kaapattuna, miten jatkunee. . .
Jäljillä näämmä ollaan. Racing plast bil. Kyllä niillä soikiotakin kierrettiin. Nimi tuli korin tekijän mukaan. Kinnereitä oli laidasta laitaan, köyhimmillään vähän yli litraisella moottorilla. Mulla olleessa oli Porchen boxerinelonen. Kuutioita en muista, mutta kyllä niillä kevyt lasikuitukoppa lensi.
Piti ihan alkaa kaivelemaan, kun epäilin muistin pätkimistä.
Kyllä näillä VinkuWaunuFormuloilla näköjään vieläkin ajellaan. http://www.historicrace.fi/hgr04kilp.htm
Taasen, Jesus Pavlovits ! Just toi kiikku. Huonona puolena se, että vaikka sillä ois taannoin aikuinenkin Tukholmassa saanut valkoihoista, niin ei kankeuttaan nuaan ahtaassa koslassa pystynyt panemaan.
Harmittaa toki. Töissä kahvilla pomo, joka on myös kunnanvaltuuston puh.joht., valitti paljon saaneensa kärsiä likaisesta ja kierosta pelistä. Kuormansa puranut autokuski (ei meillä töissä) kehotti ohi mennessään menemään lääkäriin, joka pesee ja oikaisee sen. . .
Juhannuksena tuli kokemuksia "ruotsalaisesta" autosta. Oli juhla ajossa Volvo 460 -93, käytännössä siis rellun tekniikalla (ranskalainen) ja valmistettu Hollannissa (käytännössä siis DAF) joten ruotsalaisesta autosta ei voida puhua, olikos Volvo vielä ruotsalainen firma tuolloin kun tuo on valmistunut?
Hyvin auto kulki vaikka oli raatoasteella, lopulta tuli testattua auton kolarikestävyys, kun zili törmäsi siihen. takaosan kasaanpainuvat vyöhykkeet pelastaa takapenkkiläiset ja muutoinkin auto lähtee karkuun kuorma-auton alta, helpolla ei zili pääse päälle. Hyvää autossa myös pirteys 2,0 koneella ja suht hyvät maasto-ominaisuudet.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:Juhannuksena tuli kokemuksia "ruotsalaisesta" autosta. Oli juhla ajossa Volvo 460 -93, käytännössä siis rellun tekniikalla (ranskalainen) ja valmistettu Hollannissa (käytännössä siis DAF) joten ruotsalaisesta autosta ei voida puhua, olikos Volvo vielä ruotsalainen firma tuolloin kun tuo on valmistunut?
Hyvin auto kulki vaikka oli raatoasteella, lopulta tuli testattua auton kolarikestävyys, kun zili törmäsi siihen. takaosan kasaanpainuvat vyöhykkeet pelastaa takapenkkiläiset ja muutoinkin auto lähtee karkuun kuorma-auton alta, helpolla ei zili pääse päälle. Hyvää autossa myös pirteys 2,0 koneella ja suht hyvät maasto-ominaisuudet.
Eikös tuo 2 litranen ollut volvon oma ja 1.7 litraset rellun koneella?